Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgt hende i går - tæt på Nyborgvej ! Der var 2 piger, men er sikker på det var Ulai. Lækker behandling og kommer gladeligt igen. Den anden pige var højere og med meget langt rødligt hår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg besøgt hende i går - tæt på Nyborgvej ! Der var 2 piger, men er sikker på det var Ulai. Lækker behandling og kommer gladeligt igen. Den anden pige var højere og med meget langt rødligt hår. 

Vil du sende mobiler i privat besked.?.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godaften,

Overvejer selv at aflægge et besøg. Er der nogen som kan fortælle lidt mere om prisniveau? Skal man knuse den lille - eller den store sparegris?

Send gerne PM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, uden at røbe noget som falder udenfor regelsættet… taler vi så eks. 1500,- for en time?

Privat besked er også OK.

Redigeret af Darwin65

Del dette indlæg

Link til indlæg
Darwin65 skrev, Lige nu:

Hmm, uden at røbe noget som falder udenfor regelsættet… taler vi så eks. 1500,- for en time?

Kommer meget an på hvad du forventer, men hvis vi tænker det samme, så rækker det ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle taler om massage, B2B og lingam som afslutning.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/189529-mind-your-body-kan-varmt-anbefales/

Det var nogenlunde min forventning.

Jeg har ikke noget imod at betale for en skøn oplevelse - blot at have en rimelig idé inden jeg måtte tage kontakt.

Der er intet værre end at lyde som en gnier i telefonen.

Redigeret af Darwin65

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...