Hop til indhold

Sexy Petite Aisha

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg havde fornøjelsen af en halv time i selvskab med Aisha den anden dag.

https://annoncelight.dk/showad/245948

Nøj hvor er hun altså smuk og lækker! Det er bestemt ikke sidste gang, jeg besøger hende.

Det er anden gang jeg besøger hende, hvilket jeg kun tror gjorde det bedre - første gang var hun lidt utilfreds med min håndtering af hendes lækre bryster - men nu vidste jeg så, at jeg skulle være meget forsigtig, så der var ingen bemærkninger til det denne gang.

Hun er meget bestemt omkring hvad hun vil og hvordan, men hun siger det også, så man er ikke i tvivl. Når man så holder sig indenfor hendes rammer, så kan man få en dejlig oplevelse med hende.

Hun gav et mega godt og langt blow, som var rigtig frækt. Vi prøvede et par stillinger, og de virkede bare - også er hun super lækker at se på og røre ved, dufte til :)

Jeg havde en forespørgsel på en stilling, som hun sagde nej til, og det er jo også fair nok - så tog vi bare en anden.

Doggy med hende skal lige fremhæves - det var helt fantastisk. Hun har en virkelig velformet numse, og positionerede sig helt rigtigt, så jeg bare så kunne give den gas indtil jeg måtte overgive mig!

Igen lidt hyggesnak og et hurtigt skyl inden afsked. Ingen hastværk fra hendes side.

Måske første gang jeg mødtes med hende, hun var lidt køligere, det kan jeg ikke helt huske - men den her gang var hun simpelthen så sød og imødekommende fra ende til anden. Jeg følge mig virkelig velkommen, så intet at sætte fingre på herfra. 

God weekend.

Skrevet

Nu siger jeg det, som det er. Der er muligvis et eller andet galt her (ikke med din anmeldelse). Jeg har altid en god kemi med de piger jeg besøger. Jeg tager et langt bad før, er ren over alt, barberet overalt, dufter godt, pænt tøj. Jeg går rigtig meget op i mit udseende i forvejen. Jeg tager aldrig intiativ til at røre først, de skal altid starte med at røre mig først - det viser en form for respekt. 

Når jeg så møder Aisha, som direkte fortæller mig, at jeg er grim, klam, ulækker og respektløs, og at jeg taler grimt til hende - uden at have sagt, rørt eller gjort noget… Så tyder det på, at der er et eller helt galt. Hun kan også have haft den vildeste off-dag.

Der er en del blandet oplevelser med Aisha. Nogle kun positive og andre negative. Jeg mener, at hvis man kan være så sød på det ene tidspunkt og så direkte ond det næste, så er hun et sted, som ikke er spor rart at være, og hun måske ikke er her frivilligt. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende en enkelt gang. Det var et meget, meget specielt besøg.

Jeg kan sagtens se lidt af alle anmeldelser af hende i mit besøg - både det rigtig gode og det rigtig dårlige. Tænker det handler lidt om kemi og måske at få besøgt hende flere gange, så man finder ud af hvad det er hun kan lide. 

Skrevet
  • Author

Jeg har også læst både godt og skidt om Aisha, men besluttede mig en dag for at prøve selv.

Første besøg var også lidt specielt, nok mest fordi jeg ikke var forberedt på at blive irettesat. Det bliver jeg sjældent her i mit voksenliv, så det blev jeg lidt overrasket over, nok mest tonefaldet.

Jeg tror, at i min situation første besøg, blev hun irriteret over min håndtering af hendes meget lækre bryster - jeg gjorde intet andet end jeg plejer, men det var udenfor hendes norm.

Hun har formentlig signaler og rettet lidt på mig, uden jeg har fattet hintet, hvorefter hun så direkte irettesætter mig på en meget direkte måde og i et tonefald, som tyder på irritation fra hende side.  

Udover den episode var resten fint - denne gang var der ikke noget, og hun var sød og venlig hele vejen.

Udinaturen’s oplevelse lyder helt uacceptabel. Hvis det var sket for mig, var jeg aldrig kommet igen - og jeg havde også skrevet om der her til skræk og advarsel for at skåne andre for den oplevelse. Det burde ingen udsættes for - vi må respektere hinanden som kunde/udbyder og tale ordentligt til hinanden - også når vi er uenige. 

Jeg ville personligt foretrække at blive afvist i døren med et: Nej tak, jeg ønsker ikke at “handle” med dig, fremfor en tilsvining. Det må være pigernes privilegie at vælge, hvem de vil sælge ydelser til, men jeg ville forvente at blive afvist på en høflig og respektfuld måde.

Jeg vil dog indskyde i forhold til udinaturens sidste kommentar, jeg på ingen måde fået en fært af, at hun ikke skulle være her af egen fri vilje. Tvært imod - hun er en af de mest selvstændige kvinder, jeg har mødt - hun er meget bevidst om sine egne grænser, og er ikke bange for at sige fra. Men jeg har ingen beviser, det er blot min fornemmelse og vurdering af mennesket jeg har mødt. Jeg forstår også udinaturens resonnement, jeg har heldigvis bare haft en helt anden oplevelse end han.

Skrevet
rupsaz skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt hende en enkelt gang. Det var et meget, meget specielt besøg.

Jeg kan sagtens se lidt af alle anmeldelser af hende i mit besøg - både det rigtig gode og det rigtig dårlige. Tænker det handler lidt om kemi og måske at få besøgt hende flere gange, så man finder ud af hvad det er hun kan lide. 

Jeg kommer ikke til at besøge hende igen. Om hun så vil give mig det gratis. Den personlighed er frastødende. 

Skrevet

Aisha er en flot pige, men jeg havde desværre også lidt den samme oplevelse som udinaturen, dog ikke helt så grel, men meget kold.

Skrevet
udinaturen skrev, den 22.3.2025 at 08:40:

Nu siger jeg det, som det er. Der er muligvis et eller andet galt her (ikke med din anmeldelse). Jeg har altid en god kemi med de piger jeg besøger. Jeg tager et langt bad før, er ren over alt, barberet overalt, dufter godt, pænt tøj. Jeg går rigtig meget op i mit udseende i forvejen. Jeg tager aldrig intiativ til at røre først, de skal altid starte med at røre mig først - det viser en form for respekt. 

Når jeg så møder Aisha, som direkte fortæller mig, at jeg er grim, klam, ulækker og respektløs, og at jeg taler grimt til hende - uden at have sagt, rørt eller gjort noget… Så tyder det på, at der er et eller helt galt. Hun kan også have haft den vildeste off-dag.

Der er en del blandet oplevelser med Aisha. Nogle kun positive og andre negative. Jeg mener, at hvis man kan være så sød på det ene tidspunkt og så direkte ond det næste, så er hun et sted, som ikke er spor rart at være, og hun måske ikke er her frivilligt. 

Hun er 100%  selvstændig . 
jeg er chokeret over din oplevelser med hende . Jeg har læst tit dine  indlæg , og du virker som god og real mand , så du fortjener ikke den opførelse . Jeg kan godt forstå du er træt af hende . Men hun er en af mine favoritter . Jeg svinger godt med hende , hun er enorm sensitiv og passer på sig selv . Jeg oplever  hende som åben , autentisk og varm . flot pige og god sex . 
men vi kan ikke være heldig hver gang , jeg har været sammen med en velanmalt pige for et par år siden , hvor jeg havde slet ingen kemi med hende , og det var den endte gang nogen siden . At jeg frabedt mig sex med hende , og fik kun handjob .  

Skrevet

Jeg har besøgt hende gennem snart tre år og har lært hende godt at kende og holder meget af hende. Hun har samlet en del dårlige anmeldelser sammen og jeg vil ikke forsvare hende overfor Udinaturen uden at kende mere til hændelsesforløbet. Men når jeg nogle gange har snakket med hende om de dårlige anmeldelser er der som regel en anden side af historien. Hun er et lille nips som ikke bryder sig om at blive moslet. Specielt ikke de smukke bryster som er blevet ømme efter forstørrelsen. Og hendes grænser som hun også definerer i sin annonce skal respekteres fuldt ud. Men ellers tror jeg hun mødt rigtig mange idioter så det får hende til reagere meget skarpt og nogle gange mere end godt er. Men forleden viste hun mig et solidt blåt mærke på hendes inderlår. En fyr havde bidt fordi han havde lyst til det. Wtf?

Skrevet

Jeg har også haft “fornøjelsen” af at møde hende.

Første gang var da hun var ny i Danmark. Selve akten var ok, men dog lidt akavet da hun hele tiden skulle pointere hvad man ikke skulle gøre. Nå, men det lykkedes mig at blive færdig, og mens jeg tog tøj på skal jeg da lige love for hun fik lukket op for hendes had mod primært farvede personer. Jeg tænkte lidt WTF og skyndte mig videre og tænkte der var en del issues hun nok skulle arbejde lidt med.

Jeg faldt så I igen et par år efter fordi hun havde lavet en “snyde” annonce hvor hun skjuler sit ansigt og navn, mens hun har hendes almindelige annonce.

Nå, men da jeg mødte op og så det var hende, tænkte jeg at jeg giver det en chance da hun muligvis havde en dårlig dag sidst. Det skulle jeg ikke have gjort, det var blevet meget værre, der var brok, generel hadske ytringer mod mænd der køber sex. Så endnu en WTF oplevelse.

Jeg er stadig af den mening og opfattelse at det er en pige der bestemt ikke bryder sig om det erhverv hun er havnet i, og med det utal af enslydende anmeldelser gør det mig trist at folk stadig besøger hende når de læser med herinde.

Skrevet

Jeg vil garantere, at der ikke er en anden side af historien. Jeg laver næsten aldrig negative anmeldelser, og jeg gør dette fordi, at pigerne som regel er her, fordi de gerne vil tjene nogle penge.

@Super6banditten Ja, hun er et lille nips og jeg er 2x gange større end hende. Men jeg ville aldrig mosle med hende, se ned på hende eller gøre hende fortræd. Jeg havde som sagt hverken rørt eller gjort noget andet, før hun gik i gang med sit had mod mig. Jeg respektere alle kvinder, som jeg møder - både de som arbejder som GP’er og som ikke gør. 

Men okay, jeg har bedre en forståelse af det nu. Som @MrLovaLova beskriver, lyder hun til at være dybt racist, og det må skyldes, at jeg ikke er 100% dansk, man skal nærmest vide, at jeg ikke er dansk, før man kan se det. Men det kunne hun åbenbart godt se. 

Jeg anbefaler ikke den type af personlighed.

Skrevet

Jeg kan bare sige, at jeg kender en helt anden Aisha end hende, der bliver udskammet i de dårlige anmeldelser. Derfor har jeg besøgt hende 50 - 60 gange efterhånden. Racist? Ikke mere end de fleste af de andre GP’ere, hvor mange af dem direkte skriver i deres annoncer, at de ikke modtager besøg af ikke-skandinavere. Det er ikke af ond vilje, men for at passe på sig selv. For så vidt angår MrLovaLova findes der denne anmeldelse af Aisha fra 2021, som lader til at være fra det første besøg med en helt anden positiv beskrivelse end gengivet ovenfor. https://www.eroguide.dk/forum/topic/138480-aisha-valhalla/?do=findComment&comment=1289282

Skrevet

Har besøgt lækre Aisha et par gange i Odense. Hun sutter fantastisk pik og har en tight, lille struttende krop. Meget stram og lækker at kneppe, men synes dog hun var lidt for styrende i legen. Kan være hun er blevet mere mild og knap så styrende. Hun er bestemt en fræk og lækker pige!;)

Skrevet
Super6banditten skrev, den 25.3.2025 at 14:49:

Jeg kan bare sige, at jeg kender en helt anden Aisha end hende, der bliver udskammet i de dårlige anmeldelser. Derfor har jeg besøgt hende 50 - 60 gange efterhånden. Racist? Ikke mere end de fleste af de andre GP’ere, hvor mange af dem direkte skriver i deres annoncer, at de ikke modtager besøg af ikke-skandinavere. Det er ikke af ond vilje, men for at passe på sig selv. For så vidt angår MrLovaLova findes der denne anmeldelse af Aisha fra 2021, som lader til at være fra det første besøg med en helt anden positiv beskrivelse end gengivet ovenfor. https://www.eroguide.dk/forum/topic/138480-aisha-valhalla/?do=findComment&comment=1289282

Jeg udskammer ikke Aisha. Jeg fortæller min oplevelse. Aisha valgte selv at opføre sig dårligt overfor mig, og nu fortæller jeg det videre. 

Men det giver bare et godt billede af, hvorfor hun ville sige de ting, som hun gjorde overfor mig, hvis hun er racist. 

Skrevet
  • Author

Hej, jeg vil bare lige indskyde, at jeg har haft gode oplevelser med Aisha - og jeg er altså ikke etnisk dansker.

Jeg er dansker i hjertet, af sind og på papiret, men rent etnisk er der ingen danske gener i mig :)

Redigeret af VeryCurious
Rettelse

Skrevet

Jeg har besøgt Aisha flere gange (nok 4-5 gange i alt.)  men for 1 år siden var jeg på besøg ved hende, hvor hun på ingen måde var sig selv, og jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med hende.  Jeg har ikke besøgt hende siden.   Så det jeg vil frem til, er at hun jo nok har gode og virkelig dårlige dage.    Jeg kommer der 100% ikke igen..

Skrevet
elwis skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt Aisha flere gange (nok 4-5 gange i alt.)  men for 1 år siden var jeg på besøg ved hende, hvor hun på ingen måde var sig selv, og jeg havde en virkelig dårlig oplevelse med hende.  Jeg har ikke besøgt hende siden.   Så det jeg vil frem til, er at hun jo nok har gode og virkelig dårlige dage.    Jeg kommer der 100% ikke igen..

For et års tid siden var hun ret påvirket af de røverier, der fandt sted i Aarhus. Nå, men i morgen tager hun hjem og kommer måske ikke igen. Hun har andre planer, som jeg håber hun lykkes med, selvom jeg vil savne hende. Overfor mig har hun været fantastisk sød og kærlig, så derfor går jeg altid i forsvar for hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.