Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Sorry, men jeg synes da ikke hun gør noget forkert. 
Hun har da ret i, at måske en ud af 1000 har en mobil, der ikke kan tage billeder. 
Det er måske hendes form for en sikkerhed med billede af husnummeret. 
Ligefrem at stikke hende langemanden for dette, synes lidt mærkeligt for mig i hvert fald. 

Skrevet
  • Author
Dinner_at_the_y skrev, for 3 minutter siden:

Sorry, men jeg synes da ikke hun gør noget forkert. 
Hun har da ret i, at måske en ud af 1000 har en mobil, der ikke kan tage billeder. 
Det er måske hendes form for en sikkerhed med billede af husnummeret. 
Ligefrem at stikke hende langemanden for dette, synes lidt mærkeligt for mig i hvert fald. 

Du syntes ikke det var i overkanten at kalde mig en 12 årig? Det var årsagen til hun fik fingeren. Og så påstår hun jeg aldrig har været der? Spild af min tid.

Redigeret af Henrikholm1111

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 1 minut siden:

Du syntes ikke det var i overkanten at kalde mig en 12 årig? Det var årsagen til hun fik fingeren. Og så påstår hun jeg aldrig har været der? Spild af min tid.

Nej jeg forstår da godt hun ikke tror på det. 
De bliver nok udsat for lidt af hvert i de beskeder de modtager.
Ikke at du havde “skumle” hensigter, men det kan der være andre der har. 
Det er ganske normalt at de først skriver et forkert husnummer, og så giver dig det rigtige når du er fremme. 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 1 minut siden:

I 2025  ville en 12 årig have som minimum brugt 400kr i elgigant og købt en Nokia med kamera. Måske en god grund til en upgrade ? Men hun burde have oplyst hendes foto test når du sendte første besked om en aftale.

Skrevet
  • Author
Dinner_at_the_y skrev, for 4 minutter siden:

Nej jeg forstår da godt hun ikke tror på det. 
De bliver nok udsat for lidt af hvert i de beskeder de modtager.
Ikke at du havde “skumle” hensigter, men det kan der være andre der har. 
Det er ganske normalt at de først skriver et forkert husnummer, og så giver dig det rigtige når du er fremme. 

Det med at komme med korrekt husnummer når man er fremme ved addrassen er helt normalr ja men det kan jeg jo også sagtens navigerer med min gamle arbejdstelefon med ødelagt kamara. Så kan ikke lige se din point?

og du syntes ikke det kunne være god info inden jeg var kørt hjemmefra?

Skrevet
  • Author
Thomas28 skrev, for 7 minutter siden:

I 2025  ville en 12 årig have som minimum brugt 400kr i elgigant og købt en Nokia med kamera. Måske en god grund til en upgrade ? Men hun burde have oplyst hendes foto test når du sendte første besked om en aftale.

Jeg bruger til GP besøg en gammel arbejdstelefon hvis eneste fejl, er ødelagt kamara. Kan ikke se hvorfor jeg skulle bruge penge på at opgraderer.

Redigeret af Henrikholm1111

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 14 minutter siden:

Du syntes ikke det var i overkanten at kalde mig en 12 årig?

Jeg vil ikke syndes det var så slemt. Og seriøst men med respekt er den emoji og “cya” ii hvert fald ikke lidt teenage agtigt? Syndes ikke hun er urimelig og som flere skriver har nok 99% en kamera mobil. Jeg forstår godt hun bliver bekymret. Måske kunne hun sagt noget men forstår til gengæld hun går udefra at alle har kamera i mobilen.

Redigeret af Sigge

Skrevet
  • Author
Sigge skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil ikke syndes det var så slemt. Og seriøst men med respekt er den emoji og “cya” ii hvert fald ikke lidt teenage agtigt? Syndes ikke hun er urimelig og som flere skriver har nok 99% en kamera mobil. Jeg forstår godt hun bliver bekymret. Måske kunne hun sagt noget men forstår til gengæld hun går udefra at alle har kamera i mobilen.

Syntes min respons var fin ovenpå at hun (eller nok en bagmand tvivler på man skriver med hende selv) hade spildt min tid. 

desuden startede den dårlige fornemmelse med hende også på vejen, hun ville ikke give mig addrassen før jeg hade bekræfter tiden 15 min før. Og det viste sig at være 18 minutter væk ifølge min gps, så begynder hun at skrive og brokke sig over om jeg overhoved kommer og hvorfor jeg ikke svare hende. Imens jeg køre bil?

Skrevet

Hvis du havde din normale telefon med ?  
hvorfor tog du så bare ikke et foto med den ? 
senden den til din bolle mobil og derefter videresender fotoet til pigen 

faktisk ikke så svært ^_^

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 1 minut siden:

Hvis du havde din normale telefon med ?  
hvorfor tog du så bare ikke et foto med den ? 
senden den til din bolle mobil og derefter videresender fotoet til pigen 

faktisk ikke så svært ^_^

Hvis du tænker dig lidt om så kan du nok regne ud hvorfor jeg ikke har min normale telefon med.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 2 minutter siden:

Syntes min respons var fin ovenpå at hun (eller nok en bagmand tvivler på man skriver med hende selv) hade spildt min tid. 

Så er vi lidt uenig hvilket er fint nok. Men som sagt syndes ikke hun er uenig, pigerne er desværre udsat for mange narrestreg. Det er ikke urimeligt at udgå fra at alle har mobilkamera, enda en gammel arbejdstelefon. Eller hvis de hade din private burde det gå at løse lige som nogen har skrevet. Jeg har fået op øjnene for hende og tror helt klart hun ska besøges :). 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du tænker dig lidt om så kan du nok regne ud hvorfor jeg ikke har min normale telefon med.

Denne forstår jeg ikke… hvorfor ikke ha den med? Den kan da slukkes og tændes? Uden at det går at spore hvor du har været hende. Helt op til dig men endnu en grund til at pigen kommer med rimelige krav. 

Redigeret af Sigge

Skrevet

Jeg forstår din skuffelse, @Henrikholm1111. Det er mega øv, når en aftale falder til jorden så tæt på. Men du bærer altså en god del af skylden selv. Når du ikke kan imødekomme hendes ønske om et foto, så foreslå hende da en anden måde at verificere på, at du rent faktisk er kommet frem som aftalt. Fx at du kan beskrive husmuren, gavlen et vindue eller noget andet. Det bidrager ikke til at løse problemet, at du først bare gentager, at kameraet er i stykker og bagefter afbryder mulige løsninger med at skrive “cya”.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 7 minutter siden:

Sgu da mere mystisk du ikke har din mobil med. 

jeg vil desuden aldrig give nogle tilladelse til at overvåge min mobil. 

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forstår din skuffelse, @Henrikholm1111. Det er mega øv, når en aftale falder til jorden så tæt på. Men du bærer altså en god del af skylden selv. Når du ikke kan imødekomme hendes ønske om et foto, så foreslå hende da en anden måde at verificere på, at du rent faktisk er kommet frem som aftalt. Fx at du kan beskrive husmuren, gavlen et vindue eller noget andet. Det bidrager ikke til at løse problemet, at du først bare gentager, at kameraet er i stykker og bagefter afbryder mulige løsninger med at skrive “cya”.

Jeg har prøvet det en gang før, med en anden pige dog, men 100% samme ordlyd på samtalen. Også derfor jeg er sikker på det ikke er hende men nogle bagmænd man snakker med.

Den første gang flippede de helt ud da jeg ikke kunne sende et billede og svinede mig til. Jeg fik ikke chancen for at beskrive noget som helst.

Derfor gik jeg direkte til “cya” denne gang da jeg godt kunne høre det var samme personer i den anden ende.

Skrevet
  • Author
Gerzelle999 skrev, for 9 minutter siden:

Sgu da mere mystisk du ikke har din mobil med. 

jeg vil desuden aldrig give nogle tilladelse til at overvåge min mobil. 

Sådan er vi jo så forskælige, jeg har dog ikke min private telefon med på GP besøg. Og længere er den ikke.

Skrevet

Det hedder lærepenge. Kan godt forstå du blev skuffet og overrasket, men synes nu samtidig at hendes forventninger er ret reelle.

I 2025 forventer man at alle har en mobil med kamera.

Enten må du til lommerne eller også må du indregne det som en risiko ved fremtidige aftaler.

Du kan evt. gøre opmærksom på dit problem når i indgår kontakten, men ærligt, så lyder det lidt smartere at købe en telefon der fungerer.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 16 minutter siden:

Sådan er vi jo så forskælige, jeg har dog ikke min private telefon med på GP besøg. Og længere er den ikke.

Undskyld men er lidt nysgerrig 

hvor er din mobil så i den tid du er væk ? 

ps. Du behøver jo ikke tage den med ind. 
lad den ligge i bilen. 

Skrevet

Det er spild af kundens tid ikke at oplyse at der skal tages et foto.
Min telefon til denne hobby har et problem, så den ikke altid vil tage fotos, så jeg kunne have været i samme situation.

Tak for heads-up.

Skrevet

Jepper, spild af tid, at hun ikke oplyser det inden man tager afsted.

Det er da ikke en basic ting. Jeg har aldrig fået meldingen, at jeg skulle sende et billede af døren.

Helt forståeligt at du er utilfreds 

Skrevet

Tja, man kan let opfinde problemer, hvis ikke man har noget reelt at være muggen over...

Man kan også indse at man måske er kommet lige lovligt bagud i tech stacken, ift. de kvinder man forsøger at lave aftaler med.

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 2 timer siden:

Og du synes at din måde at reagere på med finger o.l. er voksent?

At det ikke mere indikerede en 12-årigs reaktion fremfor en voksen mands reaktion?

Hvis jeg bliver brændt af begynder jeg altså ikke at sende fuck fingre rundt. Det er altså uværdigt for begge parter. 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 4 timer siden:

Du syntes ikke det var i overkanten at kalde mig en 12 årig?

Hun kaldte dig ikke 12 årig. Hun betvivlede at du var der ("the thing is you never was here"). En tvivl der nok stammer fra de mange useriøse henvendelser pigerne får.

Skrevet

Jeg har prøvet før, hvor de giver en, et forkert opgangs nr. Og så er de ved et vindue, hvor de kan se hvem der går hen til den dør. Den logik giver god mening. Men må indrømme at jeg ikke kan se hvad idéen er her. Er det en ny ting nogle piger er begyndt på? Er det for at verificere at man er der? For så finder hun vel ud af det, hvis der er nogen der ringer på eller ej.

Hvis det her havde været mig, så havde jeg også fundet det underligt. Og jeg forstår også din frustration. Men jeg synes din sidste besked var unødvendig. Hendes sidste besked var også unødvendig, don't get me wrong. Men nu er det kun dig vi har i denne tråd at kunne skrive til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.