Hop til indhold

"Realitet check" ell wake up call efter en thai besøg

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer ud efter 1 time FP. Stiger ind i min gammel suzuki fra 2009. Tager 3 smøger og tænker hvad laver jeg.

I dag er det gået op for mig, hun har en mercer til 4 mill baht og condo til 10 mill baht i thailand.

Måske burde jeg gokke den af med hånden og give mig selv en bedre bil som gave først?

Skrevet
wannabewild skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kommer ud efter 1 time FP. Stiger ind i min gammel suzuki fra 2009. Tager 3 smøger og tænker hvad laver jeg.

I dag er det gået op for mig, hun har en mercer til 4 mill baht og condo til 10 mill baht i thailand.

Måske burde jeg gokke den af med hånden og give mig selv en bedre bil som gave først?

Exactly ......men så har du ikke haft den lækre mulighed at være sammen med en lækker Thai og få en go´FP mm :D det er ca 2,8 mill i DK , tænk på hvor meget FP du kan få....

Skrevet

Det er mange penge det har taget ca 5.000 arbejdstimer at få disse ting.  

Et almindeligt fuldtidsarbejde i danmark er 2000 timer på et år.

Men der stopper sammenligningen også:, du har nemlig et liv ved siden af dit arbejde. Det har pigerne ikke - de er 100% provisionslønnede, har ikke “lov til” at få besøg i deres “hjem”. Har stærkt begrænset fritid. Mange af dem har IKKE adgang til lægehjælp, og har ingen reelle rettigheder mens de er her.

Jeg synes det er underligt at nogle (få) piger vælger at fortsætte i branchen når de basale økonomiske forpligtelser er klaret og istedet begynder at købe enorme huse og store biler. Men måske havde de allerede mistet dem selv inden beslutningen blev taget. 

Redigeret af NielsKim

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.