Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg sgu brændt nallerne gutter.

I dag følte jeg for der skulle ske noget igen, så skrev til PP og forhørte hvem der var på arbejde. Det var Nook Jenny og Nook åbenbart, nå mærkeligt dem havde jeg ikke hørt om før. Kunne læse i en ret ny oplevelse, at en anden gut herinde havde haft en god oplevelse med Ning, så jeg spurgte om hun havde tid i mit ønskede tidsrum, det havde hun så desværre ikke. Nå Spurgte ind til de to andre og endte med at modtage et billede af hver af dem. Hmm, ganske pæne tøser tænkte jeg, og fik bestilt en tid med Nook.

Jeg plejer gerne at være forsigtig, første gang jeg skal besøge en ny, så på vej derhen fik jeg hævet 600kr. Det plejede da i hvert fald at være nok til en kort massage og et HJ ved tidligere besøg. Jeg ankommer, og pigen er ganske nok virkelig køn, meget petit. Hun går så småt igang med at massere, og jeg får det lige nævnt inden vi kommer godt i gang, at jeg kun har 600 kr. Hun beder mig så om at vende mig om. Jeg modtager et, til hendes credit, et udmærket HJ. Jeg bliver tørret af, og inden jeg får set mig om, har hun kjolen på igen, og siger på vej ud af døren "you shower"... Bum.

Nå... jeg spørger så på vej ud af døren om det virkelig kan passe det skal koste 600 kr. Ja det mener hun bestemt. Okay tænker jeg så. Så får hun bare de penge. men jeg kommer sgu aldrig tilbage.

Føler det er en skam folk kun er tilbøjelig til at skrive dårlige anmeldelser, så vil lige tilføje at jeg har haft dejlige oplevelser med Gip, Mint og også Thong tidligere. Har også ved andre AMP'er fået både 45 min og 1 times massage med afslutning til 600/700 kr. Så at det skal koste 600 kr. at komme ind af døren og få en spiller hos PP massage, ja det er jeg sgu godt nok forarvet over. Tænker ikke at hun brugte mere end 7 minutter inde i rummet med mig, så man kan i hvert fald få mere for pengene ved en standard GP.

Lad være at lave den samme fejl som jeg gutter. Bestil tid hos en anden pige.

https://www.eroguide.dk/thaimassage/PP+Thaimassage/

Skrevet

Altså nu har jeg besøgt Nook hvor hun arbejdede før i Vejle. Hendes service og indlevelse fejler intet. En fuld pakke med hende i en time koster 1200kr.

At du så føler dig dårligt behandlet for 600kr gør vel bare at du for eftertiden nok skal forvente at 600kr kommer man altså ikke langt for i denne verden længere.

Mit råd er næste gang, hvis du har 600kr på lommen så gør det meget klart inden du smider dig på brikken, hvad der er aftalt for de 600kr

Skrevet

Ja 600 for 7 minutter med hj lyder ikke attraktivt.

tak for anmeldelse. 

Skrevet
  • Author

Ja det er helt sikkert nok min egen fejl, at jeg ikke fik udredt bedre hvad der var aftalt. Nok også dumt at antage at en ny pige i biksen ville have helt samme ide om service som en pige jeg har besøgt tidligere. Tænker helt sikkert også jeg kommer til at besøge PP igen en anden gang. Det vil nok bare blive med en pige jeg kender i stedet, og så selv have mere fokus på hvad der er aftalt inden jeg overhovedet rører briksen.

Skrevet

Nook har også altid leveret når jeg har besøgt hende i Vejle og hos pp i Aarhus. 

600 er normalt 15 min I hverfald da jeg mødte hende første gang for lige at se hende 

Redigeret af Dc0306

Skrevet

Det er altid vigtigt at afstemme aftalen og betale inden festen starter. For en sikkerheds skyld, så få pigen til at gentage hvad der er aftalt, så der ikke er nogen uoverensstemmelser undervejs. Aftal også om hun kan svare telefonen imens, eller ej. Det kan godt være en belastning at blive afbrudt flere gange. Og vær opmærksom på, at kr 600,- ikke er meget i denne verden. Vil mene at kr 1000,- for FP i 45 min er rimeligt. 
prøv igen, og bedre held næste gang, også med Nook, som er god Nok..

Skrevet

Ja, Nook er hende den spinkle fra Vejle med de store dejlige bryster.

Vær obs på at Nook er ved PP og det er nogle lidt (læs meget!) andre priser end i Vejle. Så her kommer man ingen vegne med 600 kr.

Men har du 1500-2000 kr. med, så skal du sikkert komme til at opleve en ting eller to, som du 'nook' sent vil glemme.

Redigeret af nice guy
Fejl

Skrevet

Har besøgt Nook i Vejle et par gange.
Køre hun med samme program ved Gip?
Hendes dejlige kys, dybe blow, pyssyslide og ægte GP til 2K for en time.
Eller er det på Gip´s  koncept?

Skrevet

Jenny og nook i en Trekant  60 min skal prøves igen i weekenden en helt fantastisk oplevelse og vanedannende 

Skrevet
Jansen skrev, den 6.3.2025 at 13:41:

Har besøgt Nook i Vejle et par gange.
Køre hun med samme program ved Gip?
Hendes dejlige kys, dybe blow, pyssyslide og ægte GP til 2K for en time.
Eller er det på Gip´s  koncept?

Du kan få samme program som i Vejle.  Men det var vidst tystys.  Hvorfor ved jeg ikke. For det var gib jeg afregnede med

Skrevet
ims skrev, for 1 time siden:

Du kan få samme program som i Vejle.  Men det var vidst tystys.  Hvorfor ved jeg ikke. For det var gib jeg afregnede med

Hvad er et vejle program ? ( forhold til Gip´s koncept ?

pft

Skrevet

Jeg husker måske forkert, men mener Nook også gav en muligheden for at gøre det uden kondom. Måske dét er hvad menes med "samme program som i Vejle"

Skrevet
Med.Lem skrev, for 21 timer siden:

Jeg husker måske forkert, men mener Nook også gav en muligheden for at gøre det uden kondom. Måske dét er hvad menes med "samme program som i Vejle"

Skrevet

Det er en anden Nook man møder på PP, end den profil du linker til 

Skrevet

Findes der nogen billeder af Nook nu hun tidligere havde annonce oppe fra Vejle?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.