skunken 634 Skrevet 23. Marts Skal starte med at skrive, at for jer derude der godt kan lide GPer, er Pattaya et absolut must at besøge. Når det er sagt er der en masse pros and cons, regler, rammer og overraskelser. Nå men jeg starter med flyveturen 12 timer direkte fly til Bangkok, hvilket var et marridt, derefter en bus til Hua Hin, ja jeg ville lige besøge Hua Hin inden turen gik til Pattaya. Hua Hin var en super hyggelig lille by, med masser af fede spisesteder men nattelivet var ikke det vilde. Fik besøgt et par barpiger og et par massage piger hvilket var en god opvarming inden jeg skulle kastes for løverne i Pattaya. Hvis man udelukkende tager af sted for at møde GPer er Hua Hin selvfølgelig bedre end Danmark, men vand i forhold til Pattaya. Soi Bintebaht i centrum er hyggelig men ikke ligefrem den vilde oplevelse. Hvis man vælger at "varme" op i Hua Hin, skal man tage til Soi 80 eller soi 94. Centrum har bare ikke samme udvalg. Men festen er bedre i Soi Bintebaht. Nå efter 3 dage i Hua Hin tog jeg en taxa til Pattaya (ca. 3000 bath, ca 3,5 time) Man kan tage en Bus til 390 bath, men jeg havde ikke bestilt i tide. 100 bath er ca 20 kr. Pattaya Pattaya kan deles op i områder. 1 Farang (vestligne) området. Soi Buakhao, Treetown, Myth night, Soi Boomerang, Soi pothole, Soi Diana, Soi Honey og selvfølgelig LK Metro. Samt alle de områder rundt om. 2 Indernes domæne, Walking Street og Beach Road (samt indenfor og udenfor soapy massage steder på Second road og soi honey) 3 Japanere og Koreanere har invaderet, Walkingstreet og Soi 6 4 Unge mennemsker under eller omkring 30/40 år. Walkingstreet, soi 6 og lidt over det hele. Farang området: Er fyldt med barer/værtshuse som sælger øl og andre sjove drikke samt man kan spille pool. 90% af barene har tilknyttet en hær af kvinder som man kan tilkøbe til snak og hygge efter velbfindende. Nogle barer har lokaler ovenpå til aktiviteter, og andre har ikke. Så skal man lige spørge om. Bar piger koster ca. 1000/2000 Bath + barfine mellem 300/500 bath. GC (gentlemans Club) Finder man overalt i Farang området, kvinderne på disse steder er lidt billigere, men som regel ikke de kønneste eller yngste på markedet. Pensioneret soi 6 og Gogo piger. Men man kan virkelig have det sjovt derinde og til fornuftig pris. Mest berømte GC gade er Soi Boomerang. Prisen her variere, fx koster Heaven above, og playgirls lidt mere end de andre, da kvaliteten er lige en tand bedre. Med lidt drinks/ladydrinks og en tur ovenpå, skal man regne med at måtte slippe 3000/4000 bath. (600/800 kr) GC der ligger mere udenfor centrum eller partyområedet Catflaps osv. kan få langt billigere, kvalitetmæssigt svinger det lidt, men man får det man betaler for. Er man til walkingstreet og soi 6 piger, men ikke bryder sig som disse 2 steder, er LK Metro stedet man bør komme. Det er en gade med GO GO steder og lidt højere kvalitet (kvinder) men selvfølgelig også noget dyrere end Resten af Farang området. Her kan man hurtigt købe sig fattig, men man bør spare op og prøve det af bare en af dagene. Indernes Domæne: Walkingstreet er efterhånden blevet til little New Deli, 40% af klubberne er indiske, hvis det er din ting så gå til den. Derudover huser det nogle ret fede natklubber 808, insomnia og repuplic. Men er man lidt oppe i alderen og måske ikke den mest athletiske type er Walking street ikke verdens sjoveste sted. På Beach road finder man freelancers så langt øjet rækker. Kvinderne her variere rigtig meget. Udover alle de thai kvinder som af den ene eller anden grund ikke er velkommen i diverse bare i byen ender med at trække her. En pige fortalte at hvis man fik kønssygdom (en af de større) blev man smidt ud og måtte trække på beach road. Eller hvis man tager stoffer eller er crazy. Men pigerne på Beach road kan man købe en time for godt 1200/1500 bath (250/300 kr). Det er også her du finder afrikanske og øst euro piger. Området er overfyldt med Indere, hvilket er lidt af en oplevelse. Soapy Massage er et sted hvor man vælger en pige, som så bader dig, massere dig og derefter knepper dig. prisen variere fra 2500/6500 bath. alt efter hvor lækker pigen er. Jeg var ude og besøge honey 2 på second road, det var fuldstændig pakket med Indere, jeg gav op og gik. (nej har intet imod Indere) Japanere og Koreanske område: Walking street er udover mange Indere også pakket med Japanere og Koreanske turister. Man ser dem gå gåsegang med en tourguide igennem gaden mens de til alles irritation filmer og tager billeder. Soi 6 er nok det mest berømte sted i hele Pattaya, men i højsæsonen dec/marts er denne soi fyld med koreanske og japanske turister. Kvinderne i denne gade er absolut i top klasse. Unge smukke, og relativ billige. Som regel drikker man 2 øl og 2 ladydrink med en pige, hvorefter turen går ovenpå. Pigerne koster omkring 2000 bath samt 300/400 bath i barfine. Problemet i Soi 6 er at det i høj sæsonen kan være svært for folk over 50 år som måske også er lidt små tykke osv. at få fingrene i de smukkeste piger på Soi 6. Grunden er simpelthen at de koreanske og japanske turister er unge og en del rigere end os fra Europa. så pigeren fravælger de tykke gamle mænd da de har valgmuligheder nok. Mine tanker omkring Pattaya. pak din kuffert og kom afsted. Uanset din alder, vægt udseende er der et kvarter eller nogle steder som bare rammer lige det du har brug for. Hvis man måske ikke lige ligner Brad Pit og man er lidt gammel, ville jeg tage afsted i Juli/august. Selv i Soi 6 har man muligheder for at få en 10/10 pige, da alle de unge turister fra Korea og Japen ikke er i pattaya. Hvis man ser godt ud og ikke er alt for gammel er high/low sæson lige gode. I øvrigt tager jeg nok afsted igen i August, hvis nogen af jer brødre herinde planlægger en tur der så læg en PM kan jo være vi kan tage på bar sammen en aften. 15 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2456 Skrevet 23. Marts Tak for fortællingen Må jeg spørge hvor længe du var afsted? Og hvordan boede du? Kunne du have piger over night / Long time med på dit værelse? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 634 Skrevet 23. Marts dhnmdst skrev, for 4 minutter siden: Tak for fortællingen Må jeg spørge hvor længe du var afsted? Og hvordan boede du? Kunne du have piger over night / Long time med på dit værelse? Jeg var i Pattay 14 dage boede på 4 forskellige hoteller. Så hvis du skal afsted kan jeg fortælle hvilke hoteller der er gode og billige, gå afstand til partyzone, men stadig stille om aften natten. Samt om de er "guest" freindly. Man kan selvfølgelig få værelser til 100/150 kr. om dagen, men det er lige skrabet nok for mig. men omkring de 220/290 kr. om dagen var faktisk helt ok. Placering, altan og AC er de vigtiste ting for mig. Selv er jeg ikke til overnattende piger, så det gjorde jeg kun en gang. Resten af gangene sagde jeg pænt farvel lige efter. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niceguy123 5 Skrevet 23. Marts Tak for en super fortælling og deling af erfaringer! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 24. Marts (edited) skunken skrev, for 11 timer siden: En pige fortalte at hvis man fik kønssygdom (en af de større) blev man smidt ud og måtte trække på beach road. Eller hvis man tager stoffer eller er crazy. Uden jeg overhovedet er ekspert på Pattaya eller Thailand og har kun ganske lidt erfaring. tænker jeg måske men ikke skal tage alle over en kam. For jeg tror da også de pige som er på TF lige så godt kunne stå på Beach Road eller de freelancer der er div. Steder. Tænker også der er piger der ikke gider drikke sig i hegnet og høre på det torn høje musik hverdag. Jeg syntes sådan set at Beach Road meget sjov. Man kan gå lidt frem og tilbage og der er altså nogen pæne piger der syntes jeg. Jeg fik en aften for 3500 med en køn pige for en hel nat. Fandt så måske udad jeg ikke var så meget til overnattede gæster på denne tur, og sagde farvel og tak i løbet af natten Men nu vil jeg se om jeg ikke snart kan komme afsted og undersøge sagen nærmere Redigeret 24. Marts af Peterkanin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 634 Skrevet 24. Marts Peterkanin skrev, for 5 timer siden: Uden jeg overhovedet er ekspert på Pattaya eller Thailand og har kun ganske lidt erfaring. tænker jeg måske men ikke skal tage alle over en kam. For jeg tror da også de pige som er på TF lige så godt kunne stå på Beach Road eller de freelancer der er div. Steder. Tænker også der er piger der ikke gider drikke sig i hegnet og høre på det torn høje musik hverdag. Jeg syntes sådan set at Beach Road meget sjov. Man kan gå lidt frem og tilbage og der er altså nogen pæne piger der syntes jeg. Jeg fik en aften for 3500 med en køn pige for en hel nat. Fandt så måske udad jeg ikke var så meget til overnattede gæster på denne tur, og sagde farvel og tak i løbet af natten Men nu vil jeg se om jeg ikke snart kan komme afsted og undersøge sagen nærmere Du har ret man kan ikke skære over en kam. Mødte en en del freelancers inde på Candyclub, repuplic, og var sammen med et par stykker, fik virkelig god oplevelse. En af dem var jeg sammen med et par dage, hun arbejdede om dagen på beuty salon i Naclua, og nogle aftener som freelancer på natclub. Så nej jeg siger ikke at all freelancere er "udstødte", men Beach Road er lidt endestationen. Men ja Beach road er også ret sjov og hyggelig. Og ja jeg har da samlet en afrikansk kvinde op der. Det jeg siger er at man skal være varsom på beach road. Derudover drikker de fleste af pigerne ikke "rigtige" drinks når du køber dem et shot eller drink. Det er nok nærmere saftevand. Ja nogle af pigerne drikker, men næsten alle jeg mødte var ædru selvom de lige havde fået 20 ladydrinks, aka saftevand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 634 Skrevet 24. Marts Part 2 denne del handler om Soi Buakhao som europæere nok vil finde mest underholdende. Soi Buakhao: Gaden som om dagen byder på spisesteder og let underholdning, og om aftenen efter 22.00 bliver total crazy. Der er et utal af girly bars og massage butikker, men det som gør gaden tillokkende for særligt os fra vesten, er live musik og mulighed for at spille pool. Husk om man så knepper 2/3 om dagen skal man stadig have resten af aften/dagen til at gå, så hvorfor ikke gå ind på en bar og høre fed rock og drikke en øl. Eller spille en omgang pool. 90% af beværtningerne har udover livemusik også denne hær af glædespiger som på et tidpunkt bliver irreterende. Der udemærker Soi Buakhao sig ved, at der faktisk er små åndehuller, hvor man bare kan sidde i fred nyde en øl og se alt det crazy shit der sker ude på gaden. Mine favorit steder på Soi Buakhao: LiveMusik: Rockfactory, Matador og Trenchtown. Disse 3 steder kan man sidde i fred og bare nyde musikken uden at blive overrendt af Kvinder. (hvis man vil, kan man dog opsøge det) Rockfactory og Matador er begge 70. 80, 90 live rock på fuld blæs, dog svingene kvalitet, men det er helt ok. Matador plejer at have let påklædte stang dansere, hvilket er vildt kikset, men ret sjovt. Trenchtown er live reagga, her kan man også være i fred, men efter kl. 24.00 bliver barstaff pigerene lidt mere åbne for ladydrinks og barfine. Trenchtown er min klare favorit. Candy club ligger også på Soi Buakhao, her starter løjerne efter kl.22.00/23.00. Det er også et live musik sted, men også et sted hvor man møder freelancer piger. Har samlet piger op her en del gange, det er kvalitets freelancers der kommer der. Girly bars: Der ligger et uanet antal af girly bars på Soi Buakhao. Det fungere sådan at man går ind finder et sted at sidde betiller en øl, og derefter bliver man præsenteret for kvindelig selskab, som du så skal betale ladydrinnks til. Hvis man syntes om pigen kan man så barfine hende, og selvfølgelig få sig et knald. Jeg fandt ret hurtigt ud af at girly bars ikke var min kop te, men har besøgt Scooterbar, Annie Jacks. Ladyboys Der er på Soi Buakhao mange ladyboys, de er lidt mere fremme i skoene end kvinderne, de kan god finde på at gribe fat osv. Hvis det ikke er din stil, så tag det med et smil og sig "no thanks im good" og gå videre. Hvis man er tyepen der føler sig krænket på sin mandelighed over den slags, så er Pattaya ikke stedet for dig. Da ladyboys ikke er min kop te, fik jeg ikke prøvet det af i Soi Buakhao. Har dog købt et blowjob af en Ladyboy i Hua Hin, så derfor ved jeg nu at det ikke er min ting. (skal jo testes) Massage klinikker, der findes 2 slags klinikker på Soi Buakhao, og man finder hurtigt ud af hvilken der tilbyder sex og hvem der tilbyder rigtig massage. Hvis staff allesammen har uniformer på der dækker skuldre og knæ, samt lidt mindre sexede i deres opførsel, så kan du for 200 bath få en times fodmassage, hvilket er super lækkert. Hvis deres uniform er lårkort og skuldre er synlige, eller slet ikke har uniformer, så skal du nok ikke forvente en super god fodmassage, men tilgængæld bliver din gearstang poleret på fulde gardiner. har prøvet begge slags klinikker og kan varmt anbefale det. Hvis man er typisk dansk vil Soi Buakhao være stedet som hele dit besøg vil rotere omkring. gaden indeholder meget mere end jeg har beskrevet, men har ikke søgt alle steder. Næste tur vil jeg klart se på nogle af de steder jeg stadig ikke har besøgt. Part 3 kommer til at omhandle Soi boomerang 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13988 Skrevet 25. Marts skunken skrev, for 23 timer siden: Derudover drikker de fleste af pigerne ikke "rigtige" drinks når du køber dem et shot eller drink. Det er nok nærmere saftevand. Ja nogle af pigerne drikker, men næsten alle jeg mødte var ædru selvom de lige havde fået 20 ladydrinks, aka saftevand. Der er nu altså mange af pigerne, der drikker rigtige drinks og især shots - og ender som alkoholikere + den høje musik ødelægger deres hørelse. Pattaya er desuden ikke bare Walking Street, Treetown, Soi 6, LK Metro, Sou Buakhaao og Beachroad, hvis man er på pigejagt - men også også Jomtien, Pratamnak, the Dark Side m.fl. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 634 Skrevet 25. Marts Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Der er nu altså mange af pigerne, der drikker rigtige drinks og især shots - og ender som alkoholikere + den høje musik ødelægger deres hørelse. Pattaya er desuden ikke bare Walking Street, Treetown, Soi 6, LK Metro, Sou Buakhaao og Beachroad, hvis man er på pigejagt - men også også Jomtien, Pratamnak, the Dark Side m.fl. Ja du har fuldstændig ret, der er nogle stakkels sjæle der ender i lort. Ja der findes mange steder omkring Pattaya, men jeg følte at afstanden til fx Jomtien var så stor. Det ville kræve sin helt egen tråd. Og jeg har kun været i Jomtien 1 dag, og Naklua 2 dage. Nåede aldrig over på darkside. Derfor skriver jeg kun om Pattaya, og ikke om Pattaya og omegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13988 Skrevet 26. Marts skunken skrev, for 11 timer siden: jeg følte at afstanden til fx Jomtien var så stor. Atstanden til Jomtien - er kortere end Jomtien Beach - og med en Bathbus koster turen kun 2 kroner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 634 Skrevet 26. Marts Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Atstanden til Jomtien - er kortere end Jomtien Beach - og med en Bathbus koster turen kun 2 kroner Ja det er rigitgt og tager ca 10/15 min i bathbus. Men jeg har ikke været der nok til at kunne skrive om det. Måske en anden herinde kunne skrive om Jomtien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg