pacer 2611 Skrevet 28. Februar 300 kr ekstra for at slikke boller. Altså stopper galskaben aldrig? Håber sgu ingen betaler ekstra for det. Det ender med at koste ekstra at tage tøjet af. Hold da kæft. 3 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 362 Skrevet 28. Februar Det er nu allerede en ting hos thai. Vist nok 200 - 300 kr ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm1111 80 Skrevet 28. Februar Generalt er det løbet løbsk med de extra. En masse ting som for kort tid siden var helt normalt med i prisen er pludselig en extra. jeg kan f.eks godt lidt facesitting med rimming, og at sutte på tær. Normalt ville dette ikke være et problem at gøre i en normal 30 min til 1000.- men nu er det pludselig 300 extra per ting, kald mig nærig men jeg gider ikke betale 1000+300+300+300 for at have en siddene på mit ansigt og slikke hende i røven i 5 min og tage hendes tær i munden. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1222 Skrevet 28. Februar (edited) Det er ikke noget stort problem. Hvis det fremgår af annoncen ved man jo hvad man går ind til - eller afstår fra og ellers må man jo bare spørge til det før aftalen indgåes. Det er i hvert fald meget ubelejligt at man må til at tale om det midt i legen. Når det er sagt er jeg enig med TS. Det er virkelig træls når der er en ok time/tids pris og så alle mulige ekstras. Faktisk er det også træls at man skal spørge om services man ikke ved om man har lyst til i situationen. Jeg vil jo gerne kneppe, hvis jeg kan. Jeg vil gerne slikke mis hvis den er lækker og rimming hvis situationen giver mulighed. Men hvis det går fint med at kneppe og jeg får udløsning tidligt i forløbet, vil jeg bare slappe af med massage og small talk den resterende tid. Det er faktisk dejligt, når man bare kan læse eventuelle begrænsninger. Så ved man det og kan gå uden om det. Eller finde en anden. Redigeret 28. Februar af Slowman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 119 Skrevet 28. Februar Henrikholm1111 skrev, 1 time siden: Generalt er det løbet løbsk med de extra. En masse ting som for kort tid siden var helt normalt med i prisen er pludselig en extra. jeg kan f.eks godt lidt facesitting med rimming, og at sutte på tær. Normalt ville dette ikke være et problem at gøre i en normal 30 min til 1000.- men nu er det pludselig 300 extra per ting, kald mig nærig men jeg gider ikke betale 1000+300+300+300 for at have en siddene på mit ansigt og slikke hende i røven i 5 min og tage hendes tær i munden. Jeg har det som dig, jeg slikker altid pigernes røvhuller og sutter på deres tæer. jeg går udenom de piger som har en lang liste med ekstras. Men med de piger som ikke annoncerer med at det er ekstra, gør jeg det bare. Når du alligevel er nede og slikke fisse, så slik videre og stik tungen ind i hendes røvhul. Og kys hende fx ned af benene og tag så hendes tæer i munden. Jeg har besøgt ca 75 forskellige GPere, og jeg har kun været ude for en enkelt som skubbede mit hoved væk fra hendes røv, og 3-4 piger som ikke kunne klare at få slikket fødder fordi de var for kildne. Så bare nyd de lækre fødder og de velsmagende røvhuller på de piger som ikke annoncerer med at det er ekstra. Du behøver ikke engang spørge, de skal nok selv sige fra hvis de ikke vil have det, men det sker som sagt meget sjældent efter min erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 664 Skrevet 28. Februar Den bedste GFE oplevelse, - kys extra 500,- 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 1. Marts Prøver tit at sætte mig selv i pigens sted , hvis jeg skulle have sex med en jeg ikke selv havde valgt med mit , havde jeg sikkert også malket koen 110 %. Men undgå de annoncer hvor mange xtras er listet op, så er man godt på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 1. Marts Jeg er også begyndt at gå en lang bue uden om de piger som men alt skal koste extra. det koster jo snart 1700 for 30 min. Ikke jeg er nærig eller noget men min oplevelse er overhovedet ikke bedre ved dem. Jeg er nok mere til SB eller rejse ud i verden efter hånden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2611 Skrevet 1. Marts sweetstone skrev, for 7 timer siden: Men undgå de annoncer hvor mange xtras er listet op, så er man godt på vej. Det gør jeg såmænd også, synes bare det er blevet grotesk latterligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg