Hop til indhold

Hvilken GP bliver rigtig sjask våd?

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde et besøg hos en GP her til aften som desværre skuffede. Det er tit en dårlig kombi med sent aften besøg som ikke er planlagt på forhånd fra min side. Er som regel ikke helt med mentalt og hvis jeg mærker pigen så er dårlig til at tage imod nydelsen ved at blive slikket så mister jeg som regel helt min mojo…

det skete denne gang, og mine normale færdigheder som plejer at få de fleste GPer til at komme fra oral lykkedes ikke. Safterne, de små ændringer omkring læberne mm afslører om den er der, man er ikke i tvivl… men det samme er så også når det modsat ikke gør meget for pigen…

Så nu tænker jeg at smide en tråd op her med en efterlysning - hvilken GP oplever du som oprigtig “nem” at tænde helt op under. Og her mener jeg ikke en som er god til at spille tændt men som bliver helt naturlig sjask våd… ;) jeg har oplevet det ved nogle flere besøg men de er ikke i landet pt så savner lidt et sikkert hit næste gang :)

Skrevet

Ægte sjask våd hos mig som  kvinde  handler rigtig meget om kemi og tænding. Det handler om  fælles lyster, og om at  jeg er  tilstede i  nuet, og  tillader mig selv nydelse. 

At en mand eller 10 har oplevet mig drivende våd bare ved at vi har kysset og rørt ved hinanden,  er  ikke  ensbetydende med at mand nr 11 oplever det samme. 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 9 timer siden:

Ægte sjask våd hos mig som  kvinde  handler rigtig meget om kemi og tænding. Det handler om  fælles lyster, og om at  jeg er  tilstede i  nuet, og  tillader mig selv nydelse. 

At en mand eller 10 har oplevet mig drivende våd bare ved at vi har kysset og rørt ved hinanden,  er  ikke  ensbetydende med at mand nr 11 oplever det samme. 

Jeg oplever også at tryghed er en vigtig faktor for de fleste kvinder...

Skrevet
Refresh skrev, den 27.3.2025 at 09:12:

Jeg oplever også at tryghed er en vigtig faktor for de fleste kvinder...

For mit vedkommende indbefatter kemi  også  tryghed/tillid og gensidig respekt.

Er det tilstede,  så er det nemt at lege og  blive  liderlige i hinandens selskab. 

Skrevet
Refresh skrev, den 27.3.2025 at 07:01:

Gør de ikke allesammen det??? :P

Jo jo, og vi får orgasmer hele tiden.  Rekorden  for et par uger siden hvor skribenten formåede at få damen til at komme 3-4 gange på 15 minutter. Desværre eller heldigivis var det ikke mig.  Den var nok årets sjoveste kommentar

Redigeret af Mime

Skrevet
Mime skrev, 1 time siden:

Jo jo, og vi får orgasmer hele tiden.  Rekorden  for et par uger siden hvor skribenten formåede at få damen til at komme 3-4 gange på 15 minutter. Desværre eller heldigivis var det ikke mig.  Den var nok årets sjoveste kommentar

Ikke destro mindre var det rigtigt og du er mere end velkommen til at spørge hende ;)

Jeg har aldrig oplevet noget lignende og det havde hun tydeligvis heller aldrig...

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Ikke destro mindre var det rigtigt og du er mere end velkommen til at spørge hende ;)

Jeg har aldrig oplevet noget lignende og det havde hun tydeligvis heller aldrig...

Hehe det var så dig der var "helten".  Du har vist ikke helt styr på biologien ved en orgasme. 

Men smid lige hendes navn her eller på PM. Så kontakter jeg hende og spørger.

Redigeret af Mime

Skrevet
Mime skrev, den 28.3.2025 at 16:38:

Det er  da  fysisk  muligt at få  5 orgasmer  indenfor 15 min  som  kvinde.

Det er vist dig der ikke  helt har styr på  hvad der muligt 

Skrevet

Min erfaring med de fleste kvinder jeg har været sammen med er, at en bred og legende tunge, får de fleste kvinder til at nyde, nogle mere end andre, specielt demonrider får nogle helt fantastiske orgasmer, som det er en fornøjelse at være med til, jeg har aldrig oplevet en tør orgasme hos en kvinde

Omvendt var der for mange mange år siden en dame i Østergade i Randers, hun fik aldrig orgasme, det samme med en dame i Sdr Omme, hun kunne heller ikke - disse 2 er for længst stoppet, så der er ikke noget afsløret

Skrevet
lejogbrug skrev, for 37 minutter siden:

Opklarende spørgsmål:

Kan du få flere klitorisorgasmer i streg på den måde?

Har mødt mange der får kaskader af sprøjte- og et par stykker der får flere vaginalorgasmer, men Alessia er den første jeg har kunnet slikke til tre i træk.

Jeg har set forced orgasm med vibrator som del af dominansleg, men selv der tror jeg aldrig jeg har set mere end 3 i streg uden pause og der er "pinen" ved hypersensitiviteten vel en vigtig del af legen.

Skrevet

Refresh skrev, for 36 minutter siden:

Opklarende spørgsmål:

Kan du få flere klitorisorgasmer i streg på den måde?

Har mødt mange der får kaskader af sprøjte- og et par stykker der får flere vaginalorgasmer, men Alessia er den første jeg har kunnet slikke til tre i træk.

Jeg har set forced orgasm med vibrator som del af dominansleg, men selv der tror jeg aldrig jeg har set mere end 3 i streg uden pause og der er "pinen" ved hypersensitiviteten vel en vigtig del af legen.

Der er forskel hvor  intense de  er,  bruger  jeg  blot selv  mine fingre til at  stimulere klitten eller en tunge,  kan jeg  godt  flere  gange  i træk.  Er  det  en  massagestav, er orgasmen ofte  meget intens,  men så  kan jeg få  g punkts  orgasme  ved  hjælp til  pik  eller  fingerknep.

Husk på vi  kvinder er forskellige, har en  veninde når hun først har fået  orgasme forsvinder lysten,  min  lyst bliver  stærkere efter den første  orgasme.

Har aldrig selv  prøvet  forced orgasm, men  har  også set  klip, særligt fra Asien hvor  kvinderne  nærmest  besvimer 

Redigeret af lejogbrug
Gentagelse

Skrevet
lejogbrug skrev, for 9 minutter siden:

Husk på vi  kvinder er forskellige, har en  veninde når hun først har fået  orgasme forsvinder lysten,  min  lyst bliver  stærkere efter den første  orgasme.

Jeps, det er også min erfaring.

Langt de fleste kvinder får mere lyst af O, men der er grænser og enkelte oplever "drop" som mænd efter en enkelt. Har dog kun oplevet det ved klit-O. Sprøjte/G O'er lader til at kunne komme i uanede mængder til hun er fysisk udmattet og/eller følelsesmæssigt overstimuleret.

Jeg så en som ret nemt fik klit-O og hvis jeg kravlende ned imellem benene på hende 3. gang i en session, så råbte hun "du VED hvad der sker, hvis du gør det der... Jeg går død!". Men det er nu også meget sjovt at få en kvinde derud engang imellem :wub:

Redigeret af Refresh

Skrevet
Refresh skrev, for 49 minutter siden:

Alessia?

Skrevet
Refresh skrev, for 51 minutter siden:

Alessia er den første jeg har kunnet slikke til tre i træk.

Alessia? 

Redigeret af nielst

Skrevet
nielst skrev, for 9 minutter siden:

Alessia? 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 5 timer siden:

Det er mulig jeg ikke har styr på det. Men så må du henvise til en artikel som beskriver noget lignende og hvor man ikke er syg. Det bliver vist svært at finde :lol:

Du ved ligeså godt som mig at vi alle har mindst et par kunder hvor man kan stønne og ryste lidt og så sige "nej, hvor var det dejligt med dig" og så bliver de glade fordi så har vi fået en orgasme. Og det tjener vi temmelig godt på.

Denne tråd har potentialet til episk komik i lang lang tid. Det viser hvor naive nogle mænd er. 

og så slikke en GP til orgasme ...så må man virkelig kunne lide snowballing med måske "daggammel guf", men forskellige behov forskellige lyster. :mrgreen:

Skrevet
Mime skrev, for 16 minutter siden:

Denne tråd har potentialet til episk komik i lang lang tid. Det viser hvor naive nogle mænd er. 

og så slikke en GP til orgasme ...så må man virkelig kunne lide snowballing med måske "daggammel guf", men forskellige behov forskellige lyster. :mrgreen:

Jeg synes nu mere det virker tragisk end komisk! :(

En kvinde med den oplevelse og opfattelse af mænd, samt fordømmelse af hvad andre foretager sig, burde slet ikke være i branchen. 

Håber du finder det der kan give dig et mere positivt syn på livet...

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes nu mere det virker tragisk end komisk! :(

En kvinde med den oplevelse og opfattelse af mænd, samt fordømmelse af hvad andre foretager sig, burde slet ikke være i branchen. 

Håber du finder det der kan give dig et mere positivt syn på livet...

Hvad havde du regnet med. ? 
tror du virkelig at prostitueret nyder sex som du/I beskriver det. 

måske hobby prostitueret men ikke dem der arbejder hverdag 20 dage om måneden med 5-10 kunder hverdag. 
Hvilken virkelighed lever du egentlig i. 
dwt er en forretning for dem og gode skuespiller. 

synes faktisk det er befriende med en ærlig GP. 
som ikke stikker blår i mænds øjne for de er sgu blinde nok i forvejen 

Skrevet
Mime skrev, for 38 minutter siden:

Det er mulig jeg ikke har styr på det. Men så må du henvise til en artikel som beskriver noget lignende og hvor man ikke er syg. Det bliver vist svært at finde :lol:

Du ved ligeså godt som mig at vi alle har mindst et par kunder hvor man kan stønne og ryste lidt og så sige "nej, hvor var det dejligt med dig" og så bliver de glade fordi så har vi fået en orgasme. Og det tjener vi temmelig godt på.

Heldigvis er  jeg  ikke  en  del  af  dit  vi. 

Jeg  har  aldrig  faked en  orgasme og  kommer  heller  ikke  til  det. Men  har  heller ikke  behov for at tjene  godt i gp' miljøet. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 47 minutter siden:

Hvad havde du regnet med. ? 
tror du virkelig at prostitueret nyder sex som du/I beskriver det. 

måske hobby prostitueret men ikke dem der arbejder hverdag 20 dage om måneden med 5-10 kunder hverdag. 
Hvilken virkelighed lever du egentlig i. 
dwt er en forretning for dem og gode skuespiller. 

synes faktisk det er befriende med en ærlig GP. 
som ikke stikker blår i mænds øjne for de er sgu blinde nok i forvejen 

Og det er den præcise årsag til at jeg aldrig besøger kvinder der arbejder i det omfang!

Synes faktisk at min virkelighed virker noget bedre end din. Jeg fatter simpelthen ikke at man kan få sig selv til at være sammen med en kvinde, hvis man føler at hun ikke kan lide det.

Nyder de det med alle? Bestemt nej, men jeg blev overrasket over hvor meget nydelse de kvinder jeg har lært at kende beskriver de har med deres kunder og på mange forskellige planer.

Modstykket til Mime her var en kvinde der fik enorm nydelse og værdi af at kunne give sine kunder en oplevelse og den berøring og opmærksomhed de længtes så meget efter.

Det er en helt anden og langt mere bæredygtig måde at være i faget på end hvis man anser mænd for at være egoistiske pjok.

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

Og det er den præcise årsag til at jeg aldrig besøger kvinder der arbejder i det omfang!

Synes faktisk at min virkelighed virker noget bedre end din. Jeg fatter simpelthen ikke at man kan få sig selv til at være sammen med en kvinde, hvis man føler at hun ikke kan lide det.

Nyder de det med alle? Bestemt nej, men jeg blev overrasket over hvor meget nydelse de kvinder jeg har lært at kende beskriver de har med deres kunder og på mange forskellige planer.

Modstykket til Mime her var en kvinde der fik enorm nydelse og værdi af at kunne give sine kunder en oplevelse og den berøring og opmærksomhed de længtes så meget efter.

Det er en helt anden og langt mere bæredygtig måde at være i faget på end hvis man anser mænd for at være egoistiske pjok.

Nu er det fint du besøger de piger der ikke arbejder på den måde, men gør det af lyst. 
hatten af for det. 

men det ændre ikke på at 90 % af alle prostitueret piger arbejder på den måde 20 dage om måneden og 5-10 mænd om dagen. 

så det er klart største delen. 
Og det viser det også med de piger der bliver anmeldt herinde. 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 48 minutter siden:

Heldigvis er  jeg  ikke  en  del  af  dit  vi. 

Jeg  har  aldrig  faked en  orgasme og  kommer  heller  ikke  til  det. Men  har  heller ikke  behov for at tjene  godt i gp' miljøet. 

Og det er vejen frem... Altså ærlighed :wub:

Mine "evner" med munden er ikke kommet ud af det blå. Min kone har meget svært ved at opnå orgasme, men fordi hun aldrig fakede det, lærte jeg hvordan det skulle gøres.

De første 3-5 år af vores forhold, der startede al sex med 30-60 min. oral til hende, så jeg har brugt mange timer i øveren og når man øver sig har man det med at blive bedre ;)

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 2 minutter siden:

Nu er det fint du besøger de piger der ikke arbejder på den måde, men gør det af lyst. 
hatten af for det. 

men det ændre ikke på at 90 % af alle prostitueret piger arbejder på den måde 20 dage om måneden og 5-10 mænd om dagen. 

så det er klart største delen. 
Og det viser det også med de piger der bliver anmeldt herinde. 

Kun i det udenlandske segment.

På de danske klinikker er der overtal af piger der ikke sælger sex som primære indtægtskilde.

Hvis du vil mærke hvordan en kvinde der nyder sex reagerer, så vælg klogere...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.