Amanduh 165 Skrevet 22. Marts Min veninde og jeg giver massage sammen af og til, men vi er lidt i tvivl om en ting. Hvordan har du det med at modtage ansigtsmassage efter massørens hænder har rørt ved din pik? Min veninde kan ikke se noget problem ved det. Pikken er jo ren, ligesom resten af kroppen. Jeg selv er lidt tilbageholdende fordi jeg tænker der måske er nogen der synes det ikke er så lækkert. Hvad siger I? Pikfingre i ansigtet, yay or nay? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 22. Marts Personligt kan jeg ikke se noget problem i det, man skal jo nok have et bad bagefter alligevel Det er vel ikke værre end at have haft ansigtet begravet i pigens skød. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 22. Marts For mig ville det ikke være et problem… men det nok individuelt… aftal det med kunden inden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homie 7 Skrevet 22. Marts Så længe at det er min egen pik, så er det helt fint. Men jeg tager ikke til gp for at få ansigtsmassage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5219 Skrevet 22. Marts Amanduh skrev, 1 time siden: Hvordan har du det med at modtage ansigtsmassage efter massørens hænder har rørt ved din pik? Ingen problemer. Heller ikke med at tungekysse i forlængelse af et øko blowjob. Er bi begge helt rene fra starten af, er det da bare at give sig hen til sine lyster og se, hvor det tager os hen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 22. Marts (edited) Kære Amanduh, jeg har besøgt dig et par gange og nydt din massage, har dog ikke oplevet din veninde og mit svar går nok udover det du tilbyder? Men jeg oplever dig som ren og sund og ved jeg selv er ren så dine fingre i ansigt og mund vil kun være frækt og dejligt særligt hvis de først har været inde i dig (mund,, fisse eller røv) eller du har min sperm på fingerne PS Jeg vil hellere have dine pikfingere i ansigtet end du bruger handsker når du masserer min pik Redigeret 22. Marts af SpankingSub 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rotten 65 Skrevet 22. Marts Absolut intet problem, og som en anden skriver, gummihandsker er turnoff. Min personlige grænse går ved A2M, det er et sundhedissue, for mig. Giv den endelig gas, med det du spørger til i oplægget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 28 Skrevet 22. Marts Det er fuldstændig ligegyldigt for mig, og jeg har aldrig tænkt over det, før altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 200 Skrevet 22. Marts Som de andre skriver er det fuldstændig ligegyldigt, så længe det kun er min pik du har rørt. Af ren nysgerrighed: Ville du have noget imod at blive rørt i ansigtet, eller kysset, hvis først der var brugt fingre på dig eller slikket? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 675 Skrevet 22. Marts Min ynglings Thai er ret vild med at jeg spermer når hun spiller pik på mig. Jeg er ret vild med at slikke sperm, så hun giver mig sin hånd og fingre at slikke rene når jeg har spermet over dem. Så jeg er helt okay med at blive masseret i ansigtet af hænder der har rørt min pik. Smf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 37 Skrevet 22. Marts ser ikke rigtig et problem med det. som andre skriver her, så det jo ikke værre end du jo alligevel får et bag lidt senere eller have hovedet begravet i skødet på en pige og kysse efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 131 Skrevet 22. Marts Absolut igen problemer med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 240 Skrevet 22. Marts Ingen problemer hos mig, men jeg kysser også min kæreste efter både blowjobs og efter at have kommet hende i munden og hun har slugt ladningen. Så et par ellers rene fingre i ansigtet, betyder ikke noget. Men du skal selvfølgelig gøre hvad du helst føler for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 22. Marts Hellere ansigtsmassge efter pikmassage, end ansigtsmassage efter prostatamassage. Evt vask dine hænder inden ansigtsmassagen. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3651 Skrevet 22. Marts Har som mange andre prøvet at GPerne kysser efter jeg har givet dem oralsex så er ikke selv sart hvis @Amanduh skulle give ansigts massage med pikfingre. Synes det er mere forstyrrende og klamt med den bruger der beskrev i sin anmeldelse at havde vasket sit ansigt i toiletvandet og så havde deltaget i Gang Bang og kysset med GPen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor.2023 95 Skrevet 25. Marts Amanduh skrev, den 22.3.2025 at 10:39: Jeg selv er lidt tilbageholdende fordi jeg tænker der måske er nogen der synes det ikke er så lækkert. Hi @Amanduh If you and your friend like it, that's the most important thing...being happy in your intimacy is what matters...but…If I'm with a professional masseuse and she massages my body and after massaging my face without cleaning her hands first, I won't find that very professional. If I'm in a sexual moment and she massages my body and then massages my face with hands that are damp with residue of cream, oil, pre-cum or whatever, I won't be totally bothered but I won't particularly find that exciting or attractive. I'll even think that this woman doesn't have enough sexual experience to do that and won't realize that it might not be attractive to some people. Good day to all Thor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 97 Skrevet 11. Oktober ingen problem og lidt frækt , lige som at kysse , efter der har været en pik i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg