MissMelanie 39 Skrevet 5. Marts Hej derude! jeg har længe været på udkig efter steder at kunne arbejde fra i disse byer : Horsens, Holstebro el. Ikast.. har i mænd, og kvinder nogle ideer hvor der eventuelt er noget.? jeg arbejder omtrent kun hver 2-3 måned, og oftest kun 1-2 uger hvor jeg arbejder. på forhånd tak ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5293 Skrevet 5. Marts MissMelanie skrev, for 50 minutter siden: Hej derude! jeg har længe været på udkig efter steder at kunne arbejde fra i disse byer : Horsens, Holstebro el. Ikast.. har i mænd, og kvinder nogle ideer hvor der eventuelt er noget.? jeg arbejder omtrent kun hver 2-3 måned, og oftest kun 1-2 uger hvor jeg arbejder. på forhånd tak ❤️ Der er svalereden nær Holstebro hvis den stadig eksisterer. Måske @Liv ved det da hun har arbejdet deroppe. Ellers er der ikke rigtig nogle steder desværre. Ida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 6. Marts Svalereden lever stadig i den grad kører forbi hver dag til og fra arbejde håber du kommer der forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 39 Skrevet 6. Marts Mange tak for input ❤️ jeg har hørt om svalereden, vil give det et forsøg næste gang jeg er i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 6. Marts MissMelanie skrev, for 4 timer siden: Mange tak for input ❤️ jeg har hørt om svalereden, vil give det et forsøg næste gang jeg er i Danmark Vil glæde mig til at du måske kigger for på vores kanter. Håber jeg har tid og plads til et besøg denne dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg