Hop til indhold

Hvorfor snyde folk hvad får i mænd ud af det?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om det er det rette forum men aner ikke hvor jeg ellers skal spørge...

Jeg havde lavet en lidt særpræget annonce på amnoncelight, jeg får ingen indtægt før næste måned og søgte en der ville lave en aftale for 15.000 mod en fast sugarbabe aftale. Lidt særpræget og nogen tænker måske deres men der er jo inden tvang.

2 lavede jeg aftaler med og de køre den helt derud til hvor de skriver de er 1 minut væk for at blokere mit nr. Jeg ville kun lave aftale med en af gangen grundet beløbet så nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Har brugt så længe på et komme væk fra en eks og skaffe lejlighed til mig selv og nu mister jeg alt. 

Hvorfor ikke bare lade være og reagere på annoncen istedet for? Jeg er knust. 

Hvis der er nogen herinde der kan svare mig på hvad er meningen? Og er der andre sider at lave annoncer på hvor der ikke er ligeså mange falske mænds så skriv gerne til mig

Redigeret af Bryan Mills
Nummer

Skrevet

Hej SimoneHot

Ja, det er ikke alt man forstår, sådan er det nu engang.

Jeg er en af dem som ikke forarges eller på anden måde bliver vred over din annonce. Og dem som gør det, de tænker måske kun på sig selv. Du har fuldstændig rigtigt ret til at gøre helt som du har lyst til "køb mig for kr. 15.000", det er din ret.

Jeg ville springe over din annonce, smile og tænke, frisk kvinde.

Du må på den igen, eller lave en anderledes annonce som er mere spiselig, da det nok er et mindre fåtal som laver 15 af de lange aftaler.

God vind

Skrevet

De hiver sig i banditten ved tanken og hvad der kunne ske, og ved at læse dine beskeder. 

Skrevet

Jeg ville aldrig og tænker de fleste har det sådan, smide 15.000 for en pige jeg slet ikke kender eller har haft en god oplevelse ved, der er så mange nitter i dette game.

man er villig til at tage chsncen for 1000.- og får man en dårlig oplevelse så går det nok. Men til 15.000? Hell no.

Skrevet

Begrebet hedder “Buyer's remorse” og er helt normalt især i online handel. Dine leads var varme, men du missede den sidste del og de sprang fra.

en anden gang prøv med et mindre beløb og få dit Lead hooked og ind på spillepladen fremfor all in… 

Skrevet

Du er vel i sagens natur ikke blevet "snydt". Men det er selvfølgelig uordentligt at udeblive. 

Jeg tænker du sætter dig selv lidt i en situation ved en sådan annonce. Det er nok relativt få mænd der kan smide 15000 for en sådan aftale, så dem du får kontakt til har nok ingen intention om rent faktisk at møde op. Det handler mere om at leve fantasien for dem og så hoppe fra når det bliver urealtisk. Igen, det er uordentligt. 

Om jeg kunne undvære 15000 ville jeg heller ikke indgå en sådan aftale. Det er simpelthen som mand mere reglen end undtagelsen af man selv bliver snydt, særligt i sådan nogle sugarbabe annoncer. Langt de fleste af disse vil have forudbetaling eller sælge dit billeder/medlemskab for at de vil møde dig. Derudover er der ingen kontrol, hvis du som man glad betaler de 15000, kan du overhovedet forvente at se hende igen?

Jeg forstår ønsker om at få dækket dine udgifter uden at skulle have sex med mange mænd, men overvej om markedet for det er tilstede? Jeg tror hele sugar konceptet er blevet stærkt romantiseret, der er måske ingen smuk, venlig og hygiejnisk rigmand derude, hvis man er en nogenlunde almindelig dansk pige. Ikke sagt at du er almindelig du er sikker smuk og sexet, men grunden til nogen kan tjene penge på det er ofte at de er kendte fra internet, modeller osv hvor fantasien om sex med hende allerede eksistere, der er der mulighed for at tjene forholdsvis mange penge. Fordi forudsætningerne er til stede. Pas på med ikke at blive fanget af en forestilling, virkeligheden er nok mindre skøn. 

Jeg ønsker dig alt held og lykke uagtet 

Skrevet
simonehot94 skrev, for 9 timer siden:

Jeg ved ikke om det er det rette forum men aner ikke hvor jeg ellers skal spørge...

Jeg havde lavet en lidt særpræget annonce på amnoncelight, jeg får ingen indtægt før næste måned og søgte en der ville lave en aftale for 15.000 mod en fast sugarbabe aftale. Lidt særpræget og nogen tænker måske deres men der er jo inden tvang.

2 lavede jeg aftaler med og de køre den helt derud til hvor de skriver de er 1 minut væk for at blokere mit nr. Jeg ville kun lave aftale med en af gangen grundet beløbet så nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Har brugt så længe på et komme væk fra en eks og skaffe lejlighed til mig selv og nu mister jeg alt. 

Hvorfor ikke bare lade være og reagere på annoncen istedet for? Jeg er knust. 

Hvis der er nogen herinde der kan svare mig på hvad er meningen? Og er der andre sider at lave annoncer på hvor der ikke er ligeså mange falske mænds så skriv gerne til mig

Prøv at find ud af hvad din værdi er ved at starte med at sælge dig selv for 1.000 for en halv time, og så byg op derfra. Som du skriver her aner vi jo faktisk ikke hvem der snyder hvem. Du angiver også dit telefonnummer i dit indlæg hvilket også strider lidt mod reglerne. 

Redigeret af Bryan Mills
Nummer

Skrevet

Jeg har prøvet at søge på annoncelight, men kan ikke finde annoncen. Jeg kunne godt overveje 15.000, men så skal det være en, jeg synes er vanvittigt lækker. Jeg ville nok heller ikke betale det hele på én gang, da jeg ville have en ret stor frygt for, at jeg ikke fik, det vi har aftalt. Det gælder jo i alle handler. Jeg ville aldrig betale for noget, jeg ikke har modtaget endnu eller som ligger for langt ud i fremtiden.

Skrevet
simonehot94 skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke bare lade være og reagere på annoncen istedet for?

Fornemmer du er ny i gamet og havde til hensigt at være her meget midlertidigt. 
Så rent til info:
Der er både kvinder og mænd der er fake / scammer.. 
Og nogen mænd der har sat sig for at snyde de piger/annoncører der ligner scam. For at slå dem af spille brættet, inden personen bag annoncen snyder nogen / for mange mænd.
Gøre det uinteressant at have en evt. fake annonce oppe. 

Derudover alle nystartede piger oplever mange der udebliver, faker springer fra… Det tager tid at få dem sorteret fra. Lære at skelne får fra bukke og opbygge en go kundegruppe. Finde den rette til SD forhold. 

Og den tid havde du desværre ikke. 
Sex salg virker som nemme penge, men det er hårdt arbejde som alt andet. Og meget sekretær arbejde. 

ps. tænker emnet hører til i generel debat/hyggesnak. Så har bedt om den bliver flyttet. 

Skrevet

Nu har de herrer herinde skrevet hvorfor de ikke ville, men jeg synes I misser en vigtig detalje, nemlig at så ville I ikke kontakte @simonehot94

Her har en fyr lavet en aftale med hende, som jeg kan læse det, og spilder derfor hendes tid. Det kan jeg da godt forstå er frustrerende og er på ingen måde i orden, om det er 2.000 eller 15.000 kr. Er det ikke i orden.

Men desværre har selv de etablerede GP'er mange problemer med udebliver, og det er svært at gøre noget ved.

Skrevet
½angel skrev, for 43 minutter siden:

Her har en fyr lavet en aftale med hende, som jeg kan læse det, og spilder derfor hendes tid

Ja sådan læser jeg det også. 
Nu så jeg ikke annoncen. Og hvor ærlig hun var om sin situation og akut behovet for pengene. 
Men det extra uheldige her er i min optik. De falske henvendelser holdt håbet oppe for om hendes plan ville virke. 
Havde der ikke været nogen henvendelser, havde hun muligvis nået at indse der skulle “sadles om”. 
Og alt efter desperation og vilje kunne hun ha nået at lave en mere realistisk annonce. Hun kunne sagtens ha tjent de nødvendige penge indenfor tidsrammen. Med en standard annonce med timepriser og reel arbejdsindsats. 
Som gammel i branchen er det nemt at sige, som ny og en som kun tilbød sig af nød. Havde hun som jeg læser det håbet på, at kunne nøjes med en. Det lykkedes desværre ikke. 

Skrevet

Ingen kan jo fortælle hvorfor en given mand har gjort som han har gjort. Han kan være skær, eller det kan være noget i kommunikationen som har vækket mistanke. Vi ved jo lige så lidt om trådstarter eller kunden fortæller hele sandheden. Kort sagt kender vi ikke hele situationen. 

så spørgsmålet er faktisk ikke til at besvare - men giver naturligvis en masse opmærksomhed og måske reklame. Men det kan også være helt reeelt. Vi ved det simpelthen ikke og alle svar vil være rent gætværk, uden som minimum at kende annoncen og korrespondancen. 

En forklaring kunne jo være at der har stået nogle ubehagelig typer ved kvindens indgang - som har gjort ham utryg med 15.000 kr i lommen. 

Skrevet
  • Author

Tak for alle jeres svar vil lige prøve og svare samlet .. havde folk nu bare skrevet som i kunne jeg have sadlet om dette har sat mig i en ubærlig situation. Der er ingen skumle typer ved min indgang og der blev skrevet frækt lige indtil de sekund jeg spurgte hvor personen reelt var så blev jeg blokeret. Jeg sætter pris på jeres input og jeres ærlige men ordentlige måder og skrive tingene på så tak for det. 

Skrevet
Henrikholm1111 skrev, for 4 timer siden:

Jeg ville aldrig og tænker de fleste har det sådan, smide 15.000 for en pige jeg slet ikke kender eller har haft en god oplevelse ved, der er så mange nitter i dette game.

man er villig til at tage chsncen for 1000.- og får man en dårlig oplevelse så går det nok. Men til 15.000? Hell no.

Jeg kunne sagtens finde på at give 15k hvis det var en pige jeg kendte og som jeg syntes er fræk. Både i og uden for sengen. 
Men kunne ikke finde på at sige til en tilfældig pige på Anonchelight at jeg godt vil give hende 15k også måtte man jo lige se tiden an hvornår man skulle mødes igen. Never 

Jeg har dog før hjulpet nogle SB økonomisk når vi kendte hinanden. Også med store beløb. 

god weekend herinde pas godt på jer selv og hinanden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.