Hop til indhold
Robby

Pludselig blokering

Recommended Posts

Ja så skete det for mig. Jeg har igennem nogle dage skrivet frem og tilbage med en SugarBabe, og vi havde aftalet at mødes på et dejligt hotel i København, vi skulle mødes kl 1100 på formiddagen, så jeg chekkede ind på hotellet dagen før, med sen udchek. Jeg havde glædet mig til mødet. Men da jeg chekker SD profilen kl 0900 om morgenen, finder jeg pludselig ud af at hun har blokert mig, og dermed kan jeg ikke få kontakt med hende. Er Sugardaters.com bare fyldt med useriøse profiler efterhånden? Her ligger jeg alene på et hotelværelse for godt over 2000kr på grund af at en SugarBabe som jeg havde aftale med pludselig blokerer mig. Jeg kan ikke vedhefte hendes link da hun har blokeret mig. Så kære alle SB, hvis i ikke kan eller vil overholde jeres aftaler, så sig fra i god tid, og ikke bare bloker uden grund nogle få timer før mødet. Havde hun sagt fra i god tid, så kunne jeg ordne en aftale med en anden babe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår godt din frustration, selv om jeg aldrig har prøvet det selv. Der er rigtig mange useriøse sd profiler. Er ret sikker på at der er mange fyre som opretter gratis pige profiler. 
Så mit råd til dig, overrfør aldrig penge forud og hold igen med udgifter, før du er 100 % sikker, dette gælder førstegangs møder. 
Jeg laver altid forarbejdet så grundigt som muligt, og har endnu tilgode at blive narret ☺️
Det kræver tid , men har mødt mange fantastisk søde piger via siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hillarin skrev, for 7 timer siden:

Forstår godt din frustration, selv om jeg aldrig har prøvet det selv. Der er rigtig mange useriøse sd profiler. Er ret sikker på at der er mange fyre som opretter gratis pige profiler. 
Så mit råd til dig, overrfør aldrig penge forud og hold igen med udgifter, før du er 100 % sikker, dette gælder førstegangs møder. 
Jeg laver altid forarbejdet så grundigt som muligt, og har endnu tilgode at blive narret ☺️
Det kræver tid , men har mødt mange fantastisk søde piger via siden. 

Det er hotelværelset han har givet 2k for - men enig i rådet om aldrig at betale forud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2300 skrev, for 2 timer siden:

Det er hotelværelset han har givet 2k for - men enig i rådet om aldrig at betale forud.

Jeg ved men skrev også, hold igen med udgifter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hillarin skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved men skrev også, hold igen med udgifter. 

Sorry misforstod det lidt. Så dit råd - er det at gå indenom de piger der vil mødes på hotelværelser - indtil man er 100 procent sikker ? Det er et godt råd -

kan du skrive lidt om hvad du gør for at blive 100 procent sikker ?

Jeg kan umiddelbart se disse:

har du referencer ? Evt herfra eller venner. 

Man kan bede om validering- mail , telefonnummer osv.

Mange pige vil af naturlige årsager ikke ud med dette - dropper du så dem ? Eller hvad gør du så 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Robby skrev, for 21 timer siden:

Ja så skete det for mig. Jeg har igennem nogle dage skrivet frem og tilbage med en SugarBabe, og vi havde aftalet at mødes på et dejligt hotel i København, vi skulle mødes kl 1100 på formiddagen, så jeg chekkede ind på hotellet dagen før, med sen udchek. Jeg havde glædet mig til mødet. Men da jeg chekker SD profilen kl 0900 om morgenen, finder jeg pludselig ud af at hun har blokert mig, og dermed kan jeg ikke få kontakt med hende. Er Sugardaters.com bare fyldt med useriøse profiler efterhånden? Her ligger jeg alene på et hotelværelse for godt over 2000kr på grund af at en SugarBabe som jeg havde aftale med pludselig blokerer mig. Jeg kan ikke vedhefte hendes link da hun har blokeret mig. Så kære alle SB, hvis i ikke kan eller vil overholde jeres aftaler, så sig fra i god tid, og ikke bare bloker uden grund nogle få timer før mødet. Havde hun sagt fra i god tid, så kunne jeg ordne en aftale med en anden babe.

har været der, blev brændt af 4 gange på en weekend ) Men mød på en cafe eller i hotellets cafe først, og bare sikre dig der er værelser. ledige. i stedet for at købe et værelse.
Jeg har en enkelt gang oplevet det, og skrev så rundt til en del at jeg var blevet brændt af og havde kontant og værelse, Det tog 1 time så var en anden på vej ?? men det er jo svært når du faktisk snart skal tjekke ud ??
Ja sugardaters er fyldt med mange useriøse, flest mænd der er det , men absolut også piger. Useriøse i f t faktisk at ville mødes, eller a 4500 for en times sjov med regnfrakke er billigt når de ser så fantastisk ud )
god jagt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2300 skrev, for 2 timer siden:

Sorry misforstod det lidt. Så dit råd - er det at gå indenom de piger der vil mødes på hotelværelser - indtil man er 100 procent sikker ? Det er et godt råd -

kan du skrive lidt om hvad du gør for at blive 100 procent sikker ?

Jeg kan umiddelbart se disse:

har du referencer ? Evt herfra eller venner. 

Man kan bede om validering- mail , telefonnummer osv.

Mange pige vil af naturlige årsager ikke ud med dette - dropper du så dem ? Eller hvad gør du så 

Angående hotel så ville jeg have ventet at booke indtil du havde mødt pigen, evt på en cafe. Men ved ikke om det er muligt i din situation, hvis du selv skal rejse langvejs. 
Man kan aldrig være 100 % sikker at pigen møder op, men man lærer efter noget tid hvilke ting man skal være opmærksom på. Jeg har selv nogle ting jeg går op i, både adfærdsmæssigt og hvad profiltekster angår. F.eks kontakter jeg ikke piger, hvor de skriver fortæl mig hvad du vil lave med mig. Piger som er villige til at lave aftale, uden at checke min profil ud, dem går jeg ikke videre med. 
Men i min  optik er det planlægning i god tid, ca en uge før, samt komme over på f.eks sms eller whatsapp med kommunikationen, som har været mest effektivt for mig. Men ikke et ufravigeligt krav, at der skal udleveres tlf nr. 
Har aldrig fået referencer. Men følger med hvad andre skriver herinde, og der har helt sikkert hjulpet, hvem man ikke skal bruge tid på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først vil jeg bare sige, at jeg betaler aldrig forud, det gør jeg bare ikke. Men jeg havde skrivet frem og tilbage med hende i ca en uge, og var ret sikker på at hun ville overholde sin aftale. Jeg har navnet på hendes SD profilen. Jeg kan af gode grunde ikke dele linket her, da hun har blokeret mig. Og jeg ved jo heller ikke om hun eller ham, ja hvem ved hvem som gemmer sig bag profilen er. Hvis hun er her, så ville det vel være på sin plads med en undskyldning.

Hun starter med Fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da en træls erfaring :(, men du har da også taget noget af en chance, hvis det var første gang I skulle mødes :) At afholde en ikke ubetydelig udgift til hotel dagen før aftalen er risikabelt. Sugarbaben kan helt legitimt blive forhindret af sygdom, barns sygdom, arbejde eller andet som medfører en aflysning.

Jeg har tidligere i andre tråde redegjort detaljeret for mine erfaringer og holdninger til sugarbabekonceptet og sugardaters - så det er der ingen grund til at gentage. Men det er ikke mit indtryk, at de fleste profiler er useriøse - tværtimod. Jeg har gennem snart en del år haft mange fantastiske oplevelser med unge danske piger, som jeg aldrig nogensinde ville komme bare i nærheden af i "den virkelige verden". 

Jeg bruger ikke helt sjældent modellen med at checke ind med sen udcheck - det er især komfortabelt på de efterhånden mange hoteller, der tilbyder online-checkin, så du ikke behøver fysisk at møde op før din sugaraftale dagen efter. Men jeg kunne aldrig drømme om, at gøre det på en første date. Ved første date anvender jeg i stedet ofte tidlig check-in - som nogle hoteller tilbyder fra kl. 10 eller 12 for et mindre gebyr (og så checker jeg først ind, når jeg er 100 % sikker på fremmøde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advokat1 skrev, den 9.3.2025 at 09:02:

Det var da en træls erfaring :(, men du har da også taget noget af en chance, hvis det var første gang I skulle mødes :) At afholde en ikke ubetydelig udgift til hotel dagen før aftalen er risikabelt. Sugarbaben kan helt legitimt blive forhindret af sygdom, barns sygdom, arbejde eller andet som medfører en aflysning.

Jeg har tidligere i andre tråde redegjort detaljeret for mine erfaringer og holdninger til sugarbabekonceptet og sugardaters - så det er der ingen grund til at gentage. Men det er ikke mit indtryk, at de fleste profiler er useriøse - tværtimod. Jeg har gennem snart en del år haft mange fantastiske oplevelser med unge danske piger, som jeg aldrig nogensinde ville komme bare i nærheden af i "den virkelige verden". 

Jeg bruger ikke helt sjældent modellen med at checke ind med sen udcheck - det er især komfortabelt på de efterhånden mange hoteller, der tilbyder online-checkin, så du ikke behøver fysisk at møde op før din sugaraftale dagen efter. Men jeg kunne aldrig drømme om, at gøre det på en første date. Ved første date anvender jeg i stedet ofte tidlig check-in - som nogle hoteller tilbyder fra kl. 10 eller 12 for et mindre gebyr (og så checker jeg først ind, når jeg er 100 % sikker på fremmøde)

Jeg er som regel forsigtig med hvem jeg vælger at date på SD, men hun her, den Fræk_Engel, hun virkede meget troverdig. 
Selv har jeg også gode erfaringer på SD, og jeg har været sammen med flere Babe, som jeg aldrig havde været kommet i nærheden af hvis det ikke var for SD.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...