Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, hvem kan I anbefale der giver en god gang body 2 body massage i vestsjælland området, har kigget lidt på hende her 

https://annoncelight.dk/showad/383049 

men har det også lidt sådan, nu er det i privaten, kommer man så lige til at hilse på mand eller børn på vejen ind i lokalet.

Skrevet

Jeg lytter gerne lige med her :)

Klikbart link: https://annoncelight.dk/showad/383049

Christian B skrev, for 9 timer siden:

men har det også lidt sådan, nu er det i privaten, kommer man så lige til at hilse på mand eller børn på vejen ind i lokalet.

Er ret sikker på, at hun har styr på, at hendes familie ikke møder alle hendes kunder!?

Vil tilføje, at jeg er meget uerfaren med B2B, men jeg prøvede for nyligt det mest vidunderlige møde med B2B. Godt nok i KBH, men gud hvor var det køreturen værd. Læs om det her: 

Skrevet

Jeg var 2 gange i sommers. Ja det er et privat hus i et villakvarter. Men trafikken er meget sparsom, høje hække over det hele og hendes forretning er reelt et alm thai massage, dvs også til alm massage (sportsskader osv). Der er både officiel kundeparkering og reklameskilt ved indgangen. 
Hun er virkelig sød og imødekommende. Hendes massage er rigtig god.

Hun er professionel nok til risikoen for at møde resten af familien er 0. Det gælder også badeværelset. Ingen problemer der!!

Hendes B2B er std Thai, hvor jeg foretrækker lidt mere nærkontakt på forsiden også

Mine store anbefalinger hvis man ønsker std Thai B2B!!!

Redigeret af GlJens71

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.