Vixenida 1296 Skrevet 27. August Pj73 skrev, for 7 timer siden: Det kan du jo ligesom læse i mit opslag at du ikke har. Og at der først kom respons fra dig længe efter jeg efterspurgte en tilbagemelding fra dig på vores aftale. Jeg har aflyst vores aftale. Jeg har ikke decideret brændt dig af. At du er blandt de 3% der oplever at jeg aflyser, det beklager jeg, men det sker. Jeg ønsker ikke at dette skal fylde i mine reviews, så lad det nu bare være. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 27. August Vixenida skrev, for 3 minutter siden: Jeg har aflyst vores aftale. Jeg har ikke decideret brændt dig af. At du er blandt de 3% der oplever at jeg aflyser, det beklager jeg, men det sker. Jeg ønsker ikke at dette skal fylde i mine reviews, så lad det nu bare være. Stop nu dig selv! Man kan ikke aflyse dagen efter aftalen! Man aflyser FØR aftalen!! Og helst i god tid. Desuden svarede du kun fordi jeg rykkede for en tilbagemelding på hvorfor jeg ikke havde hørt fra dig. Og dit svar var “sorry det bliver ikke denne gang”. Altså dagen efter aftalen! Desuden bestemmer man ikke selv hvilke “reviews” man får. Det er ligesom op til anmelderne. Tror du en filminstruktør selv bestemmer om hans/hendes film får 2 eller 5 stjerner? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 50 Skrevet 27. August Pj73 skrev, for 5 minutter siden: Stop nu dig selv! Man kan ikke aflyse dagen efter aftalen! Man aflyser FØR aftalen!! Og helst i god tid. Desuden svarede du kun fordi jeg rykkede for en tilbagemelding på hvorfor jeg ikke havde hørt fra dig. Og dit svar var “sorry det bliver ikke denne gang”. Altså dagen efter aftalen! Desuden bestemmer man ikke selv hvilke “reviews” man får. Det er ligesom op til anmelderne. Tror du en filminstruktør selv bestemmer om hans/hendes film får 2 eller 5 stjerner? Hun har undskyldt at hun har lavet en fejl. Tænker hun forsøger at gøre det godt igen. Tænker ikke der ligger nogen træls tanke bagved og bare handler om at det er svært at navigere i så mange beskeder. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 27. August Dentilbagevendende skrev, 1 time siden: Hun har undskyldt at hun har lavet en fejl. Tænker hun forsøger at gøre det godt igen. Tænker ikke der ligger nogen træls tanke bagved og bare handler om at det er svært at navigere i så mange beskeder. Du tænker meget. Men hvorfor føler du dig ophøjet til at lege advokat for hende? Umiddelbart kan hun jo svare for sig selv! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 27. August Pj73 skrev, 1 time siden: Stop nu dig selv! Man kan ikke aflyse dagen efter aftalen! Man aflyser FØR aftalen!! Og helst i god tid. Desuden svarede du kun fordi jeg rykkede for en tilbagemelding på hvorfor jeg ikke havde hørt fra dig. Og dit svar var “sorry det bliver ikke denne gang”. Altså dagen efter aftalen! Desuden bestemmer man ikke selv hvilke “reviews” man får. Det er ligesom op til anmelderne. Tror du en filminstruktør selv bestemmer om hans/hendes film får 2 eller 5 stjerner? Dine små sko må virkelig gnave Kom dog videre. Der sker så mange forfærdelige ting ude i verden, så mon ikke det går at du er blevet brændt af en gang eller to. Det har vi sgu da alle sammen prøvet Jeg tænker også Vixenida bliver bombet med beskeder og mails, hver gang hun lægger sin annonce op. Så det er nok ikke nemt at navigere i. Nogen er heldige og møde hende og andre er ikke, sådan er det bare Videre med dig og der må da være nogen andre jyske piger du kan knalde med, for lyder til du trænger til at blive tømt Kram 6 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 27. August (edited) Pj73 skrev, for 45 minutter siden: Du tænker meget. Men hvorfor føler du dig ophøjet til at lege advokat for hende? Umiddelbart kan hun jo svare for sig selv! Det her er til reviews, ikke til privat-beskeds-snak.. Jeg har aflyst en eller to aftaler med dig og det var ikke efter aftalen, det var før. At det kan gøre dig så sur og fortsætte denne ukonstruktive snak giver ikke mening og er skidt for eroguide også. Jeg finder dine udsagn utroværdige og når jeg ser de andre comments du har lavet i andre tråde er de overvejende negative, så måske er det godt du ikke besøgte mig. Som sagt, 97% er glade, 3% er ikke. Lad det være ved det. Jeg vil gerne afslutte denne dialog med fred og ønske dig god aften Redigeret 27. August af Vixenida 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 28. August (edited) Vixenida skrev, for 6 timer siden: Det her er til reviews, ikke til privat-beskeds-snak.. Jeg har aflyst en eller to aftaler med dig og det var ikke efter aftalen, det var før. At det kan gøre dig så sur og fortsætte denne ukonstruktive snak giver ikke mening og er skidt for eroguide også. Jeg finder dine udsagn utroværdige og når jeg ser de andre comments du har lavet i andre tråde er de overvejende negative, så måske er det godt du ikke besøgte mig. Som sagt, 97% er glade, 3% er ikke. Lad det være ved det. Jeg vil gerne afslutte denne dialog med fred og ønske dig god aften Du lyver igen. Du aflyste IKKE! Og jeg kan bevise det vha mailkorrespondancen. I stedet prøver du at inddrage eroguide og alle dine store tilhængere. Og de hopper på den. Og mest pinligt, så inddrager du mine kommentarer i andre tråde. Besynderlig måde at opsøge fred på. Det her er en anmeldelse af dig og dit setup og derfor ikke en privat besked. Jeg forstår godt du ønsker det i stedet for dårlig omtale. Sandheden er ilde hørt. Redigeret 28. August af Pj73 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 28. August Pj73 skrev, for 5 timer siden: Du lyver igen. Du aflyste IKKE! Og jeg kan bevise det vha mailkorrespondancen. I stedet prøver du at inddrage eroguide og alle dine store tilhængere. Og de hopper på den. Og mest pinligt, så inddrager du mine kommentarer i andre tråde. Besynderlig måde at opsøge fred på. Det her er en anmeldelse af dig og dit setup og derfor ikke en privat besked. Jeg forstår godt du ønsker det i stedet for dårlig omtale. Sandheden er ilde hørt. Jeg har netop gennemgået vores mail korrespondance og jeg har på intet tidspunkt bekræftet en aftale med dig. Du kører en ubegrundet hetz mod mig. Lad nu de her reviews forblive reviews og ikke random ubegrundedes negative ord. VI HAR ALDRIG HAFT EN BEKRÆFTET AFTALE...... 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 28. August (edited) Vixenida skrev, 1 time siden: Jeg har netop gennemgået vores mail korrespondance og jeg har på intet tidspunkt bekræftet en aftale med dig. Du kører en ubegrundet hetz mod mig. Lad nu de her reviews forblive reviews og ikke random ubegrundedes negative ord. VI HAR ALDRIG HAFT EN BEKRÆFTET AFTALE...... Morsom læsning, og patetisk. Du aner jo ikke hvilken mailadresse jeg har brugt til at skrive med dig. Men du lyver godt. Så stop nu bare dig selv. Redigeret 28. August af Pj73 1 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 28. August Pj73 skrev, for 5 timer siden: Morsom læsning, og patetisk. Du aner jo ikke hvilken mailadresse jeg har brugt til at skrive med dig. Men du lyver godt. Så stop nu bare dig selv. Nu må dine små sko da ha’ gnavet så meget at du har fået vabler som gør sindssyg ondt Kom dog videre Og tror nu ikke Vixenida får problemer med at finde nogen at ses med, selvom du kommer med negativ review PS hvis dit brugernavn betyder at du er født i 1973, så er du 52 år gammel… Kom da videre, du er jo ikke 18 år vel Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 28. August @Pj73 - Hvis du kan bevise, at du havde en aftale med Vixenida og at hun brændte dig af - så bevis det dog. Og hvis du ikke kan, vil jeg mene, at der ikke er stor forskel på din adfærd og så et barn, som ikke kan få sin vilje i slikbutikken. Tag det som en mand, at du blev valgt fra og kom videre. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1296 Skrevet 28. August KøbEnKrammer skrev, for 3 minutter siden: @Pj73 - Hvis du kan bevise, at du havde en aftale med Vixenida og at hun brændte dig af - så bevis det dog. Og hvis du ikke kan, vil jeg mene, at der ikke er stor forskel på din adfærd og så et barn, som ikke kan få sin vilje i slikbutikken. Tag det som en mand, at du blev valgt fra og kom videre. Aftalen blev aldrig bekræftet. Kan han bevise dette overfor mig, så vil jeg gerne beklage hvis jeg aflyste (dagen efter) - men det er bare ikke sket. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 62 Skrevet 28. August Vixenida skrev, for 1 time siden: Aftalen blev aldrig bekræftet. Kan han bevise dette overfor mig, så vil jeg gerne beklage hvis jeg aflyste (dagen efter) - men det er bare ikke sket. Lige præcis Det er også derfor, at han ikke beviser noget som helst og jeg ville endda være ligeglad, hvis han gjorde. Jeg ville stadigvæk gerne besøge dig, hvis jeg fik chancen 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2216 Skrevet 29. August Lad være med at blande dig i en intern kamp - anmeld støjen i stedet for. Næste gang du bidrager, så start med at læse anmeldelsens første indlæg og se om du kan bidrage. Dette indlæg var ikke et bidrag til en anmeldelse. KøbEnKrammer skrev, for 9 timer siden: @Pj73 - Hvis du kan bevise, at du havde en aftale med Vixenida og at hun brændte dig af - så bevis det dog. Og hvis du ikke kan, vil jeg mene, at der ikke er stor forskel på din adfærd og så et barn, som ikke kan få sin vilje i slikbutikken. Tag det som en mand, at du blev valgt fra og kom videre. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2216 Skrevet 29. August Dit indlæg bidrager ikke til anmeldelsen. Dentilbagevendende skrev, den 27.8.2025 at 22:19: Hun har undskyldt at hun har lavet en fejl. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2216 Skrevet 29. August Tal pænt. Når du kommer tilbage fra din karantæne, så tænk overhvordan du skriver INDEN du skriver. Pj73 skrev, for 15 timer siden: Morsom læsning, og patetisk. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg