Hop til indhold

Recommended Posts

Vi har nok alle prøvet - eller læst om - Suzy fra Apex Siam, som virkelig kan slå håret ud og slå sig løs. Hun går fra 0 til 100 på 10 sekunder. 
Og alligevel er hun ikke den mest frembrusende og eksplicitte. Hun går heller ikke i rundt og ligner en sex-dukke.

Jeg har et par kvinder i tankerne selv, som desværre ikke længere er på markedet.  Men i Thai Energy Wellness besøgte jeg engang for 3-4 år tilbage en kvinde til en fantastisk omgang massage. Jeg kom direkte fra arbejde i det stiveste puds. Jeg havde ondt i ryggen og tænkte egentlig bare få at få løsnet lidt op - og måske få en lille håndtrold med oven i købet. Jeg havde tydeligt ondt og massøren var meget omsorgsfuld og virkelig god til massage. Jeg fik 55 minutters virkelig dejlig og lindrende massage - og luftede så diskret ideen om lidt ekstra. Hun blev helt flov og undskyldte at hun stod der i jeans og stor trøje. Hun havde fået indtrykket at jeg kun kom pga ondt i ryggen og at jeg dermed ikke var en af den slags kunder. Hun skyndte sig ud og kom ind i en lang sort stramt siddende satin kjole og havde absolut intet på indenunder. På under 2 min var hun og hele seancen vendt på hovedet. Hun var først rolig og omsorgsfuld. Og da hun kom ind var håret slået ud, formerne stod knivskarpt og hun udstrålede noget helt andet. I løbet af de næste 5 minutter gik hun fra “den stille pige” til at hun red mig som gjaldt det hendes liv. 

En anden massør, som også var min første, var en lidt ældre men smuk kvinde som huserede i Hillerød omkring 2015. Hun gav mig en virkelig dejlig massage helt uden pirring. Jeg var jo ikke erfaren selv, så jeg lå ligesom ovenpå min pik. Men da vi nåede “turn around” viste min meget spændte pik sig stolt frem, og hun ændrede fuldstændig karakter. Stroppen på hendes kjole gled behændigt af skulderen, hendes ansigt kom meget tæt på mine ædlere dele, hendes knælange kjole nærmest kravlede op af hendes ben og afslørede de blødeste og glatteste brune lår, hendes stemmeføring blev hviskende og erotisk, og hendes hænder trykkede ikke længere helt så fast, men bevægede sig mere i bløde buer på min krop. Da hun kiggede mig dybt i øjnene og sagde “du har en lækker penis” var transformationen gennemført. Hun var gået fra ældre køn Thai massør til ældre hot forføreske. 2 minutter efter havde jeg hendes ene bryst i munden og en hånd på hendes blottede balle, mens hun med begge hænder gned min lækre penis til en kæmpe udløsning. Jeg kom hos hende i mange år indtil hun rejste hjem til Thailand og overdrog butikken til en fuldstændig uduelig og uskøn kvinde.

Tilbage til sagens kerne: Hvilke kvinder i Thai miljøet har den evne at transformere sig til et sexmonster eller forføreske?
Jeg leder specifikt efter Thai kvinder som er pæne og nydelige udenpå, og vilde og erotiske inderst inde :wub:

Så hvilken Thai kvinde matcher beskrivelsen: “Ulv i fåreklæder”?

Redigeret af NilleAlle

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 21 timer siden:

En anden massør, som også var min første, var en lidt ældre men smuk kvinde som huserede i Hillerød omkring 2015.

Var det i den klinik der lå et par trin nede i en kælder??, ikke langt fra ra starten af "Gågaden"

Der er jeg kommet en del gange:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, det var nu på hjørnet af Langesvej og Nordre Jernbanevej. Der har ligget en massør der så længe jeg husker. Og mit allerførste besøg hos en Thai massør i Danmark var der, hos Jaroen Rungfah. Utrolig smuk og nogle virkelig dejlige bryster. 

Men kender du ikke en massør med samme evner? Altså nydelig omsorgsfuld kvinde, som kan transformere sig til forføreske og sexmonster? Mindre kan også gøre det … 

Redigeret af NilleAlle

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 3 timer siden:

Men kender du ikke en massør med samme evner?

Desværre ikke mere, Jeg besøgte en på Gl. Køge Landevej, 505.

Hun kunne lidt af det du beskriver der., men jeg tror hun er ude af branchen for flere år siden, hun kaldte sig for Sommerfugl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, den 16.3.2025 at 13:41:

Desværre ikke mere, Jeg besøgte en på Gl. Køge Landevej, 505.

Hun kunne lidt af det du beskriver der., men jeg tror hun er ude af branchen for flere år siden, hun kaldte sig for Sommerfugl.

Jeg kom fast og besøgte sommerfuglen på 505 i gamle dage. Hun havde flere andre navne også.
Hun flyttede en del rundt, både i Roskilde, Hvidovre, Tåstrup og Holbæk.
Jeg er ret sikker på at det er hende som arbejder i Rønnede.

https://annoncelight.dk/showad/290280

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kom fast og besøgte sommerfuglen på 505 i gamle dage. Hun havde flere andre navne også.
Hun flyttede en del rundt, både i Roskilde, Hvidovre, Tåstrup og Holbæk.
Jeg er ret sikker på at det er hende som arbejder i Rønnede.

https://annoncelight.dk/showad/290280

Øhm. Nej desværre ikke. Det er Pong som har været mange år i rønnede og ikke er noget sexmonster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjae nu kender jeg 'hende i Rønnede' og besøgte hende for et par år tilbage. Pong er det.

Jeg blev tiltrukket af at hun ville give nøgen massage, jeg mødte troskyldigt op efter en gang massage i en time.

En time senere havde jeg ikke fået massage, men meget andet godt. Det grinte vi af så næste gang fik jeg 2 minutters massage og resten meget andet godt.

3. gang ligesådan, og jeg fik lidt at vide om Hvidovre og 505 var i hendes fortid. 

4. gang skete der et eller andet jeg ved ikke hvad og hun ville ikke have mig som kunde mere. Men hun er meget optaget altid (ved jeg fra hendes kompagnon og besøg i butikken)

Det kan være hun er kølnet lidt af med årene, meen det tror jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NielsKim skrev, for 16 timer siden:

Pong som har været mange år i rønnede

Er det den Pong( Alder ca 55-60+ ) der også har haft den thai shop der lå i Nyk. F, lige over for et pizzaria, og på den anden side af pizzeriaet, lå der også en thai shop.  Pong solgte den vist for 5-6 år siden?

@Moden slikken M, hvor gammel vil du mene den Pong du har besøgt ,er ??

Redigeret af migigen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 18 timer siden:

Tjae nu kender jeg 'hende i Rønnede' og besøgte hende for et par år tilbage. Pong er det.

Jeg blev tiltrukket af at hun ville give nøgen massage, jeg mødte troskyldigt op efter en gang massage i en time.

En time senere havde jeg ikke fået massage, men meget andet godt. Det grinte vi af så næste gang fik jeg 2 minutters massage og resten meget andet godt.

3. gang ligesådan, og jeg fik lidt at vide om Hvidovre og 505 var i hendes fortid. 

4. gang skete der et eller andet jeg ved ikke hvad og hun ville ikke have mig som kunde mere. Men hun er meget optaget altid (ved jeg fra hendes kompagnon og besøg i butikken)

Det kan være hun er kølnet lidt af med årene, meen det tror jeg ikke.

Nu er hun lidt svær at kommunikere med men billeder og den pris jeg fik oplyst tyder på at massage vist ikke er det som står højest på listen hos hende ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 8 timer siden:

Er det den Pong( Alder ca 55-60+ ) der også har haft den thai shop der lå i Nyk. F, lige over for et pizzaria, og på den anden side af pizzeriaet, lå der også en thai shop.  Pong solgte den vist for 5-6 år siden?

@Moden slikken M, hvor gammel vil du mene den Pong du har besøgt ,er ??

Nej denne Pong er lidt over 40 år gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu lige før jeg skal bede jer om at lave en anden tråd om hende Pong :D

Det lyder som om at opklaringsarbejdet om hvem hun er kunne bruge en hel tråd.

Det er mest fordi det tager lidt fokus fra mig og min tråd - og det jeg efterspurgte :rolleyes:

Så: Kender I en ulv i fåreklæder? Og svar helst ikke “Pong” :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 6 timer siden:

Kender I en ulv i fåreklæder?

Den, som for mit vedkommende kommer tættest på, må være Anna (som tidligere kaldte sig Ann) fra Thai Smile i Buddinge. Det har jeg for nogle år siden skrevet denne anmeldelse om.

Betegnelsen “ulv i fåreklæder” passer nok ikke 100%, men på thaiklinikkerne kan man som bekendt sjældent være helt sikker på, hvad der sker. Forleden opstod med kort varsel en mulighed i kalenderen for et GP-besøg, men dem jeg greb fat i var enten optaget eller svarede ikke. Jeg opgav derfor mit forehavende og kontaktede i stedet en thaiklinik, som ikke reklamerer på Esvortguide, og som ikke har nogen anmeldelser her på EG.

En thai kvinde på over 50 år tog imod i den pæne butik, neutralt påklædt og professionelt smilende. Jeg bekræftede den times massage, jeg allerede havde bestilt over telefonen, og fik en udmærket gang oliemassage. Jeg var måske stadig lidt småliderlig fra at gennemgå GP-annoncer tidligere, så jeg kunne ikke lade være med at bemærke, at når hun var i området nær min pik, var hun meget omhyggelig med at massere lige op mod pikken, men uden at røre den og uden at antyde noget som helst. Det blev i stigende grad pirrende, og da pikken på et tidspunkt reagerede tilstrækkeligt meget, spurgte hun, om den også skulle masseres. Og ja tak, den var jeg med på.

Hun gav indledningsvis pikken nogle lange rolige strøg, og da masten var hejst, satte den ærbare lille thai kvinde sig roligt op på mit ene ben og simulerede, at hun var i gang med at ride mig, samtidigt med at hendes rolige strøg på pikken blev mere faste og intense. Heldigvis var der ikke noget kunstig stønnen fra hende, men med hendes halvt lukkede øjne gav hun mig en fornemmelse af, at hun faktisk også nød at pirre mig på den måde, og efter lidt tid det endte jo med den aftalte udløsning.

Jeg takkede hende og var godt tilfreds, men hun var ikke færdig med at overraske. Mens jeg tog tøjet på, spurgte hun nemlig, om jeg udelukkende gik efter at få håndjob. Lettere forbløffet fik jeg svaret, at det kom an på, hvad der ellers var muligt næste gang, hvortil kvinden bare smilede, vendte sig og gik ud af lokalet. Så steder, der emmer langt væk af at være grønne klinikker (dvs uden salg af seksuelle ydelser), kan altså godt i nogle tilfælde rumme nogle overraskelser.

Da stedet som skrevet ikke annoncerer på sexsider eller har en eneste anmeldelse her på EG, finder jeg det fair, at fastholde diskretionen og ikke røbe, hvor det var. Det kan have store konsekvenser for en klinik og/eller for kvinden, hvis det kommer frem, at der sælges sex fra adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 19.3.2025 at 07:35:

en thaiklinik, som ikke reklamerer på Esvortguide, og som ikke har nogen anmeldelser her på EG.

Hvordan fandt du så frem til klinikken? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Hvordan fandt du så frem til klinikken? 

Via Google, hvor jeg lavede en simpel søgning “Thai Massage [navn på bydel]”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Via Google, hvor jeg lavede en simpel søgning “Thai Massage [navn på bydel]”

Waau, så simpel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, den 15.3.2025 at 10:18:

Vi har nok alle prøvet - eller læst om - Suzy fra Apex Siam, som virkelig kan slå håret ud og slå sig løs. Hun går fra 0 til 100 på 10 sekunder. 
Og alligevel er hun ikke den mest frembrusende og eksplicitte. Hun går heller ikke i rundt og ligner en sex-dukke.

Jeg har et par kvinder i tankerne selv, som desværre ikke længere er på markedet.  Men i Thai Energy Wellness besøgte jeg engang for 3-4 år tilbage en kvinde til en fantastisk omgang massage. Jeg kom direkte fra arbejde i det stiveste puds. Jeg havde ondt i ryggen og tænkte egentlig bare få at få løsnet lidt op - og måske få en lille håndtrold med oven i købet. Jeg havde tydeligt ondt og massøren var meget omsorgsfuld og virkelig god til massage. Jeg fik 55 minutters virkelig dejlig og lindrende massage - og luftede så diskret ideen om lidt ekstra. Hun blev helt flov og undskyldte at hun stod der i jeans og stor trøje. Hun havde fået indtrykket at jeg kun kom pga ondt i ryggen og at jeg dermed ikke var en af den slags kunder. Hun skyndte sig ud og kom ind i en lang sort stramt siddende satin kjole og havde absolut intet på indenunder. På under 2 min var hun og hele seancen vendt på hovedet. Hun var først rolig og omsorgsfuld. Og da hun kom ind var håret slået ud, formerne stod knivskarpt og hun udstrålede noget helt andet. I løbet af de næste 5 minutter gik hun fra “den stille pige” til at hun red mig som gjaldt det hendes liv. 

En anden massør, som også var min første, var en lidt ældre men smuk kvinde som huserede i Hillerød omkring 2015. Hun gav mig en virkelig dejlig massage helt uden pirring. Jeg var jo ikke erfaren selv, så jeg lå ligesom ovenpå min pik. Men da vi nåede “turn around” viste min meget spændte pik sig stolt frem, og hun ændrede fuldstændig karakter. Stroppen på hendes kjole gled behændigt af skulderen, hendes ansigt kom meget tæt på mine ædlere dele, hendes knælange kjole nærmest kravlede op af hendes ben og afslørede de blødeste og glatteste brune lår, hendes stemmeføring blev hviskende og erotisk, og hendes hænder trykkede ikke længere helt så fast, men bevægede sig mere i bløde buer på min krop. Da hun kiggede mig dybt i øjnene og sagde “du har en lækker penis” var transformationen gennemført. Hun var gået fra ældre køn Thai massør til ældre hot forføreske. 2 minutter efter havde jeg hendes ene bryst i munden og en hånd på hendes blottede balle, mens hun med begge hænder gned min lækre penis til en kæmpe udløsning. Jeg kom hos hende i mange år indtil hun rejste hjem til Thailand og overdrog butikken til en fuldstændig uduelig og uskøn kvinde.

Tilbage til sagens kerne: Hvilke kvinder i Thai miljøet har den evne at transformere sig til et sexmonster eller forføreske?
Jeg leder specifikt efter Thai kvinder som er pæne og nydelige udenpå, og vilde og erotiske inderst inde :wub:

Så hvilken Thai kvinde matcher beskrivelsen: “Ulv i fåreklæder”?

Nillealle, Suzy kan virkelig noget. Jeg har oplevet hende få 4 orgasmer på en time. Den ene mens jeg kneppede hendes kollega. Hos Suzy er der plads til fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dine private erotiske historier hjælper ikke trådstarters efterlysning. Vær specifik, hvis du reelt ønsker at hjælpe.

Exile-63 skrev, for 13 timer siden:

Har igennem nogle år kommet hos den samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...