Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

image.jpeg.1043de63cd926f87b4b1dca055b55bce.jpeg

Fedt, vi har gang i en omgang AITA.

OK, så først vælger du at være passiv aggressiv med "Cya", og så fortsætter du med at grave i det efter hun har sagt bye. Jeg er sgu også i tvivl om du er 12 år.

Derudover er din korrespondance med pigen utroværdig. De er ikke en urimelig antagelse af hende, at tro du har kamera i din telefon.

Så du er røvhullet her!

Skrevet

Lidt mere respekt, tak.

Sugardad skrev, for 1 time siden:

Jeg er sgu også i tvivl om du er 12 år

Skrevet

Lyder til at meget af det problem kunne have været løst, hvis hovedet var holdt koldt og fokus været lidt mere løsnings-orienteret ;)

Forstår udmærket hendes krav om et billede - det koster hende fem sekunder at oplyse om fra start, eller sågar skrive i hendes annonce. Dog også fuldt forventeligt at alle har kameraer i mobilen nu om dage, men alligevel hun bør også have et alternativ til de der ikke har; andet er bare forretnings-dumt, og hun risikerer at miste kunder (som aktuelt er tilfældet).

Forstår dog også din udlægning om ikke at have en funktionsdygtig mobil. Det er også en gammel skraldespandsmobil jeg bruger til første kontakt og 'lusky' kontakter, den har slet ikke et kamera; så der havde jeg også været på røven. Tænker dog jeg havde foreslået et alternativ, hun skriver jo selv "guess we have a problem here".. Det er for mig bare et oplæg til at finde en løsning, og en erkendelse af en blindgyde - hvis jeg virkelig ville besøge hende, havde jeg fundet noget andet at beskrive - evt. farven på bilen på den anden side af vejen.. Tilbudt at synge en sang hun kunne høre fra sit vindue :lol:

Den lidt platte tilsvining af hinanden, er svært at gøre andet end grine ad.. Svært at redde situationen når det synker dertil :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Prins_Albert skrev, den 15.3.2025 at 22:02:

Jeg har prøvet før, hvor de giver en, et forkert opgangs nr. Og så er de ved et vindue, hvor de kan se hvem der går hen til den dør. Den logik giver god mening. Men må indrømme at jeg ikke kan se hvad idéen er her. Er det en ny ting nogle piger er begyndt på? Er det for at verificere at man er der? For så finder hun vel ud af det, hvis der er nogen der ringer på eller ej.

Hvis det her havde været mig, så havde jeg også fundet det underligt. Og jeg forstår også din frustration. Men jeg synes din sidste besked var unødvendig. Hendes sidste besked var også unødvendig, don't get me wrong. Men nu er det kun dig vi har i denne tråd at kunne skrive til.

Jeg har prøvet det en gang før, med en anden pige dog, men 100% samme ordlyd på samtalen. Også derfor jeg er sikker på det ikke er hende men nogle bagmænd man snakker med.

Den første gang flippede de helt ud da jeg ikke kunne sende et billede og svinede mig til. Jeg fik ikke chancen for at beskrive noget som helst.

Derfor gik jeg direkte til “cya” denne gang da jeg godt kunne høre det var samme personer i den anden ende. 

Skrevet
  • Author
Argent skrev, den 16.3.2025 at 14:29:

Lyder til at meget af det problem kunne have været løst, hvis hovedet var holdt koldt og fokus været lidt mere løsnings-orienteret ;)

Forstår udmærket hendes krav om et billede - det koster hende fem sekunder at oplyse om fra start, eller sågar skrive i hendes annonce. Dog også fuldt forventeligt at alle har kameraer i mobilen nu om dage, men alligevel hun bør også have et alternativ til de der ikke har; andet er bare forretnings-dumt, og hun risikerer at miste kunder (som aktuelt er tilfældet).

Forstår dog også din udlægning om ikke at have en funktionsdygtig mobil. Det er også en gammel skraldespandsmobil jeg bruger til første kontakt og 'lusky' kontakter, den har slet ikke et kamera; så der havde jeg også været på røven. Tænker dog jeg havde foreslået et alternativ, hun skriver jo selv "guess we have a problem here".. Det er for mig bare et oplæg til at finde en løsning, og en erkendelse af en blindgyde - hvis jeg virkelig ville besøge hende, havde jeg fundet noget andet at beskrive - evt. farven på bilen på den anden side af vejen.. Tilbudt at synge en sang hun kunne høre fra sit vindue :lol:

Den lidt platte tilsvining af hinanden, er svært at gøre andet end grine ad.. Svært at redde situationen når det synker dertil :rolleyes:

Jeg har prøvet det en gang før, med en anden pige dog, men 100% samme ordlyd på samtalen. Også derfor jeg er sikker på det ikke er hende men nogle bagmænd man snakker med.

Den første gang flippede de helt ud da jeg ikke kunne sende et billede og svinede mig til. Jeg fik ikke chancen for en anden løsning, jeg fik direkte af besked om jeg var en ussel taber og jeg burde dræbe mig selv. 

Derfor gik jeg direkte til “cya” denne gang da jeg godt kunne høre det var samme personer i den anden ende

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, 1 time siden:

Den første gang flippede de helt ud da jeg ikke kunne sende et billede og svinede mig til. Jeg fik ikke chancen for en anden løsning, jeg fik direkte af besked om jeg var en ussel taber og jeg burde dræbe mig selv. 

Derfor gik jeg direkte til “cya” denne gang da jeg godt kunne høre det var samme personer i den anden ende

Det havde været værdifuldt at få med i det oprindelige oplæg ;)

Skrevet

Det har intet med anmeldelsen at gøre, @Fredrikvem

Fredrikvem skrev, den 16.3.2025 at 13:45:

Är mest orolig över faktumet att du inte kan stava till ordet kamera

Skrevet

Jeg har stadig ikke fattet hvad hun skal med det billede???

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har stadig ikke fattet hvad hun skal med det billede???

Nej det er helt gak gak.

der findes ikke en eneste logisk forklaring på hvad pointen med det er, og de brugerer herind som insisterer på det er nødvendigt for at hun ved man er der? Og det er for hendes sikkerhed? Må tydeligt ikke have tænkt nok over siturationen.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 13 minutter siden:

der findes ikke en eneste logisk forklaring på hvad pointen med det er

Jo der gør, og det har tråden også vist, men det ønsker du ikke at forstå, fordi du selv har en anden holdning.

Henrikholm1111 skrev, for 14 minutter siden:

hendes sikkerhed

Her har du til gengæld ret. Et billede kan umuligt sige noget om sikkerheden.

Uanset uenigheder skal du have tak for anmeldelsen. Så kan læseren drage sin egen konklusion, og man ved lidt mere om, hvad man går ind til.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

Jo der gør, og det har tråden også vist, men det ønsker du ikke at forstå, fordi du selv har en anden holdning.

Her har du til gengæld ret. Et billede kan umuligt sige noget om sikkerheden.

Uanset uenigheder skal du have tak for anmeldelsen. Så kan læseren drage sin egen konklusion, og man ved lidt mere om, hvad man går ind til.

Kan du forklare mig hvad meningen skulle være med billedet så? Nogle siger det er for at sikre sig man er der? Det er den forklaring som giver mindst mening. Hvis hun buzzer en ind i opgangen og døren åbner så er man der, hvis ingen kommer ind så er man der ikke. Det virker for 99.999999% af alle andre GP så hvorfor skulle det ikke virke her?

eneste logiske forklaring er at man snakker med en bagmand som ikke er på stedet og måske ikke engang danmark, som så når de får billedet giver de pigen besked om hun skal hente en på gaden eller lignende. Og det er problematisk på flere punkter.

det er som sagt anden gang jeg har oplevet at blive bedt om et billede af indgangen, og jeg kunne tydeligt se og mærke på samtalen det ikke er pigen man skriver med men samme bagmand, og første gang bliv jeg svinet til da de ikke fik et billede.

Redigeret af Henrikholm1111

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 50 minutter siden:

eneste logiske forklaring er at man snakker med en bagmand som ikke er på stedet og måske ikke engang danmark, som så når de får billedet giver de pigen besked om hun skal hente en på gaden eller lignende. Og det er problematisk på flere punkter.

Du har ret i, at det er en mulig forklaring. En sådan procedure ville også give bagmanden indsigt i, hvor mange kunder, pigen modtager og dermed hvor mange penge han skal presse ud af pigen.

Som andre nævner, er der desværre alt for mange personer, som booker en tid hos pigen, og som i den efterfølgende sms-korrespondence kører linen helt ud og lader som om, de er ankommet. Nogen gange med den tvist, at de udtrykker tvivl om, om det er det rigtige sted, også selvom de slet ikke er på stedet. Der er tale om ren chikane mod GPen, som måske har sagt nej til andre i det pågældende tidsrum, og chikanen kan gennemføres lige meget hvor chikanøren befinder sig. Ved at kræve et billede eller en beskrivelse af noget på stedet, er det for GPen meget mere sandsynligt, at personen ikke bare er en, som chikanerer hjemme fra sin egen stue eller fra et andet sted. Bulletproof? Nej, men det øger sandsynligheden for, at aftalen gennemføres.

Skrevet

en anmeldelse? Næppe, måske. Overskriften antyder at det er en anmeldelse af Hanna. Det er lidt informationer der måske giver relevans, så den bliver liggende - men så går resten ud på at være en debat om, hvorfor en GP mon ønsker et billede.

Så er det en kæmpe afsporing eller...? Nobody knows. Men nu er den låst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.