Swarley 640 Skrevet 17. Marts Så lykkes det mig endelig at få en aftale med @cowgirl.90 som jeg har mødt og snakket med flere gange til div event, bl.a. sexyevent i nov 2024. Efter at have ordnet det obligatoriske, hvor jeg havde valgt 2 timer med massage og sex, blev jeg hjulpet af med tøjet og iført en blindfold maske, hvorefter AmmaRose, førte mig ud i bruseren og vaskede mig. Derefter gik hun ned og gjorde mig klar, kom kondom på, så fik jeg et skønt blow inden jeg fik lov til at kneppe hende bagfra, alt dette mens jeg stod under bruseren blindfolden, virkelig pirrende. Jeg har altid ønsket at prøve dette, så dejligt at det endelig var muligt. Derefter var det tid til en omgang afslappet massage og med dette mener jeg afslappet, da jeg flere gange var ved at døse hen i en kombi af stille musik og Amma’s massage som løsnede godt op i kroppen, inden hun mente det var tid til ny runde sex. Endnu engang gjorde hun mig klar, kom kondom på og gav endnu et dejligt blow inden hun satte sig op og red mig, denne gang med mulighed for at nyde hendes dejlige krop og bryster . Jeg fik så endelig mulighed for at smage på hende og som hun virkede til at nyde, inden vi røg under bruseren igen til en ny omgang sex hvor jeg afsluttede ud over hendes dejlige bryster. Det blev så tid til at tage afsked efter 2 skønne timer, men jeg kommer helt sikkert igen, hvis ellers vores kalender kan gå op. Jeg kan kun anbefale at besøge @cowgirl.90enten for massage, sex eller begge. Jeg linker lige til hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/423131 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 682 Skrevet 21. Marts Det var en dejlig besøge af dig og jeg har nyde at se hvor meget du kunne give dig hen under mie hænder. Det virkede lige simpelthen at du har haft brug for en pause af din travle hverdag og at blev forkælet. Du kan få altid igen en massage. AmmaRose 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 150 Skrevet 21. Marts Både priser og billeder virker jo fristende så måske man en dag skulle nyde en god og lækker behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg