Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige fornøjelsen af Salma. Dvs. en lidt blandet en af slagsen. Det der trækker ned, er at det ikke er hende på billederne (surprise) :D Alderen skal der nok lige lægges moms til. Hun skrev at hun er 169 cm. og 70 kg. Højden passer meget godt, vægten nok plus et par kilo. Så en rund, men fast columbiansk dame med en fast b-skål. Flot sort kæmpehår, meget kysseglad med tunge, venlig og imødekommen. Arbejder fra en alm. lejlighed i udkanten af Lyngby, så super diskret. Det der trækker oplevelsen op, var hendes blow med deepthroat :wub: Hold nu fast ..!!! Hun åd mig simpelthen. All the way uden at kny.  Forsigtig facefuck blev det også til. Et par stillinger og megafransk afslutning. Så alt i alt en god oplevelse for 100 €. Er man til voluminøs, fræk latina der kysser og tager den til roden, så er det bare afsted ;)

https://annoncelight.dk/showad/410586

Skrevet

❤️ SERIOUS PEOPLE ONLY PLEASE ❤️ - der stopper min interesse så når det ikke er billeder af hende selv......hun er åbenbart ikke selv så seriøs....tak for indput , det bliver så en anden herfra....

Skrevet

Bare lad være, @Fister2000! Ingen grund til at kommentere at Gp ikke er din stil i den tone. Ligegyldig information.

Fister2000 skrev, for 11 timer siden:

Ok - jamen så nej tak 

Redigeret af Stapler

• 4 months later...
Skrevet
Sgt. Pebber skrev, den 7.3.2025 at 19:09:

Jeg har lige fornøjelsen af Salma. Dvs. en lidt blandet en af slagsen. Det der trækker ned, er at det ikke er hende på billederne (surprise) :D Alderen skal der nok lige lægges moms til. Hun skrev at hun er 169 cm. og 70 kg. Højden passer meget godt, vægten nok plus et par kilo. Så en rund, men fast columbiansk dame med en fast b-skål. Flot sort kæmpehår, meget kysseglad med tunge, venlig og imødekommen. Arbejder fra en alm. lejlighed i udkanten af Lyngby, så super diskret. Det der trækker oplevelsen op, var hendes blow med deepthroat :wub: Hold nu fast ..!!! Hun åd mig simpelthen. All the way uden at kny.  Forsigtig facefuck blev det også til. Et par stillinger og megafransk afslutning. Så alt i alt en god oplevelse for 100 €. Er man til voluminøs, fræk latina der kysser og tager den til roden, så er det bare afsted ;)

https://annoncelight.dk/showad/410586

Deepthroat? Hun siger hun ikke yder den service?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.