Hop til indhold

Recommended Posts

Var her til aften forbi Foxy i Sønderborg . Og det kan varmt anbefales . Jeg tog en halv time til 1500 med det hele . Hvis du lader hende komme først så gir hun en den helt store tur . Det er privat og diskret . Og mulighed for bad efter . Hun er rigtig sød og rigtig dejlig krop . Lille stram mis , og hvis du er til græsk er det helt sikkert pengene værd . Hun tænder vildt meget a på det og det er ikk fake . God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her ville det være rart med et link, så man kan se, hvem du taler om.

Umiddelbart vil jeg mene, at det er hamrende dyrt med 1500 for en halv time. Jeg forstår ikke, hvordan det kan lade sig gøre kun 25 km fra Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her ville det være rart med et link, så man kan se, hvem du taler om.

Umiddelbart vil jeg mene, at det er hamrende dyrt med 1500 for en halv time. Jeg forstår ikke, hvordan det kan lade sig gøre kun 25 km fra Flensborg.

 

Der er jo langt til Flensborg på cykel, fornylig havde vi en som ikke engang kunne finde ud af at tage bussen eller gad gå fra ZOB i Flensburg til Europastrasse eller Neustadt - og en taxa, var vist for dyrt - så hellere betale dobbelt op på prisen i Soenderburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo langt til Flensborg på cykel, fornylig havde vi en som ikke engang kunne finde ud af at tage bussen eller gad gå fra ZOB i Flensburg til Europastrasse eller Neustadt - og en taxa, var vist for dyrt - så hellere betale dobbelt op på prisen i Soenderburg.

 

Nu troede jeg, at jeg var den eneste idiot herinde, der brugte offentlig transport og cykel :mrgreen: :mrgreen:, men det, der slår mig her, er, at vi immervæk taler om en timepris på 3.000 kr. :!:  :!:  :!:.

Det er jeg ikke engang blevet præsenteret for i Hovedstadsområdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

det jo hende som før har været i århus og har fået dårlige omtale pga af hendes meget dårlige service....

hun skifte navn så mange gange før... hun før advaret om her inde...

jeg besøgte hende også og kan bekræfte hun er mega dårlige...

pralede med at være tidligere A-gruppen

 

prøvemanden

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. Tråden er hans første besked som bruger herinde... :)

 

Hun er også anmeldt på Gimel og VL. ikke noget at prale af efter de anmeldelser.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Korrekt, det er den samme,.. var også hos hende i århus for et par måender siden....ikke noget at skrive hjem om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...