Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg gennem nogle år besøgt Nina på Vesterbrogade, hun er en dejlig sød og nærværende petit kvinde, ikke ung, men stadig med en spændstig dejlig lækker lille krop med fine små bryster. Har virkelig lækker fræk sex, nyder at hun står og pirrer mine brystvorter og leger med sjoveren imens, lægger hende op på sengen og nyder hendes dejlige lille krop, smager på hendes bryster og fisse og imens hendes fødder begynder at massere min pik. Fræk leg. Hun kan lide at blive godt kneppet af en stor hård pik.
Hun er fantastisk til at ride pik med hendes lille krop. Super frækt.

Det er med Thai at efter møde 2 eller 3 så er der mere kemi og forståelse.

Husk også at sige hvad du kan lide, så ens behov bliver tilfredsstillet, Kan varmt anbefale hende, har nogle gode oplevelser med hende.

Redigeret af Bryan Mills
Stedangivelse

Skrevet
Cph555 skrev, for 5 timer siden:

Nu har jeg gennem nogle år besøgt Nina på Vesterbrogade, hun er en dejlig sød og nærværende petit kvinde, ikke ung, men stadig med en spændstig dejlig lækker lille krop med fine små bryster. Har virkelig lækker fræk sex, nyder at hun står og pirrer mine brystvorter og leger med sjoveren imens, lægger hende op på sengen og nyder hendes dejlige lille krop, smager på hendes bryster og fisse og imens hendes fødder begynder at massere min pik. Fræk leg. Hun kan lide at blive godt kneppet af en stor hård pik.
Hun er fantastisk til at ride pik med hendes lille krop. Super frækt.

Det er med Thai at efter møde 2 eller 3 så er der mere kemi og forståelse.

Husk også at sige hvad du kan lide, så ens behov bliver tilfredsstillet, Kan varmt anbefale hende, har nogle gode oplevelser med hende.

Hej Ny Bruger , glemte et link.......

Skrevet

Jeg har også været der. Hun kan skabe en dejlig intim stemning. Og ja, hun rider virkelig dejligt.
Hun gav mig et bad bagefter og aldrig er min pik blevet vasket så blødt, omhyggeligt og dejligt. Hun afsluttede med at give den et kys. Jeg fik sgu helt lyst til at tage hende igen. 
Men … hun er altså ret så gammel. Billederne hun bruger må være +10 år gamle. 

Ide: Hvis man var en ung thai kvinde som var på vej ind i dette game, så ville jeg kraftigt overveje at tage i mesterlære hos Nina. Hun har en utrolig omsorgsfuld, varm og erotisk udstråling. Jeg følte mig så godt behandlet. Hvis hun havde været 10-15 år yngre var jeg flyttet til Vesterbro for at bo tættere på :rolleyes:

Redigeret af NilleAlle

Skrevet

Nogen som ved om superfransk er på  menuen ved første besøg?

Skrevet
  • Author

Har fået det, ved et senere besøg og mod ekstra betaling 

Skrevet
  • Author
NilleAlle skrev, den 19.3.2025 at 12:28:

Jeg har også været der. Hun kan skabe en dejlig intim stemning. Og ja, hun rider virkelig dejligt.
Hun gav mig et bad bagefter og aldrig er min pik blevet vasket så blødt, omhyggeligt og dejligt. Hun afsluttede med at give den et kys. Jeg fik sgu helt lyst til at tage hende igen. 
Men … hun er altså ret så gammel. Billederne hun bruger må være +10 år gamle. 

Ide: Hvis man var en ung thai kvinde som var på vej ind i dette game, så ville jeg kraftigt overveje at tage i mesterlære hos Nina. Hun har en utrolig omsorgsfuld, varm og erotisk udstråling. Jeg følte mig så godt behandlet. Hvis hun havde været 10-15 år yngre var jeg flyttet til Vesterbro for at bo tættere på :rolleyes:

Selvom hun er blevet lidt ældre, så er hun stadig en dejlig lille god legeplads. Glemte også, som beskrevet, badet til til sidst, hvor man bliver vasket, så dejligt. Hun er bare sød og dejlig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.