DETH 5572 Skrevet 14. Marts TheProdigalDaughter skrev, for 50 minutter siden: Jeg kan godt finde det spøjst når nogle mænd "SiMPeLtHeN BaRe IkKe KaN kNaLdE uDeN kOnDoM" imens andre "slet ikke kunne mærke at kondomet var faldet af" Jeg kan sku ikke mærke forskel, er pinligt bevist om foreskelen kun er inden i mit hovede, det øverste af dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1791 Skrevet 14. Marts TheProdigalDaughter skrev, for 3 timer siden: Jeg kan godt finde det spøjst når nogle mænd "SiMPeLtHeN BaRe IkKe KaN kNaLdE uDeN kOnDoM" Tror du mener at nogen bare ikke kan knalde med kondom? Jeg kan for det meste godt, men jeg skal indrømme at jeg oftere oplever at pakken falder sammen når kondomet kommer på. Jeg modtager gerne oral uden, men har kun sex med, så det er ret frustrerende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheProdigalDaughter 18 Skrevet 14. Marts Elprebsi skrev, for 16 minutter siden: Tror du mener at nogen bare ikke kan knalde med kondom? Jeg kan for det meste godt, men jeg skal indrømme at jeg oftere oplever at pakken falder sammen når kondomet kommer på. Jeg modtager gerne oral uden, men har kun sex med, så det er ret frustrerende. Ja det gik liiiidt for hurtigt der.. Mente selvfølgelig med.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheProdigalDaughter 18 Skrevet 14. Marts DETH skrev, for 3 timer siden: Jeg kan sku ikke mærke forskel, er pinligt bevist om foreskelen kun er inden i mit hovede, det øverste af dem. Ja jeg kan da også finde tanken sindssygt fræk og det kan klart gøre en forskel i min følsomhed så måske det samme er gældende for mænd det skal jeg ikke kunne udtale mig om.. Jeg ved bare at det da i løbet af de sidste 10 år er sket en gang eller 5 at et kondom er sprunget eller faldet af og der har jeg altid fundet det spøjst at de "altså virkelig bare ikke kunne mærke" at det er faldet af.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 387 Skrevet 14. Marts Tænker umiddelbart der er større risiko for sygdom ved at støve Beate eller Brian op fra det lokale værtshus. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 147 Skrevet 14. Marts kammer skrev, den 13.3.2025 at 09:04: Hvis du mener du ikke kan hvis du har gummi på, så er du ikke ophidset nok, en god kæletur, den gør underværker, og hvis du også ligger og fokuserer på du ikke kan, så er det et selvmål, du skal selv nyde og nyde kvinden der er sammen med dig, ellers duer det ikke Jeg forstår godt hvad du siger, men jeg er 60+ og har diabetes og kan bare fortælle at tingene ikke virker helt på samme måde som for 30 år siden, da var det kun et spørgsmål om tid og kæleri, så skulle den nok fungere, men sådan er det bare ikke længere, ikke engang altid selvom man tager tadalafil eller blå piller. Jeg ville rigtig gerne hvis det var muligt med kondom, både for sikkerheden men der er også den fordel at man som regel kan klare at kneppe i længere tid med kondom, da man ikke kommer slet så hurtig, men det kræver lige den lille detalje at pikken skal kan blive stiv !!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheProdigalDaughter 18 Skrevet 14. Marts (edited) LarsTysker skrev, for 1 time siden: Tænker umiddelbart der er større risiko for sygdom ved at støve Beate eller Brian op fra det lokale værtshus. Hvorfor tror du det.? Jeg tænker personligt at Beate og Brian nok knalder mindre end 20 personer om måneden.. Redigeret 14. Marts af TheProdigalDaughter 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 14. Marts TheProdigalDaughter skrev, 1 time siden: Hvorfor tror du det.? Jeg tænker personligt at Beate og Brian nok knalder mindre end 20 personer om måneden.. Jeg tror du har ret - til gengæld tror (og håber) jeg at I glædespiger er mere tilbøjelige til at lade jer teste med jævne mellemrum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheProdigalDaughter 18 Skrevet 14. Marts Eventyrmanden skrev, for 51 minutter siden: Jeg tror du har ret - til gengæld tror (og håber) jeg at I glædespiger er mere tilbøjelige til at lade jer teste med jævne mellemrum. Man skal jo vente ca 10 dage, efter sidste risiko, før man tester.. Jeg tvivler på at pigerne bliver testet hver måned.. Gør man ikke det så kan man når at smitte mange.. Jeg har selv haft gonoré heeeelt uden symptomer hvilket er meget normalt.. Faktisk oplevede kun ca 25% af kvinder symptomer på klamydia som er den mest udbredte i Danmark.. Der er det 50% for gonoré.. Mænd oplever symptomer noget oftere end kvinder.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 994 Skrevet 14. Marts TheProdigalDaughter skrev, for 1 minut siden: Man skal jo vente ca 10 dage, efter sidste risiko, før man tester.. Jeg tvivler på at pigerne bliver testet hver måned.. Gør man ikke det så kan man når at smitte mange.. Jeg har selv haft gonoré heeeelt uden symptomer hvilket er meget normalt.. Faktisk oplevede kun ca 25% af kvinder symptomer på klamydia som er den mest udbredte i Danmark.. Der er det 50% for gonoré.. Mænd oplever symptomer noget oftere end kvinder.. Ja, jeg er godt klar over at der er en inkubationsperiode hvor test kan vise falsk negativ - derfor tror og håber jeg nu stadig at I piger vælger at lade jer teste ofte - uanset om I har symptomer eller ej og uanset om I tilbyder uden kondom eller ej. Det gør jeg også selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1236 Skrevet 14. Marts Et par brugere har forladt eroguide. De var tidligere smidt ud i andre navne. God weekend 4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 14. Marts (edited) MissMelanie skrev, den 13.3.2025 at 06:46: Hej derude, piger såsom mænd! jeg oplever en stigende efterspørgsel fra mænd der vil uden kondom! ikke fordi det genere mig at de spørger, men er nu kommet til at tænke over, at hvor må der være mange sygdomme i omløb… Hvordan tør I(piger) og hvordan i søren tør I (mænd) ? Det har ikke ændret på min forretning at jeg kun er til sikker sex(så derved har jeg ikke et problem ved det) men altså ved at mange andre piger siger det er super ukollegialt. da sygdomme spredes på mange mærkelige måder. I må ikke se mit post som negativt, men bare spørgende knus Melanie. Hvis du har været i branchen i lang tid forstår jeg ikke at du ikke er bedre viden? og jo jeg finder dit spørgsmål provokerende. Hvad div gp’er vælger at tilbyder er da helt op til dem selv. Jeg har det så stramt med at der altid er nogen i dette erhverv som rynker på næsen af de andre. Som i dit opslag. lad dog være med at blande dig i andres valg? Jeg var for mange år siden på en gæstevisit i Herning hvor jeg fik frit spil fra ejeren. Bliver så ringet op af ham at jeg skulle lave mit bånd svare om da det var ulækkert at jeg reklamerede med blow uden og sprøjt i munden. Det kom så frem at det var stedets andre piger der var møg sure over at jeg var der. Jeg gav den så ekstra ekstra gas på bånd svarende da jeg ikke havde planer om at nogensinde vende tilbage til stedet. Hilsen hende der sutter uden med den største glæde. Redigeret 14. Marts af Frodige Ida 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 455 Skrevet 14. Marts TheProdigalDaughter skrev, for 5 timer siden: Jeg tvivler på at pigerne bliver testet hver måned Jeg gør. Hver måned. Og den store tur hver 3. måned hvor de tester alle 4 huller og blodprøve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4930 Skrevet 14. Marts CamillaHusmor skrev, for 5 minutter siden: alle 4 huller ??? Ak ja, der er så meget, vi mænd ikke forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 455 Skrevet 14. Marts Den_glade_amatør skrev, Lige nu: ??? Ak ja, der er så meget, vi mænd ikke forstår. Ja i kan lære noget…. Ej jeg var også lost første gang men det er, svælg, livmoderhals, urinrør og måsen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 184 Skrevet 14. Marts Interessant emne. Jeg har selv været sammen med gp'er og sugarbabes og jeg har for længst opgivet, at tælle. Et tal på minimum 50 de sidste 3 år og kun testet positiv for klamydia 1 gang.. jeg bliver tjekket hver 2 uge. Jeg knalder kun uden med danske gp'er som jeg kan se er rene og velsoignerede. Og jeg holder mig væk fra østeuropæiske.. Men får jeg en kænssygdom så tager jeg da bare de piller... og så starter livet påny værre er det ihvertfald ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebboy10 13 Skrevet 14. Marts Ja gid et par piller altid kunne hjælpe. Har nok været sammen med plus 70 GP altid med kondom, også ved blow. Så i sommers sprang kondom. Efter mange test blev der fundet mycoplasma. Der hjælper et par piller ikke bare lige. Nu efter 8 måneder bøvler jeg stadig med symptomer. Så pas på jer selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3291 Skrevet 15. Marts Tak @MissMelanie for at lægge op til at lytte i en fordomsfri dialog om sex uden hvor du mest vil høre tankerne fra mænd og kvinder der dyrker sex uden. Jeg har selv i mange år 30+ cirka kun dyrket købesex med brug af kondom det galdt i mange år både samleje og oralsex kun med kondom. i 2023 begyndte jeg at tage imod blowjob uden hos de GPer der tilbød dette og for mig er nedsat følsomhed i pikken igennem årene en af grundene til at jeg nyder det fordi det føles bedre. Jeg kan godt nyde blow med også især fra de kvinder med en god teknik men da jeg også er blevet ret glad for spermkys så er BJ uden klart favoritten som jeg opsøger. I 2024 fik jeg så også tilbud om sex uden hos en GP og fra da af har jeg en seks gange dyrket sex uden med to GPer på skift en gang imellem som tilbyder det. Jeg dyrker aldrig sex uden med de udenlandske kvinder da jeg ikke kan være sikker på eller gennemskue om de er tvunget til at tilbyde sex uden samt hvor ofte de bliver testet. Jeg har indtil videre kun dyrket sex uden en håndfuld gange og med to GPer specifikt som selv har tilbudt den service og hvor jeg har en nogenlunde klar idé om at både jeg selv og dem har en høj frekvens af tests samt bliver testet grundigt når vi testes netop for at passe på hinanden. Efter en aftale med sex uden har jeg heller ikke sex med andre GPer førend at jeg er blevet gennemtestet og har fået negativ svar på alt først også selv om det er GPer der kun tilbyder al sex med kondom kun. Jeg tager altså ingen risiko med pigerne der kun tilbyder sex med kondom og sikrer mig negative tests på alt inden jeg besøger dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 18. Marts Dit indlæg har intet med debatemnet at gøre, @Ebboy10. Jeg anbefaler at du inden du skriver dit næste indlæg, læser hvad trådstarter har skrevet og ser om det har relevans. Ebboy10 skrev, for 8 timer siden: Jeg har været på 3 forskellige behandlinger, ikke en skid har hjulpet, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 18. Marts Jamen så lad dog være! Specielt, når du afsporer tråden, @Fullerman Fullerman skrev, for 15 timer siden: Gaaab... det er jo så dumt at høre på, man ingen gang gider at kommentere yderligere... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 105 Skrevet 28. Marts MissMelanie skrev, den 13.3.2025 at 06:46: Hej derude, piger såsom mænd! jeg oplever en stigende efterspørgsel fra mænd der vil uden kondom! ikke fordi det genere mig at de spørger, men er nu kommet til at tænke over, at hvor må der være mange sygdomme i omløb… Hvordan tør I(piger) og hvordan i søren tør I (mænd) ? Det har ikke ændret på min forretning at jeg kun er til sikker sex(så derved har jeg ikke et problem ved det) men altså ved at mange andre piger siger det er super ukollegialt. da sygdomme spredes på mange mærkelige måder. I må ikke se mit post som negativt, men bare spørgende knus Melanie. det at mærke kvinden om sin pik man mærker safterne syntes det skønt der er flere der tilbyder ægte kæreste sex det giver en naturlig lyst de piger jeg møder virker mere liderlig sige du skal komme i mig hvad bedre kan man fortølle en pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 105 Skrevet 30. Marts xazia skrev, den 14.3.2025 at 22:33: Interessant emne. Jeg har selv været sammen med gp'er og sugarbabes og jeg har for længst opgivet, at tælle. Et tal på minimum 50 de sidste 3 år og kun testet positiv for klamydia 1 gang.. jeg bliver tjekket hver 2 uge. Jeg knalder kun uden med danske gp'er som jeg kan se er rene og velsoignerede. Og jeg holder mig væk fra østeuropæiske.. Men får jeg en kænssygdom så tager jeg da bare de piller... og så starter livet påny værre er det ihvertfald ikke. Godt sagt det jo den ægte nydelse man kommer for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg