Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis du laver en aftale med hende får du alle de relevante oplysninger. Hvad er det som er så svært derved?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan være ret stor forskel på, hvordan/hvor let det er at komme til forskellige dele af Valby. Jeg spurgte netop ikke om en specifik adresse, men blot om en indikation af, nogenlunde hvor i Valby det ligger, så jeg kan vurdere, om der kan passes ind ift. transporttid mv.. Denne type info deles ofte herinde uden nogen problemer…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke korrekse brugere, der stille legitime spørgsmål, @Ebden_jj. Du ved også godt, at hvis folk stiller spørgsmål, der er i strid med reglerne, så skal du rapportere. men dette spørgsmål er altså et legitimet spørgsmål.

Det var din sidste advarsel for enten afsporinger eller personangreb. Du får karantæne. Næste gang bliver det et permanent ban.

Ebden_jj skrev, for 7 timer siden:

Hvis du laver en aftale med hende får du alle de relevante oplysninger. Hvad er det som er så svært derved?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke mødt hende før, men jeg fik en fantastisk time med hende, hun er sød, sexet og hun ved hvad hun laver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes bryster skal opleves. Brysterne er store, hoppende og Nancy lader dig lege ordentligt med dem. Hun har en næsten perfekt krop generelt, og det er rart at have sex med hende. Ingen hår på kusse og velsmagende. Lokalet er diskret, men får ikke en høj vurdering.

En kort opsummering er, at der er to bryster, du ikke glemmer i første omgang.

Pas på når hun dukker op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det reelt hende på billederne ?  Jeg synes hagen  er meget forskelligt på nogle af billederne ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 14 timer siden:

Er det reelt hende på billederne ?  Jeg synes hagen  er meget forskelligt på nogle af billederne ? 

Ja 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte hende sidst i Hvidovre var hun helt fantastisk :wub: 

Nu skriver hun at alt er med kondom, men jeg fik fornøjelsen af at kneppe hende uden og komme i hende. Er der nogen der ved om det stadig er noget man kan få lov til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel Espelund skrev, for 17 timer siden:

Nu skriver hun at alt er med kondom, men jeg fik fornøjelsen af at kneppe hende uden og komme i hende. Er der nogen der ved om det stadig er noget man kan få lov til?

Tarveligt at skrive om Sweet Nancy i Valby!!!

Nancy i Hvidovre er en helt anden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel Espelund skrev, for 17 timer siden:

Det kan umuligt at være den Nancy du tænker på. Jeg kender pigen rigtig godt, og kan med sikkerhed sige at hun ikke tilbyder sex uden kondom. Jeg tænker du forveksler hende med en anden, og det mest ordentlige vil være at bede admin om at slette det opslag. Det er jo ødelæggende for hendes forretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Trumpisacunt skrev, for 2 timer siden:

Det kan umuligt at være den Nancy du tænker på. Jeg kender pigen rigtig godt, og kan med sikkerhed sige at hun ikke tilbyder sex uden kondom. Jeg tænker du forveksler hende med en anden, og det mest ordentlige vil være at bede admin om at slette det opslag. Det er jo ødelæggende for hendes forretning. 

Samme erfaring her. Har kendt Sweet Nancy i mange år, aldrig, aldrig, fået tilbudt u.k.

Da jeg skrev mit sidste indlæg om fejltagelsen for 3 timer siden, skrev jeg samtidigt til admin og bad om at få det fejlagtige indlæg slettet. Prøver igen nu.

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trumpisacunt skrev, for 3 timer siden:

Det er jo ødelæggende for hendes forretning. 

Netop. Det er også Sweet Nancy's egen opfattelse, - mener at det er kræfter som er misundelige på hendes succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg kender også Sweet Nancy ret godt. Super sød, smuk og fornuftig kvinde, så man nærmeste ikke kan undgå at blive lidt forelsket.

Bj er uden kondom, sex er med, altid!!

Redigeret af funandgames

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme her, har kendt Nancy i lang tid, og den besked er kun for at ødelægge det for hende, sidst hun var her, måtte hun også flytte sted grundet misundelse... 

Nancy er den dejligste og smukkeste kvinde.

Admin burde tage sig sammen nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvej, at Nancy, hvad jeg forstår, ikke fungerer som GP, når hun er i Thailand. Hun kommer til Danmark, når hun tror, hun vil komme. Og hun går hjem igen, når hun føler, at det er tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
rockett skrev, for 32 minutter siden:

Overvej, at Nancy, hvad jeg forstår, ikke fungerer som GP, når hun er i Thailand. Hun kommer til Danmark, når hun tror, hun vil komme. Og hun går hjem igen, når hun føler, at det er tid.

Jeg beklager, men jeg er ikke helt med på hvad du mener ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tage sig sammen med hvad præcis, @SirK? Du kunne jo starte med at lave en rapport. Men det har andre så gjort for dig.

Brugere har skrevet til os og sagt at vi skal gøre noget ved "den falske anmeldelse". Vi har ikke mulighed for at spore om enkelte brugere lyver. Nogle gange kan vi se et samenfald af data men det er sjældent at direkte løgn er sporbart. Hvis nogle laver et indlæg, som man selv ved ikke passer. Så må man skrive sit egen oplevelse. Det kan godt være at jeg er den lokale strisser herinde. Men desværre er jeg ikke et tankepoliti. :-) Ja. Det er korrekt at brugere rent faktisk har mulighed for at lave falske anmeldelser uden at det kan dokumenteres at det er falske anmeldelser. 

Og nu tilbage til folks oplevelser om Sweet Nancy.

SirK skrev, for 13 timer siden:

Admin burde tage sig sammen nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...