Hop til indhold

sexy sonja i aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/411034

https://annoncelight.dk/profile/SexySonja

Virkelig en fræk pige man kommer hen til, det 100% hende på billederne, faktisk kommer du til en der overrasker og er langt pænere i virkeligheden.

Hun er god til engelsk, venelig og sørger for man føler sig velkommen når man er der.

Jeg bestilte 1.5 time, og tiden blev overholdt. Hendes blowjob er helt fantastisk, samt hun er virkelig god til at ridde. Hun har et sæt store og gode silikone bryster, samt en fræk stor røv.

Jeg kan helt klart anbefale et besøg! Der er en anden i lejligheden også, som jeg blev tilbudt kunne være deltagende, jeg valgte dog tiden alene med 'Sonja' så hvem der ellers er i lejligheden ved jeg ikke.

Stedet de hører til er okay, det meget diskret her i weekenden/aften timerne, men ikke så diskret i det daglige.

Redigeret af Sumsar

• 3 months later...
Skrevet

Andre der har været forbi og kan sige god for hende? 

Skrevet
jyden87 skrev, 1 time siden:

Andre der har været forbi og kan sige god for hende? 

Min “oplevelse “ med hende er ganske vist tæt på 5 år gammel 

men selvom billederne er de samme som dengang, og hun var/er en køn pige så har jeg ikke haft lysten til at besøge hende igen.

Skrevet

Kan også bekræfte, men savner hendes store naturlige og bløde bryster, er ikke helt så stor fan af hendes silikone i forhold til hvordan det var før.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.