sexforsjov 18 Skrevet 23. Marts Hejsa Jeg tænder rigtig meget på mørke/sorte kvinder. Og så vidt jeg kan se, så er mulighederne ikke så store her hjemme. Og nu er det jo snart sommer og sommerferien nærmer sig. Så er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder de "bedste" sorte kvinder at hygge sig med i EU? Som jeg har kunne komme frem til, så er der ikke så stort udvalg i Tyskland. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 344 Skrevet 2. April Ingen erfaringer, men der er generelt rigtig mange brasilianske piger i Portugal Sidste år var jeg en tur i Brussel og så mange lækre slanke afrikanske piger i området lige øst for Brussel Noord togstation bl.a. i Rue Linne var der en del piger fra Ghana som jeg ærgrer mig over jeg ikke fik besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexforsjov 18 Skrevet 3. April Waverider skrev, for 10 timer siden: Ingen erfaringer, men der er generelt rigtig mange brasilianske piger i Portugal Sidste år var jeg en tur i Brussel og så mange lækre slanke afrikanske piger i området lige øst for Brussel Noord togstation bl.a. i Rue Linne var der en del piger fra Ghana som jeg ærgrer mig over jeg ikke fik besøgt. Tak for dit indlæg, Waverider Jeg vil hermed skrive Portugal på min liste og det område i Brussel du nævner. Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg