HansenDanmark 280 Skrevet 14. Marts (edited) https://sexnord.net/en/profile/759870/candy-sweet Parkering lige overfor huset tæt på indkøbsmuligheder. Yderdøren er åben så det er bare at ringe på klokken med pigens navn mens du åbner døren så er du hurtigt væk fra nysgerrige blikke Billederne er af Candy og hun er mindre end jeg forestillede mig. Højden på 160 skal nok passe og hun har de sødeste lækre små bryster Hun er smuk og imødekommende med et sødt smil. Hun vil helst tale tysk og det er hun overraskende god til. Mødet var ganske godt. Der var som jeg gerne vil have det. Sødt smil, venlig attitude og et smuk udseende = Jeg kommer igen Redigeret 14. Marts af HansenDanmark 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1764 Skrevet 14. Marts Tak for anmeldelsen. Synes kun jeg havde fundet nogle tvivlsomme anmeldelser på tyske fora, så rart med en troværdig anmeldelse fra din hånd. Ved du om hun kommer igen? Jeg er ved at være klar til et besøg i det tyske, men har gæster over weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg