unip 657 Skrevet 19. Marts Angkor er flyttet ... igen fristes man til at sige. Nu ikke længere i Valby, men på Østerbro. Stedet ligger i -1/2 fra gadeplan. Det er meget pæne lokaler, og specielt bad og toilet skiller sig ud til den positive side. Jeg besøgte May, som er helt ny i Angkor. Jeg bad om hård massage, hvilket hun leverede. Det kan anbefales. Der er også mulighed for ekstra. May er en charmerende, lidt genert dame i en stor størrelse. Priserne er standard, som udgangspunkt, men jeg har tidligere oplevet at pigerne hos Angkor opfinder deres egen prisliste, så det er en god idé at checke/aftale inden ankomst. Angkor på ny adresse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 57 Skrevet 20. Marts Hvor på Østerbro ligger de nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 108 Skrevet 20. Marts Det er nok ikke Østergade 11, som der står i overskriften. Nok snarere Østbanegade 11, som der står længere nede i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 657 Skrevet 20. Marts forkæleren skrev, for 5 timer siden: Det er nok ikke Østergade 11, som der står i overskriften. Nok snarere Østbanegade 11, som der står længere nede i annoncen Det kan jeg bekræfte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clitten 0 Skrevet 26. Marts Jeg har også besøgt May og nød 2 timers hård massage.. Hun er som Unip skriver lidt genert, men taler flydende jysk og er meget smilende og talende. God behandling og meget lækkert indrettet med gode bademuligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duved97 51 Skrevet 27. Marts Nogen der har besøgt May og testet grænserne af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 27. Marts (edited) duved97 skrev, 1 time siden: "testet grænserne af" Hvad mener du med det? Der lyder lidt ubehageligt. Redigeret 27. Marts af Ebden_jj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
duved97 51 Skrevet 27. Marts Ebden_jj skrev, for 3 timer siden: Hvad mener du med det? Der lyder lidt ubehageligt. Overhovedet ikke - Mente ift. hvad der kan tillade sig og gøre med hende. F.eks FP..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 27. Marts (edited) Lyder spændende de er flyttet, jeg har længe ønsket er godt Thai sted nær indre by. Er der nogle der kan anbefale en pige på angkor der er nogenlunde ung og slak og giver FP? Redigeret 27. Marts af hbo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 657 Skrevet 28. Marts duved97 skrev, den 27.3.2025 at 13:11: Overhovedet ikke - Mente ift. hvad der kan tillade sig og gøre med hende. F.eks FP..? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg