Hop til indhold

Episk Massage

Featured Replies

Skrevet

Er ser nogen der skulle have prøvet Episk Massage i Jylland og kan anbefale dem. De vil ikke skrive noget om kvinderne der gir massagen og ingen billeder.

https://www.episkm.com/book-tid-online

Redigeret af Bauer

Skrevet
Bauer skrev, for 35 minutter siden:

Er ser nogen der skulle have prøvet Episk Massage i Jylland og kan anbefale dem.

Du kan prøve at søge på episk, der er masser af læsestof.

Skrevet

Hende jeg har mødt var en ganske almindelig kvinde som kunne være din nabo, ikke noget speciel

Skrevet
Bauer skrev, for 3 timer siden:

Er ser nogen der skulle have prøvet Episk Massage i Jylland og kan anbefale dem. De vil ikke skrive noget om kvinderne der gir massagen og ingen billeder.

https://www.episkm.com/book-tid-online

Til gengæld får man da lidt mindreværdskompleks af at se en video på deres side med massage af en pik der er større end en normal underarm…. Eller er det bare mig?

Skrevet

Har prøvet og er ikke imponeret. Først 5-10 minutter sniksnak om, hvad det går ud på. Så noget olieindsmøring på bagsiden af kroppen. Derefter på forsiden af ben og et håndjob med masser af olie. Skør pris i forhold til thaimassage, men jeg tænkte, at det skulle prøves. Meget opreklameret i annoncen og hjemmesiden, men virkeligheden er en anden. Massørerne er fuldt påklædt.

Skrevet

Har prøvet det syd for Kolding. Damen snakker rigtig meget og er slet ikke sexet, ganske almindelig kedelig. Men da behandling endelig kom igang, var det super lækkert. Lå med lukkede øjne og tænkte på en anden dame, så var det virkelig godt

Skrevet

Jeg har prøvet episk i Randers og var egentlig meget tilfreds. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle forvente, men jeg blev bestemt ikke skuffet. Jeg kunne egentlig godt lide, at der var lidt en professionel stemning, hvor kvinden bare sad i almindeligt tøj. Det var lidt som en massagebehandling, bare forneden istedet for ryggen. Det er jo smag og behag og afhængig af, hvad man går efter, men jeg var meget tilfreds med den behandling jeg fik af Gry.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.