Hop til indhold

Anyone- Sophia Kbh n

Featured Replies

• 8 months later...
Skrevet
Agent10 skrev, den 16.3.2025 at 11:31:

Tror lige du skal læse denne. Ikke en pige jeg selv har besøgt 

Hvis du læser det du linker til, så er det en "Natasha" der har snydt kunden ved at sende en video stjålet fra Sophias profil i deres direkte indbyrdes kommunikation. Så man får ikke meget relevant viden ud af at læse tråden.

• 2 weeks later...
Skrevet

Mærkeligt at ingen har anmeldt hende… hun ser umiddelbart lidt for god til at være sand (selvom jeg ikke lige kan pege på noget specifikt)

• 1 month later...
Skrevet

Stadigvæk tilfældet lader det til at der er ingen anmeldelser at finde? Hverken her eller på nympho. Jeg springer over og finder på noget andet :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende

Billederne er retvisende. Jeg kan ikke anbefale hende.

Hun gav mig en overfladisk service, hvor hun tydeligt ønskede det overstået hurtigste muligt. Jeg følte jeg var til grin for mine egne penge.

Hun kan have haft en dårlig dag eller andre kan have en bedre kemi.

Skrevet
from_malmo skrev, for 11 timer siden:

Har hun pæne bryster? Faste?

Hun har pæne bryster. Billederne er retvisende. Jeg kan ikke huske om de var ægte

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.