Den_glade_amatør 4769 Skrevet 20. Marts Er det ok, når en bruger stiller det samme spørgsmål i flere forskellige tråde? Eller er det spam, som ikke tillades af moderationen og kan give advarsel? Og afhænger det af, om det er en ny bruger, som måske ikke ved bedre? Vi ser det af og til, når der er flere tråde om en GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 21. Marts Du kan bare indrapportere et eller alle trådene og f.eks. skrive 2x - så er jeg sikker på moderationen vil kigge på det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1876 Skrevet 22. Marts (edited) Tak for dit indlæg, @Den_glade_amatør. Det tror jeg ikke vi har diskuteret før og jeg mener ikke at vi har en politik på område. Det kan vi jo få, hvis der er et stort behov. Men jo færre regler desto lettere at forstå dem. Det er jo ikke støj eller afsporing i en specifik tråd, at stille et spørgsmål. Det er mere mængden af gentagelser, jeg tænker generer dig øje? Men er det noget du oplever ofte? Det er ikke noget jeg kan huske at jeg har fået rapporter på. Det hænger vel også sammen med at flere forskellige brugere opretter hver deres tråd om den samme GP, istedet for at fremsøge en tråd og fortsætte i den. Er det så ikke forståligt, at folk folk skriver i de seneste tråde, der omhandler den GP? Hvis det rapporteres at den SAMME bruger opretter flere tråde om nøjagtigt samme emne, så får de da en henvisning. Men at man stiller samme spørgsmål i flere tråde. Det har jeg ikke hørt meldt ind som et problem. Et par tænkte eksempler: En person ønsker at vide noget om en GP. For eksempel hvilken bydel af KBH hun holder til. Han finder 7 tråde og skriver samme spørgsmål i dem alle. Vi får en rapport. Med det samme vil jeg sende en besked og henvise til at man støjer lidt mindre. Er det imod nogle regler? Det tror jeg ikke. Men det støjer og så griber jeg ind. Hvis han gjorde det samme i 3 tråde og jeg fik en rapport, så ville jeg nok lade det glide. Redigeret 22. Marts af Stapler 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg