shaved cock 7 Skrevet 23. Marts, 2014 Hej er der nogen der har erfaring med dem ? https://annoncelight.dk/annonce/113863/q-og-m-sutter-pik-sammen-idag-og-mandag De lyder mega frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 27. Marts, 2014 Ti hi . nu har jeg testet dem Vi aftaler pr. Mail at vi skal mødes i det aftalte solcenter. Nydelig center med store kabiner. Jeg går ind i kabinen sammen med Q og klarer øko. Imens M starter solen via automaten. Q er hurtig af tøjet hun bruger ikke trusser og brysterne står også selv uden hjælp fra bh. Hendes bryster er vel at mærke ægte og dejlige store. M kommer ind og låser døren . og smider også alt tøjet. Q er startet med at pille sutte lidt på pikken. Så den bliver hurtig stiv. M kommer til og ligger sig på knæ og vil også Have pikken i munden. De skiftes til at sutte og de vil begge have pikken helt ned i halsen. Det er tydeligt at de er vilde Med at presse min pik helt i bund i munden på hinanden og holde hovedet fast med pikken langt ned i halsen. Q s fisse sprøjter helt vild når hun har en pik i halsen. Jeg er nu så liderlig at regnfrakken kommer på og Q stritter med røven og M styrer pikken op i røven på Q Jeg knepper hende hårdt i røven imens M spreder hendes baller godt. M ligger sig dog pludeslig ind over solen og spreder baller Så jeg trækker mig ud af q og direkte over i røven på M . hvor Q lige styrer pikken på plads. M har en dejlig stram solbrun røv. Uhm . kysser lidt med Q samtidig Jeg vil sprøjte i ansigtet på dem så ud af røven på M og af med regnfrakken. Q spiller pikken færdig imens M har tungen på pik hovedet. Jeg sprøjer i hoved på dem begge og de afslutter med lidt pik massage som Q kalder det. Hold nu kæft en fræk oplevelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
explorer 2 Skrevet 27. Marts, 2014 Lyder godt nok spændende Det må prøves. Hvad koster sådan en tur med dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 235 Skrevet 28. Marts, 2014 Totalt iorden, og fin anmeldelse. Må prøves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 29. Marts, 2014 Snyd ikke dig selv for den frække oplevelse. For det virker meget naturligt for Q og M at sutte pik sammen. Deres priser er sq fair og de kigger ikke på uret . Blowjob og anal med dem begge 800 kr Anal var med gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 29. Marts, 2014 kan man ikke få dem et andet sted end i et solcenter, det er sq godt nok lidt turnoff for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cirkeline 4 Skrevet 29. Marts, 2014 (edited) :-D Redigeret 29. Marts, 2014 af Cirkeline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 30. Marts, 2014 kan man ikke få dem et andet sted end i et solcenter, det er sq godt nok lidt turnoff for mig jeg ved det ikke , men prøv da at spørg dem, de svarede mig hurtig tilbage på min mail det var nu en total fræk oplevelse i solcenter , stor flot kabine med god plads til leg. ,-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 17. Maj, 2014 Bare lidt alarmerende at de tilbyder anal uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootdog 53 Skrevet 17. Maj, 2014 thaihaj.. hvor kom den lige fra - anal uden ????? er det ikke netop det de IKKE gør ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 17. Maj, 2014 Bootdog sagde den 17 Maj 2014 - 4:19 PM: thaihaj.. hvor kom den lige fra - anal uden ????? er det ikke netop det de IKKE gør ? Der står i deres annonce at de tilbyder anal uden gummi. Se linket i den øverste kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootdog 53 Skrevet 17. Maj, 2014 ok... sorry den overså jeg lige.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Paven Skrevet 18. Maj, 2014 man kunne da sikkert godt leve med, at få den suttet af af en mand, men ligefrem analsex med en mand, det er måske lidt over min grænse. Så spørgsmålet er, hvis man nu synes, det er en ret kinky ting, men ikke lige vil bolle i mand i røven, kan man så nøjes med at tage kvinden, eller køber man hele pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 18. Maj, 2014 Hey. Det er ret frækt og du bestemmer selv hvilke huller du bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 18. Maj, 2014 Fræk læsning, det satte nogle tanker i gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2014 Bow chicka waw waw! Shit, det lyder frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shaved cock 7 Skrevet 18. Juni, 2014 hey , måtte lige prøve en tur igen, de er mega frække og liderlige efter pik, Jeg mødte dem en aften på en øde P plads lidt udenfor vejle. aftalen var på plads via mail. det virker ok. nu tilbyder de alle 5 huller, tidligere har Q fisse ikke været med i deres leg, aftalen var uden gummi, det kan man syntes om hvad man vil. de er begge 2 hurtig nøgne. ingen af dem bruger trusser de starter med at sutte mig begge 2, dejlige dybe blow helt ned i halsen, det klarer både Q og M. når der kneppes uden gummi , starter pikken i fissen på Q, M styrer gerne pikke op i varmen, hendes fisse er plask våd , det er rigtig lækkert, men alle huller skal jo prøves , så ud af den våde fisse med pikken , M sutter mig imens Q vender sig så hun er klar til pik i Røven, M har gjort hullet klar til Pik med lidt glidecreme og styrer mig op i varmen igen , denne gang i røven på Q. det er rigtig lækkert at kneppe hende i røven imens M ligger og kigger på at Q får pik, M ligger sig klar på alle fire , han får først lige pikken i munden direkte fra Q røvhul og sutter imens Q kommer glidecreme i røven på M. så da M er klar til at få pik i røven , slipper han pikken med munden og jeg trænger op i hans lækre røvhul og knepper ham imens Q kysser med ham, til sidst sprøjter jeg alt mit sperm op i M stramme røvhul , tilsidst sutter M pikken helt tom direkte fra hans røvhul. pris for 5 huller uden gummi med sprøjt i røven på M 2000 kr, der er sq en fair pris https://annoncelight.dk/annonce/133028/q-og-m-vejle-5-villige-billige-huller-i-solcenter-eller-ude-i-naturen-i-sommervarmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 19. Juni, 2014 Det er fandme farligt, det kunne jeg ALDRIG finde på.... SOrry to say 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 19. Juni, 2014 Godt du havde en god oplevelse.. og håber risikoen var besøget værd.. ikke noget jeg i mine vildeste drømme kunne finde på.. håber du får et godt tjek hos doktormanden efter dette besøg og endnu et besøg 4 måneder efter for et HIV tjek. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juni, 2014 Det er fandme farligt, det kunne jeg ALDRIG finde på.... SOrry to say Der er jo heller ingen der tvinger dig, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2014 En extrem og anderledes oplevelse som du beskriver åbent og ærligt, men overskrider klart min grænse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 19. Juni, 2014 Der er jo tale om Gay sex, uden kondom. Skummelt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juni, 2014 Der er jo tale om Gay sex, uden kondom. Skummelt.. Er det værre at sutte pik end slikke fisse? -uden beskyttelse??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 19. Juni, 2014 AE, jeg synes der er en forskel. . Mand knepper mand i bagdelen, er afskyeligt på alle måder! Oralt er jo altid bedst uden.. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Juni, 2014 (edited) AE, jeg synes der er en forskel. . Mand knepper mand i bagdelen, er afskyeligt på alle måder! Oralt er jo altid bedst uden.. Jeg tror mere din aversion skyldes -undskyld-gammel konventionel tænkemåde. Lidt homofobi? Synes du f.eks. det er ok at knalde en pige bagi? Bakterie floraen et den samme, et røvhul har samme funktion på begge køn. Redigeret 19. Juni, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg