Storstrafferen 56 Skrevet 22. Marts, 2014 Halløj derude. Er der nogen der har erfaring/kendskab til et sted i det midtjyske, hvor man kan få sig en gang rigtig god massage - helst af dansk pige da jeg ikke er den store thai-fan - og hvor man til sidst får afslutning, hj eller måske spansk? Jeg er lidt af en babsoman, så store tasker uden at pigen er fed, er lige mig. Mvh. Storstrafferen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christinna_PD Skrevet 24. Marts, 2014 (edited) Vær opmærksom på vort regelsæt.: Redigeret 3. Maj, 2014 af Organizer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 3. Maj, 2014 Jeg mener kun der er en der opfylder dine kriterier, absolut super massage, og en afslutning til overkommelige priser. http://www.guloggrat... ... 06-massage Håber linket virker, vi er i Randers omegn, hun er nemmest at fange på en pb her på eroguide. Absolut topklasse massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 3. Maj, 2014 Vær opmærksom på vort regelsæt.: Går den så går den. Venligst landsbytossen - uden smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 4. Maj, 2014 Se evt denne tråd om super massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg