DanskeMille 22 Skrevet 28. Februar Jeg er ny bruger, men har arbejdet i flere år som glædespige. Vil advare om et hotel i København, har været der mange gange på job, og ved at flere piger arbejder der. Flere i receptionen og rengøringspersonale ved hvad jeg laver der, og har aldrig haft problemer. Men blev for et par dage siden smidt ud af politiet, der kom og gennemrodede mine ting og var meget ubehøvlede. Stod og ventede inde på værelset mens jeg pakkede sammen, spurgte om en masse og fulgte mig ud. Mener ikke at det er nødvendigt at tilkalde politi, personalet kunne selv være kommet og bedt mig om at gå. Så blot en advarsel, hvis andre arb. derfra. Du er velkommen til at skrive pb, så skriver jeg hvilket hotel det drejer sig om 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 217 Skrevet 28. Februar Hmm, det kan jo være en gæst der har klaget, og forlangt at de, eller selv har kontaktet politiet. Hvis hotellet har viden om hvad der foregår, så står de til en bøde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Outdoor76 12 Skrevet 28. Februar Hvor må der have været en ubehagelig oplevelse for dig. Total unødvendig. Håber at mange ser dit opslag. God dag, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sød/rarAmager Skrevet 28. Februar Hvorfor advarer du om dette ? Alle piger ved det er ulovligt at drive bordel fra sit hotel værelse ? Det er ikke ulovligt hvis manden ringer efter ecort fra et hotel værelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeMille 22 Skrevet 1. Marts Sød/rarAmager skrev, for 18 timer siden: Hvorfor advarer du om dette ? Alle piger ved det er ulovligt at drive bordel fra sit hotel værelse ? Det er ikke ulovligt hvis manden ringer efter ecort fra et hotel værelse. Er kommet der i flere år, og ved at flere piger arbejder der. Personalet har også været helt klar over hvad vi laver der. Så for at gøre opmærksom på, at vi ikke må være der længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeMille 22 Skrevet 1. Marts Outdoor76 skrev, for 21 timer siden: Hvor må der have været en ubehagelig oplevelse for dig. Total unødvendig. Håber at mange ser dit opslag. God dag, Ja, mener heller ikke at det er nødvendigt at få politiet ud. Tak, i lige måde ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanskeMille 22 Skrevet 1. Marts frisk fyr skrev, for 22 timer siden: Hmm, det kan jo være en gæst der har klaget, og forlangt at de, eller selv har kontaktet politiet. Hvis hotellet har viden om hvad der foregår, så står de til en bøde. Ja, det kan have været en gæst på hotellet eller måske en fra rengøringspersonalet, selvom de ved hvad der foregår. En fra receptionen spurgte om jeg ville have værelse i stueetagen, så jeg ikke skulle hente mine kunder ved elevatoren (man skal bruge nøglekort). Og har snakket med en anden fra personalet om det også, så de har været helt klar over det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 217 Skrevet 1. Marts (edited) DanskeMille skrev, for 9 timer siden: Ja, det kan have været en gæst på hotellet eller måske en fra rengøringspersonalet, selvom de ved hvad der foregår. En fra receptionen spurgte om jeg ville have værelse i stueetagen, så jeg ikke skulle hente mine kunder ved elevatoren (man skal bruge nøglekort). Og har snakket med en anden fra personalet om det også, så de har været helt klar over det. Jae, men måske ikke alle ansatte der har samme holdning. Og nu skriver du jo at nogle fra hotellet har kendskab til hvad der foregår, og så ricikerer hotellet at få en bøde. det er selvfølgelig ærgerligt og syntes ikke du er blevet behandlet retfærdigt af politiet, men på den anden side kan jeg også godt forstå at hotellet gerne vil undgå bøder. der har kørt en sag i Slagelse omkring rufferi, og en af side sagerne var at en fra hotellet blev tiltalt i sagen, da han havde kendskab til at hotellet blev brugt som bordel. Redigeret 1. Marts af frisk fyr Blev ikke færdig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 269 Skrevet 2. Marts DanskeMille skrev, den 1.3.2025 at 12:45: Er kommet der i flere år, og ved at flere piger arbejder der. Personalet har også været helt klar over hvad vi laver der. Så for at gøre opmærksom på, at vi ikke må være der længere Synes du smider personalet "under bussen", Personale er 1 ting, ejer noget andet. En receptionist er nem at ha med at gøre, mod behørig vederlag. Vedkommende er blot en lønmodtager. Ejerkredsen kan ha fået nys om "bordellet" på hotellet . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 5. Marts Uden at vide hvilket hotel det drejer sig om, kan jeg egentlig godt forstå at du er blevet stoppet. Hvis jeg var en almindelig familie med børn på ferie, ville jeg ikke bryde mig om at det hotel som jeg i god tro havde booket værelse på, også fungerede som bordel, med deraf følgende kunder der venter i lobbyen, piger der render frem og tilbage for at hente dem samt sex-lyde fra værelserne på alle tider af døgnet. Men hvis det var et hotel der ikke ville være oplagt for turister at vælge vil jeg ikke havde noget problem med det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 5. Marts Jeg ved at nogle af hotellerne ret tæt på den nye busterminal i København har piger der tjener penge på sex. Jeg har intet problem med det. Men som en anden bruger skriver så forstår jeg godt at nogle har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 419 Skrevet 5. Marts (edited) Bear skrev, for 1 time siden: Uden at vide hvilket hotel det drejer sig om, kan jeg egentlig godt forstå at du er blevet stoppet. Hvis jeg var en almindelig familie med børn på ferie, ville jeg ikke bryde mig om at det hotel som jeg i god tro havde booket værelse på, også fungerede som bordel, med deraf følgende kunder der venter i lobbyen, piger der render frem og tilbage for at hente dem samt sex-lyde fra værelserne på alle tider af døgnet. Men hvis det var et hotel der ikke ville være oplagt for turister at vælge vil jeg ikke havde noget problem med det. Børnefamilier forstyrrer da mindst lige så meget. Mon ikke problemet nærmere er, at familiefaren kunne blive distraheret og komme til at gå ind på et forkert værelse Redigeret 5. Marts af køb dansk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg