Nørden 34 Skrevet 1. Marts Det handler om følgende announce: https://annoncelight.dk/showad/421512 Det er falske billeder, pigen er ellers pæn nok at se på. Taler ikke et ord engelsk. Jeg endte med at gå igen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 163 Skrevet 1. Marts Alt for mange nitter blandt pigerne fra østeuropa. Helt stoppet med at besøge dem. Gider dem ikke. Alt for ofte gider de jo heller ikke, når pengene er betalt. Falske billeder. Bryster der ikke kan røres. Aftaler som forsøges ændret. Det er ligesom at være på Reberbahn i gamle dage med gadepiger og alt muligt lusket optrækkeri, som nu bare er rykket ind i en lejlighed. De må tage røven på nogen andre. Jeg er helt stoppet med dem. Ikke en eneste nitte siden jeg tog den beslutning. Der er jo masser af dejlige ordenrlige piger derude, så hvorfor? Men måske det bare er mig der har været uheldig? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1291 Skrevet 1. Marts mindiskret skrev, for 7 minutter siden: Alt for mange nitter blandt pigerne fra østeuropa. Der er vidt nitter alle vegne fra, men hvad gør dig sikker på at denne pige er fra østeuropa og hvis hun er, er der så ikke forskel på disse piger som fra alle andre lande? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 12. Marts mindiskret skrev, den 1.3.2025 at 16:26: Alt for mange nitter blandt pigerne fra østeuropa. Helt stoppet med at besøge dem. Gider dem ikke. Alt for ofte gider de jo heller ikke, når pengene er betalt. Falske billeder. Bryster der ikke kan røres. Aftaler som forsøges ændret. Det er ligesom at være på Reberbahn i gamle dage med gadepiger og alt muligt lusket optrækkeri, som nu bare er rykket ind i en lejlighed. De må tage røven på nogen andre. Jeg er helt stoppet med dem. Ikke en eneste nitte siden jeg tog den beslutning. Der er jo masser af dejlige ordenrlige piger derude, så hvorfor? Men måske det bare er mig der har været uheldig? Jeg har det på præcis samme måde. Og har i mange år kun besøgt Danske piger. Ikke nogle nitter her, selvfølgelig er der altid nogen hvor kemien ikke er der, men pigerne er reelle nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg