Hop til indhold

S. Møllersgade, Randers

Featured Replies

• 4 weeks later...
Skrevet

Stadigvæk ikke nogen der vil dele deres erfaring med dette sted?

Ung - gammel?

Sød - sur krage?

God massage, eller kun fokus på mere salg?……

Vh Undersolen

• 2 weeks later...
Skrevet

Var forbi for noget tid siden. Nydelig dame på ca. 40 år.

Udmærket massage.

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige skrevet om det var muligt at få hånd, eller om massøren kunne bære nylon strømper. Nej til det hele blev der skrevet. 

Skrevet
Den nervøse skrev, den 30.6.2025 at 10:16:

Jeg har lige skrevet om det var muligt at få hånd, eller om massøren kunne bære nylon strømper. Nej til det hele blev der skrevet. 

Ta derned og be om massage og smid alt tøjet. Så se hvad der sker..... Du kan få mere.

Skrevet
Gentlemansroom skrev, for 13 timer siden:

Ta derned og be om massage og smid alt tøjet. Så se hvad der sker..... Du kan få mere.

Hvordan er pris???

• 8 months later...
Skrevet

Besøgte stedet for et par uger siden. 

Kommer aldrig der igen. 

Betalte for en time, men stod på gaden igen efter 40-45 minutter. Lorte oplevelse. 

Skrevet
  • Author
UnderSolen skrev, den 9.3.2026 at 12:18:

oplevelse

Hvad var aftalt, og hvorfor var det dårligt, bortset fra tiden?

Skrevet
fila skrev, for 48 minutter siden:

Hvad var aftalt, og hvorfor var det dårligt, bortset fra tiden?

Jeg skrev til dem en halv time før om de havde tid til en time med FP. Det bekræftede de, og det blev igen bekræftet da jeg ankom. 

Men det var nærmest klart fra start at jeg bare skulle overstås på rekord tid. Hurtige halvhjertet tryk på bagsiden, og fuld gas på for at jeg skulle komme så hurtigt som muligt. 

Pigen May eller sådan noget var såmænd sød og lækker nok, men at "snyde" bevist med tiden og have så dårlig service, er for mig en lorte oplevelse. Havde de sagt de kun havde begrænset tid, så kunne jeg have valgt noget andet. Enten fra deres menu eller ved en anden. 

Jeg kommer aldrig igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.