whipit 190 Skrevet 23. Marts Fangehullets mest grufulde og sexede spøgelse…. En historie om 2 fødselsdage i fangehullet… og en fantastisk domina der virkeliggøre eventyr - hver gang !! — Aaaavvvv, av av for SATAN.. - Jeg ligger svinebundet på siden, hænder og fødder er lænket sammen. Jeg har en stor ball-gag i munden og en pose over hovedet. En pludselig smerte skyder gennem kødet på højre side af min hals. Min fangevogter har syntes jeg ikke skulle falde i søvn, og har derfor trykket på fjernbetjeningen på det elektriske hundehalsbånd. Jeg forstår til fulde hvorfor store dræberkøtere piber som små mus. Det er modbydeligt på 5 ud af 5, som en syl der jages ind til skaftet - med strøm på endda !! Jeg hyler som en stukken gris - hvilket jeg bestemt også er.. Jeg kan helt sikkert høres gennem væggen.. Smerten kommer igen, det virker som min bøddel nyder at høre mig hyle… Hvordan kan man være så dum at man siger ja til at have en 3 timers session på min bøddels fødselsdag…. Dumt gjort tænker jeg… dumt gjort…. men nu “sidder” jeg jo i saksen… og vi er først lige begyndt…. fuck det bliver hårdt… Så rasler det i låsen, jeg kan høre hun kommer ind. Hun brokker sig over jeg larmer og som straf får jeg 10 meget hårde med spanskrøret. Jeg vrider mig som en ål og skriger mere. Det udløser selvfølgeligt mere imens hun med en fast hånd holder mit hoved ned mod den tyndt polstrede kæde-ophængte smalle briks. Mine forhold er nok ikke bedre end at være fange i et russisk fængsel - og fangevogteren er lige så hård !! Min fangevogter låser sig ud igen. Jeg får selvfølgeligt stød igen og prøver at beherske mig - selvom min fangevogter klart prøver mig på 5 ud af 5…. Jeg er sikker på høje hyl vil afstedkomme hun kommer tilbage… Jeg er f…. skræmt - det her er lige ved at være en leg der er løbet af sporet - men jeg elsker at være bange, at miste kontrollen og være i hænderne på en stinkende dejlig og sexet, klog og ubarmhjertig domina, der kan spille på hele klaveret…. intet er umuligt hos hende og grænsen er helt ude i universet… Men det skal blive værre… 30 min ca. går og låsen rasler igen. Mine ben bliver løsnet fra mine arme og jeg bliver bedt om at sætte mig op. Hun hjælper mig ned på knæ på gulvet, og presser mig fremad og holder min krop så jeg hviler panden mod gulvet. Hun ved præcist hvad hun gør, hun er en mester over mestre i BDSM. Hun hiver hætten af mig og hendes støvlespids er lige foran mig. hun løsner mine arme så jeg kan støtte på dem. Jeg beordres til ikke at se op, men bare at komme igang med at kysse min fangevogters 16 cm høje lange Arollo-støvler, deres næse og hæl. Så forsvinder hun igen imens jeg sidder på alle 4 på gulvet og kigger ned i det. Øjeblikket efter kommer hun ind igen og jeg ser hende for første gang idag… Hun har de høje Arollo på. De gør hende 186 cm høj, oppe over dem er hendes talje strammet godt ind af et sort læderkorset med pigge på hofter og hen over barmen. Det sidder som malet på ! Hendes barm er J-skåle og ligger som frugterne i en frugtskål omkranset af det sorte korset. Hun har en lang skindfrakke og kasketten med dødningenhovedet på. Sorte skindhandsker. Det lange lyse hår ligger ud over skuldrene. Hold kæft hvor ser hun stadig godt ud. Stinkende sexy og præcis så ekstrem som jeg elsker hende - og som passer til hendes ydelse - grænseoverskridende - fordi jeg har bedt om det ! Hvem er min fangevogter…. “Gummidronningen fra Søborg” - Anita selvfølgeligt !! - www.dominatrix.dk Jeg tvivler på nogen andre kan lave så mange detaljer som hende, hun er bestemt stadig dronningen af BDSM i Danmark. Hvem er Anita? Anita er i udstråling, klasse og alder lidt yngre end nogle af de aldrene Hollywood-diva’er. Sammenlign hende med Michelle Pfeiffers kølighed og “tyske” lyse skønhed. Sharon Stones fantastiske sexy optræden i “Iskoldt begær” - Anita ved hved enhver bevægelse og sætning hvordan hun virker på sin “slave” - dette klip kunne være spillet af Anita !! Sharon Stone ! Anita er legenden - intet mindre ! Højt uddannet, ekstrem intelligent, utroligt erfaren efter et par årtier, og især hendes vilje til at være kinke og sexy. Hun har været model for DeMask og mange husker hende for hendes kæmpe studie i Søborg, hvor der var alt i BDSM og en “lægeklinik” også. Anita havde hjemmesiden Anita.as meget tidligt i 00’erne og den bragte hende jorden rundt i latex. Mange husker hendes lille, men stærke hjælper. En fantastisk kombo der igen viser Anita’s totalt ukonventionelle tilgang til livet. Hun elsker mennesker på deres mentale styrke og ofte skæve måde at løse ting på. Hun er selv ekstrem stærk mentalt og har drevet et firma med flere afdelinger og mange ansatte. Anita har givet mig de stærkeste, mest detaljerede og præcise opfyldelse af mine eventyr. Jeg søger idag, i en alder over 60, ikke sex på samme måde. Jeg søger mentalt avanceret sex, hvor jeg skal bringes over min grænse på en forsvarlig måde og af en person der har sine grænser længere ude end mine egne. Og så skal hun selvfølgeligt være stinkende sexy og til fetish-tøj der kan beundres fra top til tå. Jeg er nok ikke en “gennemsnits-klient” - jeg forlanger, men giver også meget tilbage, og prutter aldrig på en pris, det er simpelthen for usselt når man forventer DEN klasse Anita har. Anita er også skøn at snakke med efter en session, hun er lynhurtig tænkende og har en fantastisk humor. Hendes viden er gigantisk inden for sociallitteratur, opera og socialrealistiske film. Prøv hende på Felinni-film eller “sorte film” fra 50’erne. Skæve tilværelser og indfaldsvinkler er hendes metier og interesse ! Kombineret sammen med hendes udseende, hendes vilje til at være avanceret og kinky og endda stadig på længere sessioner at dresse up i rigtigt - og flot gummi er utroligt. Men tilbage til sessionen: Anita går ud igen og kommer tilbage igen, denne gang syngende med hendes bløde stemme. “Så er der serveeeret” - med et kæmpe smil…. som en stewardesse der siger “Coffee, te or me…” I hænderne har hun en bakke med en stor glasskål og en mindre…. og en rulle gaffa.. Hun placere den foran mig på gulvet og lægger sig på briksen hvilene med ryggen på den ene væg og støvlerne oppe på den anden, i den smalle celle. Hun smiler sit mest skælmske smil og ser helt fantastisk ud. Jeg er støvle-fetishsist og elsker de høje sexy Arollo med de super tynde og lange hæle. Hun ved det og smiler og berører ned af støvlerne. Hun ser PISSE godt ud stadigvæk… Og så peger hun ned på skålene… Åhhhhh, hun ved hun skal bryde mine grænser, og hun har fødselsdag, men det er næsten for meget….. I den lille skål er der et par brune klumper og i den store en solid mængde champagne. Jeg kan ikke få mig til at spise de brune klumper…. “SPIS” kommandere hun, jeg kan ikke og det har hun forudset, så efter 1 minut får jeg en “mundtang” ind og de to klumper. Hun fjerner tangen og holder mig med begge hænder om nakken og munden så jeg ikke kan spytte ud. Puha, jeg tygger så hurtigt jeg kan, synker og vil ha’ noget at drikke. Jeg beder om vand, men hun peger ned i den store skål. Jeg drikker lidt og har stadig elevator i maven. Hun presser mit hoved ned og sætter endda støvlen på min nakke og giver mig et solidt tryk ned i skålen som jeg langsom tømmer. Puuuha, jeg får virkeligt brudt mine grænser, hun giver mig gaffa om hovedet og skubber mig tilbage på briksen og lænker mine håndled til mine ankler igen. Jeg håber jeg ikke kaster op, men det går den næste halve time, hvor jeg igen ligger med hætten over hovedet. Anita er ikke til scat mere, så det er en fantastisk service hun giver - og da hun ved at det er meget svært for mig, er det kun “specielle” lejligheder - som hendes fødselsdag og umuligt at bestille det - så glem det, eller lad det stå åbent - forvent ikke noget ! Efter 30 minutter mere kommer Anita ind igen, løsner mig og lægger en saddel på min ryg så hun sidder lidt højere. Så kan hun bedre ridse mig med de sporer