Hop til indhold

Hvor er GP’erne blevet af?

Featured Replies

Skrevet

Det virker til, at det er blevet rigtig svært at finde lækre GPer. Jeg kan kun finde Trans, Thai og fakes. Hvor i landet kan man nu finde unge og lækre GPer?

Skrevet

Ja synes også det er blevet lidt svært i Aalborg så hvis der er nogen med gode ideer så er de velkomne 

Skrevet

Minna, Nicole Bülow, Asta, sigga, Josefine  fra pg  Kira, Nirvana, dina, Olivia no1fra SG  er alle super sprøde og self Alia fra sexyclub

Redigeret af Den store stav

Skrevet

Masser af dejlige piger her i KBH.

Skrevet
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Masser af dejlige piger her i KBH.

Vi jyder er dybt misundelige på jer :)

Jeg har ofte kigget på Vojens Dream's hjemmeside. Der kan man med jævne mellemrum besøge nogle af de smukke piger fra Københavnsområdet. Jeg var særligt fristet i sidste uge da både Emma og Josefine var der på samme tid. Men jeg har desværre endnu ikke magtet at køre de 2 timer fra Østjylland til Vojens og 2 timer tilbage igen for et GP besøg. Særlig ikke lige for tiden hvor et langt stykke af E45 omkring Horsens er sandet til i vejarbejde.

Det skal dog helt sikkert prøves på sigt.

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 2 minutter siden:

Vi jyder er dybt misundelige på jer :)

Jeg har ofte kigget på Vojens Dream's hjemmeside. Der kan man med jævne mellemrum besøge nogle af de smukke piger fra Københavnsområdet. Jeg var særligt fristet i sidste uge da både Emma og Josefine var der på samme tid. Men jeg har desværre endnu ikke magtet at køre de 2 timer fra Østjylland til Vojens og 2 timer tilbage igen for et GP besøg. Særlig ikke lige for tiden hvor et langt stykke af E45 omkring Horsens er sandet til i vejarbejde.

Det skal dog helt sikkert prøves på sigt.

Ja, enig- det ser ud til, at man nu skal køre meget langt for at besøge pigerne. 

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 1 time siden:

Ja, enig- det ser ud til, at man nu skal køre meget langt for at besøge pigerne. 

Ja hvis man bor i Jylland, Sjælland og hovedsageligt København er fuld af dem.

I må godt komme på besøg :D 

Skrevet
Bigstok skrev, for 9 timer siden:

Men jeg har desværre endnu ikke magtet at køre de 2 timer fra Østjylland til Vojens og 2 timer tilbage igen for et GP besøg. Særlig ikke lige for tiden hvor et langt stykke af E45 omkring Horsens er sandet til i vejarbejde.

Der er også pigekollektivet i Randers evt. 

Skrevet

I har os Latina byen over dem alle, nemlig Århus + omegn.

Aldrig har jeg set så mange Latina GP's som der er i Århus, og det er jo nærmest året rundt. 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

I har os Latina byen over dem alle, nemlig Århus + omegn.

Aldrig har jeg set så mange Latina GP's som der er i Århus, og det er jo nærmest året rundt. 

Tak-men jeg er ikke så vild med Latinaer. Jeg vil helst besøge DK piger eller piger fra Østeuropa :)

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 44 minutter siden:

Tak-men jeg er ikke så vild med Latinaer. Jeg vil helst besøge DK piger eller piger fra Østeuropa :)

Ahh ja de østeuropæiske holder mest til i København/Storkøbenhavns området. ^_^

Skrevet
Den store stav skrev, den 5.3.2025 at 18:11:

Minna, Nicole Bülow, Asta, sigga, Josefine  fra pg  Kira, Nirvana, dina, Olivia no1fra SG  er alle super sprøde og self Alia fra sexyclub

There are no reviews on Asta or Minna. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Den store stav skrev, den 5.3.2025 at 18:11:

tja, listen er vel lidt misvisende. Jyske Asta stoppede hurtigt på PG igen, jeg gætter på at turen derover var for lang… 

Sigga stoppede helt og det er flere måneder siden. 

min helt klare favorit er Mina på PG. Hun skal opleves. Og det skal jeg heldigvis igen i morgen :P 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.