Hop til indhold
Hornybastard

Shanghai februar 2025

Recommended Posts

Februar var en travl måned. Havde også en tur til Shanghai. Det var dog arbejde. Men derfor kunne der jo godt blive tid til lidt sjov.

jeg har været en del gange i Shanghai og ved at der normalt er ludere på de bedre hoteller. De første par dage var der dog ikke nogen så jeg undersøgte lidt andre muligheder. Dog uden det store held.

en dag var jeg på the Bund. Her bliver man typisk approached af kvinder der gerne vil “drikke kaffe” eller “lære engelsk” 

jeg ved ikke helt om de alle går i den samme scam skole siden det er præcis samme approach. 
om aftenen viste det sig dog at der var lidt aktivitet på hotellet. Da jeg tog elevatoren ned til baren mødte jeg flere som tydeligvis var opsøgende. I baren faldt jeg i snak med en ok lækker kineser (af en kineser at være). Hun kom ret hurtigt til sagen. Ingen tid at spilde. Hun forlangte dog 200 EUR og der var jeg simpelthen for nærig. 
da jeg gik til elevatoren var der to kvinder der kørte med op og ville med på mit værelse. De startede med at kræve 2000 yuan = 2000 Kr. For to.

de var ikke samme kvalitet som hende i baren så prisen var selvfølgelig alt for høj. Jeg fik forhandlet prisen ned til 600 for 2. 
 Dumt og naivt at tro jeg kunne kneppe to for 600. Jeg fik ikke engang lov at kneppe en. Jeg fik et håndjob og kunne så reflektere over at man ikke skal tage to med på værelset. Så skal de helt sikkert nok få taget røven på en på den ene eller den anden måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...