Guest KarlaFrisk Skrevet 28. Februar Hej alle sammen Jeg er Snart ny som GP. Når jeg lige har fundet egen indgangsvinkel. I den ikke-profesionelle verden, der har jeg intet problem ift sexpartnere - og de vil stort set altid ses igen. Min største force er nok mine kønne øjne og meget store bryster. Og så er jeg frigjort og selvsikker. Og har en del erfaring med mange forskellige kinks. Den del er jeg ikke så “bekymret” for. Men som jeg ser det - så indeholder de fleste annoncer smukke kvinder med en meget ungdommelig og velholdt fysik. Jeg forstår godt, at mænd vælger det - når nu der betales for det og man kan vælge frit Men er der mon så et marked for mig? Jeg er plus size - og har strækmærker og rigtig blød mormave som hænger lidt. Det gør mine store bryster også - men det ser jeg ikke som en udfordring. Jeg kan lide mig selv som jeg er - og oplever i nogle tilfælde min post-graviditets-præg som fordele og eksempelvis ved taburollespil (mor/søn). Men ellers så ligner jeg jo meget den almindelige danske kvinde, som man kan møde i supermarkedet, svømmehallen osv. Jeg er tilmed heller ikke helt ung (37 år). Jeg kommer til at kunne tilbyde dominans (til ham) - der tror jeg måske det er mindre vigtigt. Men jeg vil da også gerne vælges til - til andre form for sex.. for det elsker jeg jo også. Og så virker det til at “alle” GP’er tilbyder alle former for sex.. der troede jeg bare, at jeg havde en fordel i at have en masse erfaring og lyst indenfor mange områder. Så.. Hvad tænker I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 254 Skrevet 28. Februar Hej og velkommen til Jeg vil sige at jeg tror at der er et stort marked for en pige som dig. For mit vedkommende er udstråling, frækhed, indlevelse og liderlig langt vigtigere parametre end ungdommelig skønhed og en krop som en 22 årig. med det du beskriver om dig selv så er det bare at komme i gang og se om det er noget for dig. Held og lykke og måske ses og mærkes vi ved en dag De bedste hilsener P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 24 Skrevet 28. Februar KarlaFrisk skrev, for 35 minutter siden: Hej alle sammen Jeg er Snart ny som GP. Når jeg lige har fundet egen indgangsvinkel. I den ikke-profesionelle verden, der har jeg intet problem ift sexpartnere - og de vil stort set altid ses igen. Min største force er nok mine kønne øjne og meget store bryster. Og så er jeg frigjort og selvsikker. Og har en del erfaring med mange forskellige kinks. Den del er jeg ikke så “bekymret” for. Men som jeg ser det - så indeholder de fleste annoncer smukke kvinder med en meget ungdommelig og velholdt fysik. Jeg forstår godt, at mænd vælger det - når nu der betales for det og man kan vælge frit Men er der mon så et marked for mig? Jeg er plus size - og har strækmærker og rigtig blød mormave som hænger lidt. Det gør mine store bryster også - men det ser jeg ikke som en udfordring. Jeg kan lide mig selv som jeg er - og oplever i nogle tilfælde min post-graviditets-præg som fordele og eksempelvis ved taburollespil (mor/søn). Men ellers så ligner jeg jo meget den almindelige danske kvinde, som man kan møde i supermarkedet, svømmehallen osv. Jeg er tilmed heller ikke helt ung (37 år). Jeg kommer til at kunne tilbyde dominans (til ham) - der tror jeg måske det er mindre vigtigt. Men jeg vil da også gerne vælges til - til andre form for sex.. for det elsker jeg jo også. Og så virker det til at “alle” GP’er tilbyder alle former for sex.. der troede jeg bare, at jeg havde en fordel i at have en masse erfaring og lyst indenfor mange områder. Så.. Hvad tænker I? Godmorgen Lyder rigtig lækkert. Hvilken landsdel tænker du at være i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 169 Skrevet 28. Februar Der er mænd der betaler for at blive skidt i munden. Der er også mænd der kun vil have meget behårede kvinder, eller kvinder der ikke har været i bad en uge. I det lys er der helt givet mænd for hvem et strækmærke og en mor-mave er en kærkommen del af pakken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 97 Skrevet 28. Februar spritsaillateen skrev, for 8 minutter siden: Der er mænd der betaler for at blive skidt i munden. Der er også mænd der kun vil have meget behårede kvinder, eller kvinder der ikke har været i bad en uge. I det lys er der helt givet mænd for hvem et strækmærke og en mor-mave er en kærkommen del af pakken Underlig kommentar til et seriøst indlæg. Og underlige sammenligninger du kommer med. Tror ikke din kommentar er til meget hjælp for KarlaFrisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 97 Skrevet 28. Februar (edited) KarlaFrisk skrev, for 2 timer siden: Hej alle sammen Jeg er Snart ny som GP. Når jeg lige har fundet egen indgangsvinkel. I den ikke-profesionelle verden, der har jeg intet problem ift sexpartnere - og de vil stort set altid ses igen. Min største force er nok mine kønne øjne og meget store bryster. Og så er jeg frigjort og selvsikker. Og har en del erfaring med mange forskellige kinks. Den del er jeg ikke så “bekymret” for. Men som jeg ser det - så indeholder de fleste annoncer smukke kvinder med en meget ungdommelig og velholdt fysik. Jeg forstår godt, at mænd vælger det - når nu der betales for det og man kan vælge frit Men er der mon så et marked for mig? Jeg er plus size - og har strækmærker og rigtig blød mormave som hænger lidt. Det gør mine store bryster også - men det ser jeg ikke som en udfordring. Jeg kan lide mig selv som jeg er - og oplever i nogle tilfælde min post-graviditets-præg som fordele og eksempelvis ved taburollespil (mor/søn). Men ellers så ligner jeg jo meget den almindelige danske kvinde, som man kan møde i supermarkedet, svømmehallen osv. Jeg er tilmed heller ikke helt ung (37 år). Jeg kommer til at kunne tilbyde dominans (til ham) - der tror jeg måske det er mindre vigtigt. Men jeg vil da også gerne vælges til - til andre form for sex.. for det elsker jeg jo også. Og så virker det til at “alle” GP’er tilbyder alle former for sex.. der troede jeg bare, at jeg havde en fordel i at have en masse erfaring og lyst indenfor mange områder. Så.. Hvad tænker I? Hej og velkommen til Relevant spørgsmål du stiller, og jeg kan sige fra min side at det er kvinder som dig jeg har mest lyst til at besøge. Det naturlige er for mig mest tiltrækkende. Glæder mig til at du forhåbentligt vil forsøge dig. Jeg kunne godt være en potentiel gæst Redigeret 28. Februar af YNWA Fejl i ordvalg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 28. Februar (edited) KarlaFrisk skrev, for 2 timer siden: Men som jeg ser det - så indeholder de fleste annoncer smukke kvinder med en meget ungdommelig og velholdt fysik Rigtigt, men der er også en del nitter imellem disse annoncer, det er ikke sjældent at det er stærkt retoucherede billeder, eller billeder der er flere år OG kilo siden de blev taget, eller simpelthen er det ikke kvinden fra annoncen man møder i virkeligheden, og dermed "krakelerer" billedet også ofte for manden når han møder kvinden bag annoncen. Selvfølgelig er der et marked for dig også, men vær tro mod din annoncering, med ægte billeder, priser, og ydelser, så skal det nok gå. Good Luck, og velkommen til Redigeret 28. Februar af Gløden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1788 Skrevet 28. Februar @Fyren7500 og @YNWA, det er ganske unødvendigt at citerer hele indlægget blot for at kommenterer så kort. Det gør tråden unødvendig lang 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 97 Skrevet 28. Februar Gløden skrev, for 12 minutter siden: @Fyren7500 og @YNWA, det er ganske unødvendigt at citerer hele indlægget blot for at kommenterer så kort. Det gør tråden unødvendig lang Af hjertet TAK Hr. lærer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1328 Skrevet 28. Februar Jeg så en video hvor en sexarbejder blev interviewet, af en kvinde i 50'erne, det var et meget konkret interview, hvor journalisten faktisk lyttede til kvinden og ville vide om hendes arbejde. Der spurgte journalisten også ind til at hun nok ikke kunne være interessant i dette marked, hvor sexarbejderen svarede, at hun skulle bare vide, hvor mange forskellige slags kvinder og mænd der var i branchen og tjente fint. Jeg tror nemt du kan finde dine fremtidige kunder, og Hey hvem har ikke tænkte over hende MILF'en fra svømmehallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 16 Skrevet 28. Februar Jeg synes du lyder rigtig dejlig med dine store bryster, og er sikker på mange mænd vil være interesserede. Så det er bare at komme i gang, få taget nogle gode billeder og så kaste sig ud i det. Held og lykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4147 Skrevet 28. Februar Først og fremmest skal du gøre dig klart, hvor dine grænser går. Du nævner selv mor/søn rollespil som en mulighed, der har du helt sikkert et marked. Kunne du tænke dig ar få besøg af helt unge (18-20 årige), der vil være sammen med en MILF, og som måske søger trygheden i en moden og erfaren kvinde? Selv har jeg mange præferencer, som jeg har prøvet af. Jeg er selv i det langt mere modne felt (60+), men kan godt lide ageplay, hvor jeg er den unge, der bliver forført, det kan være mor/søn, lærer/elev som de mest oplagte. En anden side af mig går efter de ungdommeligt udseende, så bliver det far/datter eller lærer/elev med hende som eleven. I det hele taget er jeg meget til rollespil, og her er jeg overbevist om, at du kan få en god kundekreds. Endelig er det ikke værre,, end at du kan stoppe igen, hvis du ikke synes, du får kunder nok. Det kræver selvfølgelig, at du ikke har investeret en masse i et sted, så lej dig ind i en eksisterende klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 21 Skrevet 28. Februar Der er helt sikkert et marked for dig, vi er ikke alle til tynde piger, og jeg vælger heller en på 37-57 end en på 20 da erfaring er en dejlig ting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 28. Februar Der er et marked også for dig. Selv om man måske skulle tro det løber langt fra alle mænd efter instagram modeller. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1075 Skrevet 28. Februar Har ikke læst alle indlæg, men tillader mig alligevel et par kommentarer. Jo der helt sikkert et markede for dig, for mit vedkommende så gælder + Du er dansk + Du er voksen + Du virker til at være nede på jorden Vigtigt; Vær dig selv og ikke som du tror du skal være og tilbyder kun det du har det godt med, sig fra når der er noget som gør dig usikker. Efterhånden kan du tilbyde mere at efter hvordan du udvikler dig Held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
valter1000 100 Skrevet 28. Februar Den perfekte kvinde er: Naturlig Smilende Empatisk Afslappet. Humoristisk ligeglad med hvad andre tænker. Kan acceptere sin egne små fejl. Kan acceptere andre menneskers små/store fejl. Turn Off for mig: "Skønhedsoperationer" opmærksomhedskrævende Falske ord og lyde. Så for mig lyder du som den perfekte kvinde. Du skriver bare, så vil jeg gerne være en af dine første kunder. Valter1000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 24 Skrevet 5. Marts (edited) YNWA skrev, den 28.2.2025 at 08:23: Af hjertet TAK Hr. lærer Mon ikke det går!!! Utroligt som man skal sables ned hvis man laver en lille fejl, så beklager hr perfekt Redigeret 5. Marts af Fyren7500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 34 Skrevet 7. Marts Hej Karla jeg ville helt sikkert selv, gå efter en profil som du beskriver dig selv, for mit vedkommen savner jeg naturlige kvinder omkring min egen alder (52) og når jeg ser lak læder og pisk er det sku ikke mig, så håber du er afklaret med hvad du går ind til hvis du tager det skridt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 7. Marts Jeg er heller ikke i tvivl om at der er et marked for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg