Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Candy is a beautiful woman with a beautiful vibe. She is uplifting, friendly and very respectful.

The service was amazing, she is crazy hot and knows really well what she's doing.

I hope to get the chance to spend more time with her and get to know her better.

https://nympho.dk/n20472/7050/young-girl

Redigeret af Mr.Jdoe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Jdoe skrev, for 13 timer siden:

The service was amazing,

Please, describe a little bit more from your meeting, what did you pay for?......:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gunner75 skrev, 1 time siden:

Hun giver ikke god service , 

Kommer vel an på hvem man er, har været der og er yderst tilfreds med hendes servises 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gunner75 skrev, for 6 timer siden:

Hun giver ikke god service , 

Det er jeg helt enig med, hun gad ikke og ville bare have det overstået. Havde bestilt 1 time, men stod på gaden igen efter 35 min.

tror bare hun var løbet surt i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laaaangt de fleste, der har besøgt Candy, har haft rigtig gode oplevelser.
Hvis I kommer ind og skriver “Hun giver ikke god service” eller “Ikke pengene værd” og på ingen måde uddyber, hvad fanden kan vi så bruge det til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst de gode anmeldelser, bliver man måske lidt skuffet, når man bare føler at det er noget som bare skal overståes fra hendes side. Hun er køn og rigtig sød faktisk. Men bj, som varede under 1 min og vil heletiden “change position”,  hun skjuler det måske lidt bedre end de piger som bare siger “come for me baby”, men man kan mærke at hun alligevel presser på.
Det kan være nogle af jer andre fik en bedre oplevelse, men nogle af os fik en skuffende, ikke pengene værd oplevelse.
Så  “ikke pengene værd” for mit vedkommende er: ingen GFE, skal bare overståes, pengene bedre brugt et andet sted, skulle have spillet den af hjemme.

Har jeg haft bedre oplevelser: ja
Har jeg haft dårligere oplevelser: ja
Var det en under middel/tangering til dårlig oplevelse: ja

Redigeret af bennyhill.cph

Del dette indlæg

Link til indlæg
bennyhill.cph skrev, for 7 timer siden:

Efter at have læst de gode anmeldelser, bliver man måske lidt skuffet, når man bare føler at det er noget som bare skal overståes fra hendes side. Hun er køn og rigtig sød faktisk. Men bj, som varede under 1 min og vil heletiden “change position”,  hun skjuler det måske lidt bedre end de piger som bare siger “come for me baby”, men man kan mærke at hun alligevel presser på.
Det kan være nogle af jer andre fik en bedre oplevelse, men nogle af os fik en skuffende, ikke pengene værd oplevelse.
Så  “ikke pengene værd” for mit vedkommende er: ingen GFE, skal bare overståes, pengene bedre brugt et andet sted, skulle have spillet den af hjemme.

Har jeg haft bedre oplevelser: ja
Har jeg haft dårligere oplevelser: ja
Var det en under middel/tangering til dårlig oplevelse: ja

Har været ved hende 2 gange i alt og jeg kommer ihvertfald ikke hos hende mere.

Hun siger hver gang hun har ondt i en tand og den bruger hun hver gang.

Og hun piver over hun ingen penge tjener ,kan jeg squ godt forstå på den måde hun behandler folk på. 

Der andre piger der er 100 gange bedre ind hende , de 2 gange jeg har været der er ihvertfald nok til jeg ikke bruger penge på hende mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også en pænt sagt middelmådig oplevelse hos hende. Kort blow og kedelig monotom sex. Når man havde læst alle de positive indlæg der var om hende dengang kunne man ikke andet end blive skuffet. Hun var dog ganske sød at tale med men nu betaler jeg ikke 2k i timen for at tale med nogen så kunne jeg bedre bruge Chat GPT.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Unfortunately, there will always be frustrated men who just want to denigrate women in this job. I notice that there are also some accounts created specifically to leave these mean comments at me.
I have always been and will always be fair and respectful to people who offer me the same thing, I have never thrown anyone out, as this boy said, as a man you can't be in these conditions.

Many of you don't know what it means and don't know how to show respect to a woman, but then you come and complain that the woman is to blame.

RESPECT SO THAT YOU WILL BE RESPECTED!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt candy 3 gange i efterårs/vinters. Der blev jeg taget rigtigt godt imod og lærte hinanden godt at kende. Uden at fortælle for alt for meget, så har jeg altså oplevet en meget munter, omsorgsfuld kvinde. Jeg lagde massere af vægt på forespil, så jeg har bådet givet men også selv fået en vidunderlig oral oplevelse. I min mening, så får man det bedste ud af et møde med Candy, ved at fra starten af forklare hvad man ønsker der sker til sit møde. Eventuelt referere til en anmeldelse. Candy er en særdeles sød og respektfuld kvinde, nok til at vi delte mindre dybe, dog seriøse ting omkring vores privatliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Little Candy skrev, for 17 timer siden:

Unfortunately, there will always be frustrated men who just want to denigrate women in this job. I notice that there are also some accounts created specifically to leave these mean comments at me.
I have always been and will always be fair and respectful to people who offer me the same thing, I have never thrown anyone out, as this boy said, as a man you can't be in these conditions.

Many of you don't know what it means and don't know how to show respect to a woman, but then you come and complain that the woman is to blame.

RESPECT SO THAT YOU WILL BE RESPECTED!

All this is done in respect of you, and this forum is to share thoughts and reviews, and you as well can share your views of things, there is always 2 sides of a story.
Also I think something might be lost in translation, and can be misunderstood.

Let me outline what probably the issue is.

Yes some of us are frustrated, some more than others but still frustrated.
You are delivering a service and we are reviewing the service.
If you go to a restaurant and the service is bad, you leave a bad review, and a good service/food etc. might give you a good review/recommendation.
Some don’t do anything, good or bad, they just don’t write reviews.

Using the restaurant analogy when we client/customer goes to a restaurant we are hopeful that we get a great meal and good service some based on past reviews, but the disappointment might make us do stupid things.

I cannot say for others but as for me I really not intended to say anything mean. I have reviewed your service and really hope that you can respect me for having that opinion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...