fliphans 26 Skrevet 9. Marts Jeg har købt en Stapon til min kone og jeg. Det er en ordentlig basse https://www.sinful.dk/p/king-cock-hollow-strap-on-sele-saet-25-cm/1017211 selv er jeg udstyret med en lille pik på 13 cm og små 4cm i diameter, så man må sige, at dette er noget af en upgrade. hun gik aldeles banans. Jeg har aldrig oplevet hende så våd. Det drev ned at benene på hende. Det var noget af en mundfuld til at starte med, og jeg måtte ikke støde til og jeg måtte kun gøre det meget langsomt, og jeg måtte ikke trænge særligt langt op. Hun sagde det gjorde ondt…men jeg skal da lige love for, at det ændrede sig. hun tiggede om mere, og der skulle fart på, og den skulle helt op og og og jeg var målløs… men det var umådeligt fedt at virkelig at kneppe hende hårdt og grundigt, og til hun ikke kunne mere. men, for der er jo altid et men. Det er jo tydeligt, at jeg på ingen måde kan give hende en naturlig omgang sex, for det kan jo næsten ikke give mening for hende nu. Jeg tror mit sexliv fra nu af er ændret. selvom det var/ er megafedt at kneppe hende sønder sammen, sidder jeg jo tilbage med en lidt underlig følelse i maven. Det er mest en følelse af utilstrækkelighed blandet med liderlighed over at opleve dette. sådan kan en søndag jo også ende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 607 Skrevet 9. Marts Alt har fordele og ulæmper Som i alle andre situationer, kommuniker og snak om det. Så finder i en god måde at udvikle det på. Ellers går det mindre godt. I styr selve hvor meget i tør kommunikere. Men i er nok bedre end genemsnittet allerede, i har snakket om en stok pik/strapon til hende. Blev ved med at snakke flere synsvinkler og veje frem. Der findes nok mange gode veje. I skal bare finde den der virker for jer begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1733 Skrevet 9. Marts Selvfølgelig blev hun tændt - ikke nødvendigvis kun af “pikkens” størrelse - men af hele setuppet. Og garanteret også af at det tændte dig. Leg i trygt videre med den (der er heller ingen vej tilbage) og vent så bare. En kunstig pik er hård mod fissen i længere tid. På et tidspunkt vil hun eftersøge den ægte vare igen. Den er varm og blød på den rette måde - og så er den din. Du er jo helt normalt udstyret - så med rette brug er det helt perfekt for jer begge. Men nu leger i med noget andet. og synes hun du ikke fylder nok efter hun er blevet udblokket af monsteret - så må hun jo stramme fissen lidt op. Måske vil hun synes det er frækt du kommandere lidt med hende om det. Hvis hun kan lide at blive styret lidt så husk at det er hendes ansvar også at kunne stramme til bagefter. Ellers må du true hende med en dildo i røven mens hun tager dig vaginalt. med andre ord - føl ikke mindrevær - bevar styringen. Det lyder til hun kan lide det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 10. Marts Tak for en god beretning, @fliphans. fliphans skrev, for 9 timer siden: Det er jo tydeligt, at jeg på ingen måde kan give hende en naturlig omgang sex, for det kan jo næsten ikke give mening for hende nu. Jeg er på ingen måde ekspert i kvinder (er der overhovedet nogen mænd, som er det?), men jeg tror ikke det er sådan, klaveret spiller. Hun har nok fundet tryghed i situationen ved, at det netop var dig, som ordnede hende godt og grundigt, hvilket var det, hun tændte på den dag. Andre gange skal det sikkert være blidt og behageligt. Og bare det at fornemme hinandens ophidselse er jo i sig selv noget, som er med til at skrue liderligheden i vejret. Uanset om det så er med en stor strap-on eller ej. Ligesom @Jogge mener jeg også, at du skal pakke bekymringerne væk. Vil konen nu i en periode kun have den store kæp, så rid med på bølgen. Eller tag et andet initiativ. Det virker til at blive taget godt imod, dit heldige skarn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg