Hop til indhold
Lulugirl

Dem der kommer kun for at se dig

Recommended Posts

Hej piger. 
oplever i indimellem mænd der booker tid og dukker op i døren for så enten at sige nej det lever ikke op til kvinden på billederne og så de går. Men det virker mere som de bare havde “the need to se you” men de er ikke til betalings sex el hvad ved jeg. Eller dem som kommer helt ind for så at gå rundt om sig selv og sige efter lidt tid og beskuelse af varen at de er nød til at gå igen eller de kan ikke alligevel. Hvad tænker i der sker når det er? Det er en noget underlig oplevelse :’D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, tror det er meget normalt. Efter lidt tid i branchen lærer man at lurer dem, der går ind og vil se varen an. 
Har haft en som havde “glemt sin pung i bilen” og på vej ned spurgte han om han ikke lige måtte se min røv? Ehh wtf dude. Jeg sagde til ham, han ikke behøvedes lade som om han kom igen, for han var ikke velkommen. 
Har også haft en der skjulte sin telefon og tog billede af mig. Jeg skrev og sagde han bare kunne have spurgt efter et billede… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm…..

Det kunne jo også være mænd der bare forventer at de de ser når de møder op svarer til det der er vist og beskrevet i annoncen - og det synes de så ikke det gør.

Da jeg startede med at besøge GP’er oplevede jeg at der var virkelig store forskelle. Og mærkeligt nok både piger der så bedre ud og var i mere lækre beklædningsgenstande og lokaler end forventet, men flest der ikke levede op til de annoncerede. Betydelig ældre, betydelig tungere, i triste lokaler og ikke den fine lejlighed der er fotograferet i.

Med erfaringen bliver man bedre til at spotte disse piger, men jeg tror også man. belært af erfaring, har lidt andre forventninger med tiden.

Jeg er aldrig vendt om. Jeg synes det er ret respektløst at gøre det, men det er altså også ret respektløst at fremstille sig selv 10 år og 10 kg forkert og lægge 10 år gamle billeder i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er at de berømte klinikrytter (lure) er at finde de steder hvor det er nemt for dem at komme til. 
Jeg har indenfor de sidste 5-7 år kun haft en enkelt fjols der kom og påstod at det ikke var mig på mine fotos og at jeg var stor.:D

Øhhh 1 det er mig på ALLE mine fotos.

2 annoncen siger frodig.

Det er meget sjældent jeg hidser mig op men men jeg åbnede døre for ham og bad ham skride ad h til efter han fik oplyst min mening om ham. Det var i Hadsten .

Siden er jeg kun at finde steder hvor det kræver lidt mere arbejde at komme til og har ikke de problemer længer.

Men er man steder hvor der er andre gp’er eller er stedet kendt eller i en større by er chancen for at møde disse idioter større.

En ting er at er der ikke kemi , fair nok. Men vi ved jo udemærket om fjolset kun kommer for at lure. 
Blokere blokere er det eneste vi kan gøre . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Min erfaring er at de berømte klinikrytter (lure) er at finde de steder hvor det er nemt for dem at komme til. 
Jeg har indenfor de sidste 5-7 år kun haft en enkelt fjols der kom og påstod at det ikke var mig på mine fotos og at jeg var stor.:D

Øhhh 1 det er mig på ALLE mine fotos.

2 annoncen siger frodig.

Det er meget sjældent jeg hidser mig op men men jeg åbnede døre for ham og bad ham skride ad h til efter han fik oplyst min mening om ham. Det var i Hadsten .

Siden er jeg kun at finde steder hvor det kræver lidt mere arbejde at komme til og har ikke de problemer længer.

Men er man steder hvor der er andre gp’er eller er stedet kendt eller i en større by er chancen for at møde disse idioter større.

En ting er at er der ikke kemi , fair nok. Men vi ved jo udemærket om fjolset kun kommer for at lure. 
Blokere blokere er det eneste vi kan gøre . 

Jeg giver dig ret - jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke venter på parkeringspladsen og ser hvem der kommer og går. Har oplevet i Støvring at være over i cafeteriet og hente frokost. For at få en sms om jeg “havde tid og bare kunne spise min frokost færdig først” lidt creepy, men alligevel ok syntes jeg:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 6 minutter siden:

Hmmm…..

Det kunne jo også være mænd der bare forventer at de de ser når de møder op svarer til det der er vist og beskrevet i annoncen - og det synes de så ikke det gør.

Da jeg startede med at besøge GP’er oplevede jeg at der var virkelig store forskelle. Og mærkeligt nok både piger der så bedre ud og var i mere lækre beklædningsgenstande og lokaler end forventet, men flest der ikke levede op til de annoncerede. Betydelig ældre, betydelig tungere, i triste lokaler og ikke den fine lejlighed der er fotograferet i.

Med erfaringen bliver man bedre til at spotte disse piger, men jeg tror også man. belært af erfaring, har lidt andre forventninger med tiden.

Jeg er aldrig vendt om. Jeg synes det er ret respektløst at gøre det, men det er altså også ret respektløst at fremstille sig selv 10 år og 10 kg forkert og lægge 10 år gamle billeder i annoncen.

Det giver jeg dig ret i at det er pisse tarveligt hvis pigerne afviger fra det der vises frem. Billeder der er total redigeret. Var jeg mand hoppede jeg elegant over dem. Men syntes nu at de danske kvinder  ( Mange) er gode til at kun bruge selfies de selv ar taget i et frækt øjeblik og som forhåbentlig er retvisende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 8 minutter siden:

Jeg giver dig ret - jeg forstår bare ikke hvorfor de ikke venter på parkeringspladsen og ser hvem der kommer og går. Har oplevet i Støvring at være over i cafeteriet og hente frokost. For at få en sms om jeg “havde tid og bare kunne spise min frokost færdig først” lidt creepy, men alligevel ok syntes jeg:ph34r:

Du forestiller dig at mange mænd har tid til at sidde i bilen for at se når pigerne kommer og går - henter mad eller lignende. Jeg er pensionist og jeg gider dælme ikke sidde i bilen og lure efter en GP og derudover har man jo ofte også først adressen, når aftalen  er ret tæt på:-o

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 3 minutter siden:

Det syntes jeg er grænseoverskridende. 
Sådan en person lod jeg køre igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

Du forestiller dig at mange mænd har tid til at sidde i b8len for at se når pigerne kommer og går - henter mad eller lignende. Jeg er pensionist og jeg gider dælme ikke sidde i bilen og lure efter en GP og derudover har man jo ofte også først adressen, når aftalen  er ret tæt på:-o

Jo det er der skam nogle der finder frækt det kan jeg love dig. Det er også en type klinikrytter.

Når der står Hadsten eller Støvring i annoncen så ved de fleste hvor det er så vi piger er ikke svære at finde. 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Jo det er der skam nogle der finder frækt det kan jeg love dig. Det er også en type klinikrytter.

Når der står Hadsten eller Støvring i annoncen så ved de fleste hvor det er så vi piger er ikke svære at finde. 

Jo jo enkelte mænd har nok den fornøjelse, men nok ikke særlig mange.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 24 minutter siden:

Hmmm…..

Men jeg har så kun billeder af mig selv jeg har taget med en dårlig gammel iPhone. Heldigvis har jeg bestilt en fotograf til idag. Så det bliver ændret. Men jeg har ikke misvisende billeder på min annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 17 minutter siden:

Du forestiller dig at mange mænd har tid til at sidde i bilen for at se når pigerne kommer og går - henter mad eller lignende. Jeg er pensionist og jeg gider dælme ikke sidde i bilen og lure efter en GP og derudover har man jo ofte også først adressen, når aftalen  er ret tæt på:-o

Som Ida skriver har den type mænd, tid til den slags. De kører jo også rundt for at lurer efter pigerne uden egentlig hensigt til sex… så desværre jo… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 45 minutter siden:

Men syntes nu at de danske kvinder  ( Mange) er gode til at kun bruge selfies de selv ar taget i et frækt øjeblik og som forhåbentlig er retvisende. 

Til gengæld er der også mange der har et noget anstrengt forhold til deres rigtige alder. Kigger vi på de forskellige hjemmesider gennem webarchive, og sammenligner med dagens annoncer, så er der lidt udfordringer med sandheden. Fx var den sidste GP jeg kiggede på kun blevet 3 år ældre på 6 eller 7 år :)

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt forstå dig, det er sku træls og møde dem der bare lige vil se varen an og man mister da også lidt en gnist hvis de vælger og gå igen , jeg har selv nogen ar her og der efter operationer jeg ik viser frem på billederne og er da tit bange for de tænker ad når de ser dem, og så vælger ik at komme igen.. 

men ik en sjov følelse når de lige har “glemt noget i bilen”:wacko: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har  aldrig  oplevet at  manden  bare  skulle  kigge  for dernæst at  komme med en  dårlig undskyldning.

Ved  første gangs møder har jeg altid aftalt  muligheden for at  vi  begge kan sige  pænt nej tak,  hvis vi  ikke  lever  op  til  hinandens  forventninger. 

Jeg har  mødt  en  håndfuld hvor jeg  ikke  havde  brug for en  gentagelse grundet  intetsigende sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De kan ikke undgås desværre, men jeg har gjort det at jeg ALTID møder min gæst i noget af det grimmeste, slidte og mindst flatterende hyggetøj/heldragt der findes på markedet:P:lol:..

Det føles såååå godt når de kommer ind og få en utrolig lang næse:ph34r:..

Og alle andre bliver rigtig glædeligt overrasket over "opgraderingen" når jeg træder ind i værelset igen efter at have taget en hurtig skyller og skiftet til noget mere behageligt for øjnene;).. 

@SiaUngQ jeg har prøvet flere gange at blive direkte antastet af mænd..

Redigeret af TheProdigalDaughter

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lulugirl Det er ikke noget jeg har stort problem med. Det er kun sket engang. Har ikke ansigt på så der kan de ikke vurdere “genkendelse” ægthed ud fra. 
Men derudover er enkelte meget genkendelige tatoveringer fjernet på mine billeder. 
Og tror i det ene tilfælde, at det gjorde udfaldet. Han kiggede lige hurtigt oppefra og ned. Og det sekund hans blik faldt på min ankel. Var det som om han tænkte den tatoo var der ikke, så det kunne ikke være mig. 
Har som regel en kåbe om mig for at holde varmen. Jeg åbnede kåben i forsøg på at vise andet han kunne sammenligne med billederne. Men det var for sent. 
Ikke at gøre ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På mit stamsted, Valbypigerne, er der en del der tibyder at man bare kan kigge forbi og hilse på uden man behøver at købe noget. De enkelte gange jeg har været forbi spontant har jeg dog altid haft kontanter med, og det er aldrig endt med at jeg vendte om i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lulugirl skrev, den 12.3.2025 at 12:52:

Hej piger. 
oplever i indimellem mænd der booker tid og dukker op i døren for så enten at sige nej det lever ikke op til kvinden på billederne og så de går. Men det virker mere som de bare havde “the need to se you” men de er ikke til betalings sex el hvad ved jeg. Eller dem som kommer helt ind for så at gå rundt om sig selv og sige efter lidt tid og beskuelse af varen at de er nød til at gå igen eller de kan ikke alligevel. Hvad tænker i der sker når det er? Det er en noget underlig oplevelse :’D 

Har været i gang i 3 år og  oplevede at det kun var yngre fyre-mænd der laver det nummeret. Skete faktisk 1-2 gange om ugen.  Har det sidste år kun modtaget mænd over 40+ og har ikke oplevet det siden. Det skal siges af 2 af 3 kunder er faste kunder.

Men afviser selv  kunder (nye og faste) hvis de er for tykke eller lugter eller bare er urene. Oplyser også mine grænser i  annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 12.3.2025 at 13:23:

Ja, tror det er meget normalt. Efter lidt tid i branchen lærer man at lurer dem, der går ind og vil se varen an. 
Har haft en som havde “glemt sin pung i bilen” og på vej ned spurgte han om han ikke lige måtte se min røv? Ehh wtf dude. Jeg sagde til ham, han ikke behøvedes lade som om han kom igen, for han var ikke velkommen. 
Har også haft en der skjulte sin telefon og tog billede af mig. Jeg skrev og sagde han bare kunne have spurgt efter et billede… 

Det er med billede har jeg også oplevet. Men med en som jeg har så allerede før nogen gang og sagte lige ud.... Billede er en Nej. Han få ikke nogen, han må ikke selv laver nogen og det er på grunden af diskretion, anonymitet og min sikkerhed. Alligevel tog han et bagved vinduet da jeg er ankommet ved ham..... Og jeg opdagede den kun fordi jeg har vist ham forskellige funktioner på Snap og har send den første billede som han har haft i sin Galleri uden at Chek hvad da var på til mig selv..... Som var mig selv der på. 

Det var en kæmpe tilladelse svigt, respektløs overskrid af mine grænser... Et absolut no go!! Jeg blev stadig sur når jeg tænker på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lulugirl skrev, den 12.3.2025 at 12:52:

Hej piger. 

Jeg har aldrig oplevet det endu.... Men jeg screener meget og er ret kræsen angående kunders måde at henvender sig til mig og så er jeg alligevel ikke så meget aktiv som reducerer helt sikker chancen for det... Og jeg tror i min Annonce kan man også læses at en ,, aflyst tid,, som er det jo dermed med fører at de enden skal betale forud næste gang eller ikke er velkommen mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cowgirl.90 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet det endu.... Men jeg screener meget og er ret kræsen angående kunders måde at henvender sig til mig og så er jeg alligevel ikke så meget aktiv som reducerer helt sikker chancen for det... Og jeg tror i min Annonce kan man også læses at en ,, aflyst tid,, som er det jo dermed med fører at de enden skal betale forud næste gang eller ikke er velkommen mere. 

Jeg tror egentlig også det mest er bordeller der lider under denne slags "besøg".. Heldigvis.. Det er endnu ikke sket for mig i privat diskret afdelingen.. Men det kan også bare være at mit trick med bamsedragt eller hyggetøj har virket så de alligevel betaler for at se mere:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Camilla sexy milf skrev, den 12.3.2025 at 15:45:

jeg har selv nogen ar her og der efter operationer jeg ik viser frem på billederne og er da tit bange for de tænker ad når de ser dem,

Jeg tænker at det er svært at gå i gennem livet helt uden ar.

Jeg er selv ar på pikken faktisk fra jeg som barn blev opereret 3 gange for brok. Ellers har jeg løs hud og strækmærker fra vægttab.

Så tænker ikke at du skal tænke så meget over dine ar tror ikke at dine kunder gør det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheProdigalDaughter skrev, den 14.3.2025 at 14:09:

Jeg tror egentlig også det mest er bordeller der lider under denne slags "besøg".. Heldigvis.. Det er endnu ikke sket for mig i privat diskret afdelingen.. Men det kan også bare være at mit trick med bamsedragt eller hyggetøj har virket så de alligevel betaler for at se mere:P:lol:.. 

Tror altså også du kan se ret så dejlig ud “bare” i hyggetøj 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...