jeg har købt fra Deadly Wicked. De er super flotte, meget skarpe og spidse. Hun ridder mig rundt med hætten over hovedet. Jeg får lussinger når jeg skal dreje og får også et par stød, og vi ender igen igen ved hejseværket. Her hejser hun mig helt op på det yderste af tæerne, bundet bredt i gulvet i meget bredstående stilling. Så hiver hun hætten af mig og ser iskold ud - Anita kan VIRKELIGT se iskold ud, helt forskelligt fra hendes vidunderlige smil og latter. I begge hænder har hun en pisk af typen “Ungarsk hundepisk” - skaftet er langt, snerten 1 meter læder og derefter ca. 50 cm nylon med et par knuder. Den giver en skærende smerte og knuderne efterlader en plet og ofte et lille sår på størrelse af en tommelfingernegl. Går man tæt på rammer læderstrimlen i stedet, så man får en lang rød stribe. Afstanden betyder alt. Med 2 på een gang er det som at blive ramt af kogende vand kan bedst beskrives. Anita giver mig serie efter serie på 25, jeg hopper rundt, piber som en gal og beder hende igen og igen om at stoppe - vi har aftalt at hun skal køre mig over - og DET gør hun. Hun er en mester med selv de 2-3 meter lange piske. Hun slår i krydsslag med begge på een gang, tandem fra hver side og 1-2 slag først den ene og så den anden. Hun beder mig igen og igen om at stå stille og tie - det lykkes ikke på nogen måde, og som straf får jeg et spark med Arollo’erne - som jeg ikke på nogen måde kan afværge i bredstående stilling. Hun snerrer at det var rigtigt dumt at få en session på HENDES fødselsdag, for så må hun gøre hvad hun vil…. ! For at få mig rolig får jeg med mellemrum posen over hovedet og et par kølende sprøjt med forstøver-flasken. Hun er en mester der har tjek på ALT !! Så er der pause - se scenen med Sharon Stone….. Anita tænder en lang tynd cigaret og giver mig en næseklemme på og mundtangen igen. Hun puster røgen ind, holder mig for munden så hun laver åndedrætskontrol med røg, asker ind, og til sidst dropper hun skoddet ind - uden at slukke det. Løsner tangen og kommander “SYNK” ! Jeg tygger og får det ned - puha ! Anita ryger ikke, men er super sexy når hun lader sig overtale, og hun spiller på alle parameter med røgen, asken og en tang. Hvad der derefter sker i rækkefølge er lidt tåget, men hun rider mig rundt igen, afstraffer mig igen og vi slutter ridende ud til badet så jeg kan vaske sveden af og friske mig. Havde jeg også kunne ta’ en masse analt, var vi også kommet gennem det, men det er ikke min favorit-ret, det er det mentale spil Anita gør bedre end nogen anden jeg har prøvet. Hun er ikke bare en mester, hun er ekseptionel i hendes vilje til at gøre det godt. Hun er altid velforberedt, tøj og værktøj er lagt frem, sessionen er gennemtænkt og tiden passer til hvor meget jeg kan tåle. Hun er på alle måder et unikt menneske, både i BDSM og hendes vilje til at forstå komplicerede menneskelige relationer. Efter min egen viden fra mit job med mennesker og chef, kan jeg kun sige: Anita kunne ha’ bestridt mange jobs med den vilje, men hendes sexualitet har ført hende i retningen af BDSM - ikke pengene, som så mange andre der lidt forkølet prøver at være en “herskerinde/domina/dominatrix”. På min fødselsdag - 4 mdr efter - igen en torsdag - laver Anita igen en helt ekstraordinær præstation for mig. Temaet er næsten det samme - som jeg elsker, men jeg ved aldrig hvad der skal ske, kun at det bliver ekstremt udfordrene. Selvfølgeligt er det ikke billigt at bruge 3 timer med Anita, men hun er ikke den dyreste. Til gengæld har jeg ALDRIG gennem 3 årtier fundet nogen der så omhyggeligt og intelligent udfører mine drømme. Anita er et af mit livs største BDSM-eventyr - igen og igen - og på højde med de bedste i mit liv, som at springe ud af en flyver i 5 km højde, kører min egen Porsche 911 til grænsen i Tyskland eller kører min røde Ducati til grænsen. Køre i en kampvogn eller trække i snoren til de største kanoner i Danmark. Anita kan bringe mig helt ud på overdrevet - jeg havde aldrig holdt til et forhør, hvis man endte i kløerne på russerne eller HIPO under ww2. Har du mod på mentale ekstreme eventyr i den fantastiske BDSM-verden, er Anita en fantastisk partner. Tro dog ikke at i sammen rammer “nerven” 100% første gang. I skal se hinanden an og vil du lidt over grænsen som mig, skal Anita lige se hvad du kan tåle. Jeg hedder selvfølgeligt Pjevs i hendes verden…. lidt ondt, ikk.. men sagt med et smil. Jeg bestiller noget, som hun ganske udemærket ved jeg ikke kan gennemføre - og så går hun mesterligt lige til min grænse, og lidt over. Og så ser hun sku’ da fantastisk ud - stadigvæk i læder, lak, super høje hæle og gummi ! En sand fornøjelse også at være fotograf for - Se hendes nye billeder på www.dominatrix.dk Kh W. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brystoman 22 Skrevet 9. April Hej Whipit Tak for en fantastisk beskrivelse af dit eventyr. Besøgte selv Domina Anita for +20 år siden. Jeg var slet ikke klar over at hun kunne være så extrem med piske. Håber du vil dele flere oplevelser. Det er virkelig spændende at følge dine eventyr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 190 Skrevet 10. April brystoman skrev, den 9.4.2025 at 17:19: Hej Whipit Tak for en fantastisk beskrivelse af dit eventyr. Besøgte selv Domina Anita for +20 år siden. Jeg var slet ikke klar over at hun kunne være så extrem med piske. Håber du vil dele flere oplevelser. Det er virkelig spændende at følge dine eventyr. Hej B Anita er bare fantastisk - fordi hendes grænser er så langt ude i horisonten og hun er så erfaren. Og så spiller jeg godt op mod hende - og forsøger selv så det fungere i sessionen. At give mange penge for en session, ikke at være tilfreds og så gå hjem skuffet er ikke en mulighed. Så jeg skriver, vi prøver os frem, hun er super opmærksom under sessionen, og så har jeg igen og igen gjort klart at mit omdrejningspunkt er at blive flyttet - at hun ikke taber luft og at hun forstår at jeg gerne vil køres over. Det giver mig de sommerfugle i maven som driver værket - det bliver altid super hårdt, men hun er skøn, kører mig om sin lillefinger og er stinkende sensuel, smuk og drillesyg, med lidt ondskab. Det er en kombo jeg nyder mest. Jeg ærgre mig mest over jeg ikke kendte hende da hun var til alm. sex - for hvis hun var lige så intelligent til det, havde hun inkasseret alle mine sparepenge. Du kan jo godt fornemme at jeg er vild med hende, og det skyldes især også hun er så ærlig, så åben og så forbandet erfaren at man er helt i ekstase om alle de ting man kan lave sammen - også selv om jeg er fyldt 60 og ingen superman mere. Der er SÅ mange kvinder der kunne lære af Anita, jeg har altid gjort mig ekstrem umage for at give mine partnere orgasme efter orgasme, bruge de rigtige teknikker, være hård og blød på de rigtige tidspunkter.... men INGEN jeg har mødt, har kunne vende det om, så jeg har blevet kørt over et par timer, bange men fantastisk sexuelt stimuleret. Men DET kan Anita - hun er SÅ velforberedt og jeg ved det bliver nye ting hver gang samt de velfungerende ting. Jeg har næste eventyr 24/4 - og det starter igen i cellen, men hvad der derefter sker ved jeg ikke, kun at pisk og spankrør kommer i brug og jeg er flad og mentalt "nulstillet" efterfølgende. Hårheden med piskene er kommet til efterhånden i vores sessioner - når jeg beder om det, og hun kan se det er ok. Jeg hyler og vrider mig, men får en lussing, et stød eller bare et skælmsk blik og en lille sætning.... "Jeg har jo fødselsdag" eller andet... Da jeg bad om 10x25 med een pisk og derefter 10x 25 med spanskrøret, kørte hun det mesterligt så jeg lige fik styrke, pauser og tid til at overleve... jeg var lige til skraldespanden.. Jeg har lige sat nyt forsidefoto op, hun er sku' da en yderst velholdt og attraktiv voksen dame endnu... ikk.. Og pissefræk med halvmasken og korsettet med pigge....!! Se www.Dominatrix.dk Kh. W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg