Juliuss 1 Skrevet 4. Marts Nogen der ved om Ulai stadigvæk er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 52 Skrevet 4. Marts Skiltet er fjernet og nyt sat op, med Maya thaimassage. Om hun er andet sted?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 52 Skrevet 5. Marts Søg på Krak eller FB og døm selv hvor hun er ?? Fremgår ikke nogen steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 150 Skrevet 22. Marts Jeg besøgt hende i går - tæt på Nyborgvej ! Der var 2 piger, men er sikker på det var Ulai. Lækker behandling og kommer gladeligt igen. Den anden pige var højere og med meget langt rødligt hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 52 Skrevet 22. Marts pokerface2000 skrev, for 32 minutter siden: Jeg besøgt hende i går - tæt på Nyborgvej ! Der var 2 piger, men er sikker på det var Ulai. Lækker behandling og kommer gladeligt igen. Den anden pige var højere og med meget langt rødligt hår. Vil du sende mobiler i privat besked.?.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 22. Marts (edited) ❤️ Naree Odense ❤️ 55212809, Professionel massage i nye lokaler Odense SØ. Mulighed for 4 Hands, fri parkering, diskret, ingen massage skilt vist på gaden. - Annoncelight Prøv hende her… husk anmeldelse her, tak… Redigeret 22. Marts af MrExtra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odense 11 Skrevet 22. Marts Er der nogen der har link til den anden pige man kan booke hvis man ønsker begge massører? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 24. Marts Godaften, Overvejer selv at aflægge et besøg. Er der nogen som kan fortælle lidt mere om prisniveau? Skal man knuse den lille - eller den store sparegris? Send gerne PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 24. Marts Du skal have den store pengepung med, hun er ikke billig, men hun er også god til det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 24. Marts (edited) Hmm, uden at røbe noget som falder udenfor regelsættet… taler vi så eks. 1500,- for en time? Privat besked er også OK. Redigeret 24. Marts af Darwin65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 137 Skrevet 24. Marts Darwin65 skrev, Lige nu: Hmm, uden at røbe noget som falder udenfor regelsættet… taler vi så eks. 1500,- for en time? Kommer meget an på hvad du forventer, men hvis vi tænker det samme, så rækker det ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 24. Marts (edited) Nogle taler om massage, B2B og lingam som afslutning. https://www.eroguide.dk/forum/topic/189529-mind-your-body-kan-varmt-anbefales/ Det var nogenlunde min forventning. Jeg har ikke noget imod at betale for en skøn oplevelse - blot at have en rimelig idé inden jeg måtte tage kontakt. Der er intet værre end at lyde som en gnier i telefonen. Redigeret 24. Marts af Darwin65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1-2-3_testing 45 Skrevet 12. Maj https://annoncelight.dk/showad/424727 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bennyben 5 Skrevet 30. Juni Nogen der ved om Ulai er aktiv eller på pause? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg