Hop til indhold
paspa22

Mistress Melina eller Felina til første gang?

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg håber på gode råd fra mere erfarne brugere end mig :) Jeg har aldrig prøvet dominans - ikke engang i nærheden. Men tiden er moden, og nu skal jeg have min debut. 

Jeg har forelsket mig i Mistress Melina og Felina. Jeg er helt med på, at de fysisk ikke ligner hinanden på nogen måde. Men på hver sin måde taler de til mig. Og begge har store bryster, hvilket er et must for mig. Nu søger jeg gode råd - hvem ville I gå med, hvis det er første gang? Det skal være relativt stille og roligt, og jeg tænker mest på verbal ydmygelse, lidt spyt måske, en smule fysisk dominans og så prostatamassage eller strapon og handjob. 

Nogle gode råd til en spændt og lidt nervøs mand?

Tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan roligt besøge begge damer til det formål. Begge leverer på et højt niveau. Jeg havde min første gang med felina og det var godt! Sidste (foreløbigt) var med Melina og det var fantastisk, der var lidt flere lag og muligheder og så er hun en lækker kvinde!

jeg er sikker på at begge kvinder vil tage sig godt af dig og efterkomme dine ønsker, det virker på mig som om de begge nyder legen og selv synes det er sjovt. Så mit bedste råd er at kigge på hvem der tiltaler dig mest og hvad der passer bedst til budget.

Du er velkommen til at stille opklarende spørgsmål.

God fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...