Hop til indhold
shaved cock

Q og M sutter pik sammen i Vejle

Recommended Posts

Ti hi . nu har jeg testet dem ;-)

Vi aftaler pr. Mail at vi skal mødes i det aftalte solcenter. Nydelig center med store kabiner.

Jeg går ind i kabinen sammen med Q og klarer øko. Imens M starter solen via automaten.

Q er hurtig af tøjet hun bruger ikke trusser og brysterne står også selv uden hjælp fra bh.

Hendes bryster er vel at mærke ægte og dejlige store.

M kommer ind og låser døren . og smider også alt tøjet.

Q er startet med at pille sutte lidt på pikken. Så den bliver hurtig stiv. M kommer til og ligger sig på knæ og vil også

Have pikken i munden. De skiftes til at sutte og de vil begge have pikken helt ned i halsen. Det er tydeligt at de er vilde

Med at presse min pik helt i bund i munden på hinanden og holde hovedet fast med pikken langt ned i halsen.

Q s fisse sprøjter helt vild når hun har en pik i halsen.

Jeg er nu så liderlig at regnfrakken kommer på og Q stritter med røven og M styrer pikken op i røven på Q

Jeg knepper hende hårdt i røven imens M spreder hendes baller godt. M ligger sig dog pludeslig ind over solen og spreder baller

Så jeg trækker mig ud af q og direkte over i røven på M . hvor Q lige styrer pikken på plads.

M har en dejlig stram solbrun røv. Uhm . kysser lidt med Q samtidig

Jeg vil sprøjte i ansigtet på dem så ud af røven på M og af med regnfrakken.

Q spiller pikken færdig imens M har tungen på pik hovedet.

Jeg sprøjer i hoved på dem begge og de afslutter med lidt pik massage som Q kalder det.

Hold nu kæft en fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snyd ikke dig selv for den frække oplevelse. For det virker meget naturligt for Q og M at sutte pik sammen.

Deres priser er sq fair og de kigger ikke på uret .

Blowjob og anal med dem begge 800 kr

Anal var med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan man ikke få dem et andet sted end i et solcenter, det er sq godt nok lidt turnoff for mig

jeg ved det ikke , men prøv da at spørg dem, de svarede mig hurtig tilbage på min mail 

 

det var nu en total fræk oplevelse i solcenter , stor flot kabine med god plads til leg. ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj
Bootdog sagde den 17 Maj 2014 - 4:19 PM:

thaihaj.. hvor kom den lige fra - anal uden ????? er det ikke netop det de IKKE gør ?

Der står i deres annonce at de tilbyder anal uden gummi. Se linket i den øverste kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Paven

man kunne da sikkert godt leve med, at få den suttet af af en mand, men ligefrem analsex med en mand, det er måske lidt over min grænse. Så spørgsmålet er, hvis man nu synes, det er en ret kinky ting, men ikke lige vil bolle i mand i røven, kan man så nøjes med at tage kvinden, eller køber man hele pakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Fræk læsning, det satte nogle tanker i gang... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey ,  måtte lige prøve en tur igen,  de er mega frække og liderlige efter pik,

 

Jeg mødte dem en aften på en øde P plads lidt udenfor vejle.

 

aftalen var på plads via mail.  det virker ok.

 

nu tilbyder de alle 5 huller, tidligere har Q fisse ikke været med i deres leg, aftalen var uden gummi, det kan man syntes om hvad man vil.

 

de er begge 2 hurtig nøgne. ingen af dem bruger trusser ;-)

 

de starter med at sutte mig begge 2, dejlige dybe blow helt ned i halsen, det klarer både Q og M.

 

når der kneppes uden gummi , starter pikken i fissen på Q,  M styrer gerne pikke op i varmen, hendes fisse er plask våd , det er rigtig lækkert, men alle huller skal jo prøves , så ud af den våde fisse med pikken , M sutter mig imens Q vender sig så hun er klar til pik i Røven, M har gjort hullet klar til Pik med lidt glidecreme og styrer mig op i varmen igen , denne gang i røven på Q.

det er rigtig lækkert at kneppe hende i røven imens M ligger og kigger på at Q får pik,

M ligger sig klar på alle fire , han får først lige pikken i munden direkte fra Q røvhul og sutter imens Q kommer glidecreme i røven på M. så da M er klar til at få pik i røven , slipper han pikken med munden og jeg trænger op i hans lækre røvhul og knepper ham imens Q kysser med ham, til sidst sprøjter jeg alt mit sperm op i M stramme røvhul , tilsidst sutter M pikken helt tom direkte fra hans røvhul.

 

pris for 5 huller uden gummi med sprøjt i røven på M   2000 kr,  der er sq en fair pris ;-)

 

https://annoncelight.dk/annonce/133028/q-og-m-vejle-5-villige-billige-huller-i-solcenter-eller-ude-i-naturen-i-sommervarmen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du havde en god oplevelse.. og håber risikoen var besøget værd.. ikke noget jeg i mine vildeste drømme kunne finde på.. håber du får et godt tjek hos doktormanden efter dette besøg og endnu et besøg 4 måneder efter for et HIV tjek.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er fandme farligt, det kunne jeg ALDRIG finde på.... SOrry to say

Der er jo heller ingen der tvinger dig, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En extrem og anderledes oplevelse som du beskriver åbent og ærligt, men overskrider klart min grænse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er jo tale om Gay sex, uden kondom.

Skummelt..

Er det værre at sutte pik end slikke fisse? -uden beskyttelse???

Del dette indlæg


Link til indlæg

AE, jeg synes der er en forskel. .

Mand knepper mand i bagdelen, er afskyeligt på alle måder!

Oralt er jo altid bedst uden.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

AE, jeg synes der er en forskel. .

Mand knepper mand i bagdelen, er afskyeligt på alle måder!

Oralt er jo altid bedst uden.. ;)

Jeg tror mere din aversion skyldes -undskyld-gammel konventionel tænkemåde. Lidt homofobi?

Synes du f.eks. det er ok at knalde en pige bagi?

Bakterie floraen et den samme, et røvhul har samme funktion på begge køn.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...