Guest mr.Doffen Skrevet 3. Marts Er der nogen der ved, hvordan man lukker sin konto ned? Jeg har bedt om det for en måned siden, men det er ikke sket endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 5. Marts Jeg har bedt om det for en uge siden, at få denne profil slettet, men intet sker, det har været oppe og vende tidligere at der kunne være lang ventetid på at få en bruger slettet. måske @Stapler eller @Bryan Mills kunne give en kort beskrivelse om hvem, der ska gøre det, og hvornår det sker. et ikke særlig godt alternativ kunne jo være at lave så meget “støj” at man bliver smidt ud, der til er jeg ikke kommet endnu, men det kunne jo blive en mulighed for de lidt mere utålmodige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1867 Skrevet 6. Marts Det er supporten - og supporten er desværre fraværende. Så det sker, når det sker. Jeg anbefaler en høj grad af tålmodighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1764 Skrevet 6. Marts Stapler skrev, for 3 timer siden: Det er supporten - og supporten er desværre fraværende. Så det sker, når det sker. Jeg anbefaler en høj grad af tålmodighed. Hvis I har kontakt til supporten og admin kan I måske bemærke at de kan komme i juridiske problemer ved at være sløve med at lade folk slette sig selv. Vi skulle nødig miste Eroguide for den slags. Tak for indsatsen og beklager dette, der sikkert teknisk set er en afsporing. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1214 Skrevet 7. Marts mr.Doffen skrev, den 3.3.2025 at 13:46: Er der nogen der ved, hvordan man lukker sin konto ned? Jeg har bedt om det for en måned siden, men det er ikke sket endnu. Er det kun denne bruger, eller ALLE dine brugere, du ønsker slettet? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mr.Doffen Skrevet 8. Marts Bryan Mills skrev, den 7.3.2025 at 16:48: Er det kun denne bruger, eller ALLE dine brugere, du ønsker slettet? Begge to tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg