HansenDanmark 280 Skrevet 8. Marts https://sexnord.net/en/profile/759129/ariana Hun leverer både Domina og alm. vanilje sex Jeg tog 30 min vanilje. Jeg er ikke til dominans. Det er pigen på billederne dog er hun mindre end det virker på billerne. Hun er virkelig lækker også uden “billedglans” . Jeg kunne faktisk bedre lide hende som hun lukkede op for mig i almindeligt tøj. Hun taler fint engelsk og tysk og kommer fra Moldavien. Servicen er fin og god dog uden oral til hende. Hun gav sig tid til at snakke efter jeg var færdig og hun er flink og venlig. Hun sagde jeg var første og sidste gæst i dag og hun skulle videre til Leipzig. Hun har en lille bomulds hund i lejligheden og yderligere en Labrador som dog er hjemme i Moldavien Hun var ikke glad for Flensborg og vidste ikke om hun ville komme tilbage en anden gang men hvis hun gør skal jeg besøge hende igen. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1764 Skrevet 8. Marts Tak for anmeldelsen. Håber hun kommer tilbage, for hun ser ret lækker ud. Det orale - var det hende der ikke tilbød det eller var det bare sådan det blev? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 280 Skrevet 8. Marts @Elprebsi hun tilbød det ikke desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 857 Skrevet 14. Marts Hende besøgte jeg også, og hun er virkelig dejlig. Sjovt nok fortalte hun også mig, at hun ikke var vild med Flensburg og at hun nogel dage senere skulle et andet sted hen - tror det var Rendsborg. Da det ikke er meget længere væk havde jeg allerede besluttet at besøge hende igen - men ak, ingen annoncemed Ariana mere: Hvilken skam. Skøn pige med godt humør og tydeligvis ikke tabt bag af en vogn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg