Hop til indhold

Ny Evelin er hun besøg være?

Featured Replies

Skrevet

She has been here before as a blonde. Bad reviews of her

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, for 2 timer siden:

She has been here before as a blonde. Bad reviews of her

Are you sure? I would recognize her if she was here before as a blond. 
you have any links to the reviews?

Skrevet

Pretty sure, even the she wasn’t a real blonde. Just search her name

Skrevet

Den er god nok. Hun har været der før og kan virkelig ikke anbefales. Ingen grund til at sige for meget omkring min oplevelse end, at hun har været mit eneste dårlige besøg hos en gp. Derudover var der et utal af dårlige anmeldelser af hende efterfølgende. Jeg faldt desværre bare i, før disse var givet.
Hun har endda skruet priserne op siden sidst. 

Skrevet

We have figured out it’s the same girl with previous bad reviews 

Skrevet
meUsex skrev, for 3 timer siden:

Yes we have, but @Dilemmaet and @joxzo, just did what you wasn´t able to do, namely to insert links

Skrevet
  • Author
Dilemmaet skrev, for 17 timer siden:

Her er der lidt delte meninger om hende.

Så crabman giver hun meget god anmeldelse og du Dilemmaet var ikke imponerende af hendes performance men giver nogle fint ord på hendes krop. 
Så ja delt meninger. Men Crabman plejer at har ret god taste og min præference passer meget med ham, så jeg tror jeg tager chancen. 

meUsex skrev, for 6 timer siden:

Still haven’t seen these specific bad reviews though. Everybody has a bad day or two.

One of my favorite girls to visit now, the first time I visited her went pretty bad. After seeing many great reviews I tried again and it was fantastic.

So I trust Crabman and will probably go for a visit

Skrevet
TT boi skrev, for 1 time siden:

Så crabman giver hun meget god anmeldelse og du Dilemmaet var ikke imponerende af hendes performance men giver nogle fint ord på hendes krop. 
Så ja delt meninger. Men Crabman plejer at har ret god taste og min præference passer meget med ham, så jeg tror jeg tager chancen.

Har ikke selv besøgt hende? Så det kan jeg ikke udtale mig om.:huh: Men ja Crabman plejede at være meget troværdig efter min mening. Men kan se se dhmndst også har besøgt hende som jo også en anerkendt bruger herinde.

Skrevet
  • Author
Dilemmaet skrev, for 3 timer siden:

Har ikke selv besøgt hende? Så det kan jeg ikke udtale mig om.:huh: Men ja Crabman plejede at være meget troværdig efter min mening. Men kan se se dhmndst også har besøgt hende som jo også en anerkendt bruger herinde.

Ja men jo. Begge er god kilde men dhmndst var ikke helt negativt i udtalelserne. Alt gælder kemi. Vi hver især har kemi med pigerne forskelligt. Nogen af stjerne har jeg besøgt et par gang men kun det. Kemi manglet. 
Jeg kommer med et anmeldelse efter jeg har besøgt hende. Det bliver nok i den nærmeste fremtiden 

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen som har besøgt hende for nylig som hvordan oplevelsen var? :D

Skrevet
  • Author

Som med alle piger handler det om kemi. Jeg var forbi for et par uger siden og det var en fin oplevelse. Ikke wow men ikke dårligt. Rigtig fint krop. Hun har potentiale til at bliv super men måske skal hun lige lære industrien lidt bedre. Ku godt tænke mig at høre hvordan andre har oplevet hende for nyligt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.