Hop til indhold
½angel

Journalist der søgte folk herinde?

Recommended Posts

Hey, der var en tråd for nogle dage siden, hvor en journalist søgte efter svar om forhold herinde, hvor forsvandt den tråd hen, og var der nogen der fangede hvem det var?

Tænker på jeg gerne ville have hørt mere fra dem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anmeldte den, da jeg ikke bryde mig om at eroguides navn kan sættes i forbindelse med noget negativt.

i ved ikke hvad den undersøgelse skal bruges til, derfor anmeldte jeg den.

om den er slettet eller ej, ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 5 timer siden:

Jeg anmeldte den, da jeg ikke bryde mig om at eroguides navn kan sættes i forbindelse med noget negativt.

Hvad anmeldte du den for? 

Du kunne jo bare lade være med at deltage, og lade andre voksne mennesker bestemme hvad de ville gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 28.2.2025 at 19:27:

Hvad anmeldte du den for? 

Du kunne jo bare lade være med at deltage, og lade andre voksne mennesker bestemme hvad de ville gøre.

Ja, det kunne jeg godt. Men det gjorde jeg ikke.

jeg er ikke interesseret at eroguide bliver sat i dårligt lys og i værste tilfælde må lukkes, fordi en enkelt kommentar kan tolkes at det er den generelle holdning af brugere på eroguide. Og ja, jeg stoler ikke på journalister.

jeg anmeldte den som andet, og skrev hvorfor jeg syntes den skulle fjernes. Om det er det der har gjort den er forsvundet, kan jeg ikke svare på. Og om andre har haft samme tanker som mig, kan jeg heller ikke vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nåede at se hjemmesiden for den email han skrev. Jeg fik ikke indtryk af at det var en journalist. Det lignede mere en (journalist) studerende med et skoleprojekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...