Gangbang 694 Skrevet 10. Marts Det frækkeste creampie gangbang ever med den lækreste og mest liderlig tøs. Smuk dansk milf, kønne øjne, indbydende bløde kramme venlige bryster. Den fineste runde røv der skriger på anal. Gå ikke glip af det frækkeste gangbang. Fredag den 21 marts i randers fra 11.30-13.30 tilbyder lækker dansk milf gangbang efter alle kunstens regler. Ultra smuk og fræk blondine med intense kønne brune øjne, lækre berøringsvenlige bløde bryster. Den frækkeste runde røv, lige til at tage godt ved og presse sig helt i bund. Sutter med stor glæde og gerne til roden Ingen gæst vil på noget tidspunkt blive bedt om at holde igen alle må give den gas og i alle huller. Elsker anal og man må gerne skifte mellem hullerne. Der vil også være mulighed for sandwich med en pik i hvert hul. Er man sikker sygdomsfri kan der kneppes uden gummi i alle huller. Tøsen møder nytestet og ren op, det sørger jeg for. Man må gerne komme dybt i alle huller og hun sluger alle der ønsker det. Man møder op mellem 11.15-11.25 kl 11.30 lukkes dørene og arrangementet går i gang. Der er bad muligheder på stedet og alle skal være nyvasket, særlig pik og forhud samt grundig håndvask. Det er ikke tilladt at bruge fingre i hendes huller da der sidst kom skader af dette. Pris 2 timer gangbang 1400kr Uden kondom 100kr Anal 400kr Vi modtager kun kontanter og ikke 1000kr sedler For tilmelding skriv til Skriv hvad du ønsker af tillæg Aftalen skal bekræftes dagen før og samme dag inden kl 08.00 på tlf 91972361 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aanders 1 Skrevet 14. Marts Kære Jer. Jeg har aldrig før været med til et GB, men vil rigtig gerne prøve det. Er der plads til en nybegynder? Hvor mange deltagere er der typisk? Har i en aldersgrænse? Måske vi ses - Anders 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Felix6 5 Skrevet 14. Marts Gangbang skrev, den 10.3.2025 at 14:35: Det frækkeste creampie gangbang ever med den lækreste og mest liderlig tøs. Smuk dansk milf, kønne øjne, indbydende bløde kramme venlige bryster. Den fineste runde røv der skriger på anal. Gå ikke glip af det frækkeste gangbang. Fredag den 21 marts i randers fra 11.30-13.30 tilbyder lækker dansk milf gangbang efter alle kunstens regler. Ultra smuk og fræk blondine med intense kønne brune øjne, lækre berøringsvenlige bløde bryster. Den frækkeste runde røv, lige til at tage godt ved og presse sig helt i bund. Sutter med stor glæde og gerne til roden Ingen gæst vil på noget tidspunkt blive bedt om at holde igen alle må give den gas og i alle huller. Elsker anal og man må gerne skifte mellem hullerne. Der vil også være mulighed for sandwich med en pik i hvert hul. Er man sikker sygdomsfri kan der kneppes uden gummi i alle huller. Tøsen møder nytestet og ren op, det sørger jeg for. Man må gerne komme dybt i alle huller og hun sluger alle der ønsker det. Man møder op mellem 11.15-11.25 kl 11.30 lukkes dørene og arrangementet går i gang. Der er bad muligheder på stedet og alle skal være nyvasket, særlig pik og forhud samt grundig håndvask. Det er ikke tilladt at bruge fingre i hendes huller da der sidst kom skader af dette. Pris 2 timer gangbang 1400kr Uden kondom 100kr Anal 400kr Vi modtager kun kontanter og ikke 1000kr sedler For tilmelding skriv til Skriv hvad du ønsker af tillæg Aftalen skal bekræftes dagen før og samme dag inden kl 08.00 på tlf 91972361 Er der mulighed for at komme og kun kigge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 15. Marts Felix6 skrev, for 17 timer siden: Er der mulighed for at komme og kun kigge Ja for 700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 15. Marts Aanders skrev, for 21 timer siden: Kære Jer. Jeg har aldrig før været med til et GB, men vil rigtig gerne prøve det. Er der plads til en nybegynder? Hvor mange deltagere er der typisk? Har i en aldersgrænse? Måske vi ses - Anders Hej Der er helt sikkert plads til en nybegynder , Alderen er fra ca 20 til 60 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boobsandgb 72 Skrevet 15. Marts Er stedet diskret - Tænker om det er det aktive sted ( Pige kollektivet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheOneBehind 1 Skrevet 16. Marts Det lyder rigtig godt. Har ikke prøvet det før, så er der plads til en nybegynder? Og hvad er hendes alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 16. Marts TheOneBehind skrev, for 8 timer siden: Det lyder rigtig godt. Har ikke prøvet det før, så er der plads til en nybegynder? Og hvad er hendes alder? Ja der er plads Hun er midt i 30 erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChristianL 7 Skrevet 16. Marts Jeg har aldrig prøvet et GB, men har for flere år siden delt en times tid med denne kvinde. Slap nu af hun er fræk, og selvom jeg ikke havde min bedste dag, er hun uden tvivl det frækkeste jeg har prøvet. Jeg er sydpå, og kan derfor ikke deltage, ellers var jeg sgu nok røget afsted til min GB-debut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 62 Skrevet 17. Marts Gangbang skrev, den 10.3.2025 at 14:35: Det frækkeste creampie gangbang ever med den lækreste og mest liderlig tøs. Smuk dansk milf, kønne øjne, indbydende bløde kramme venlige bryster. Den fineste runde røv der skriger på anal. Gå ikke glip af det frækkeste gangbang. Fredag den 21 marts i randers fra 11.30-13.30 tilbyder lækker dansk milf gangbang efter alle kunstens regler. Ultra smuk og fræk blondine med intense kønne brune øjne, lækre berøringsvenlige bløde bryster. Den frækkeste runde røv, lige til at tage godt ved og presse sig helt i bund. Sutter med stor glæde og gerne til roden Ingen gæst vil på noget tidspunkt blive bedt om at holde igen alle må give den gas og i alle huller. Elsker anal og man må gerne skifte mellem hullerne. Der vil også være mulighed for sandwich med en pik i hvert hul. Er man sikker sygdomsfri kan der kneppes uden gummi i alle huller. Tøsen møder nytestet og ren op, det sørger jeg for. Man må gerne komme dybt i alle huller og hun sluger alle der ønsker det. Man møder op mellem 11.15-11.25 kl 11.30 lukkes dørene og arrangementet går i gang. Der er bad muligheder på stedet og alle skal være nyvasket, særlig pik og forhud samt grundig håndvask. Det er ikke tilladt at bruge fingre i hendes huller da der sidst kom skader af dette. Pris 2 timer gangbang 1400kr Uden kondom 100kr Anal 400kr Vi modtager kun kontanter og ikke 1000kr sedler For tilmelding skriv til Skriv hvad du ønsker af tillæg Aftalen skal bekræftes dagen før og samme dag inden kl 08.00 på tlf 91972361 Det ser spændende ud - absolut ! Tør man forsigtigt spørge på den smukke kvindes alder ? Kh. Helge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1161 Skrevet 17. Marts Helge N skrev, for 39 minutter siden: Tør man forsigtigt spørge på den smukke kvindes alder ? Det står andet sted i tråden, men det er jo svært at se med de lange billedfyldte citater 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 62 Skrevet 17. Marts Julius skrev, for 7 timer siden: Det står andet sted i tråden, men det er jo svært at se med de lange billedfyldte citater Jeg synes jeg har kigget teksten igennem flere gange og stadig overset det. Men hvis du har set det, må det jo stå der ... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 17. Marts Hun er i midt 30'erne kan du læse længere oppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 62 Skrevet 17. Marts Skovfogeden skrev, for 3 minutter siden: Hun er i midt 30'erne kan du læse længere oppe. Tak - det står der også ... Helge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 694 Skrevet 18. Marts Dette gb er desværre aflyst af personlige årsager Beklager meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uffer 31 Skrevet 23. April Er der nogen udsigt til at denne pige afholder et arrangement på et senere tidspunkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg