HansenDanmark 280 Skrevet 27. Februar https://sexnord.net/en/profile/758628/emma Parkering ved kantstenen tæt på indgangen. Kan muligvis være lidt besværlig at finde en plads til tider? Ind af døren og ringe på ved døren på højre hånd. Der stod Emma på klokken. Emma er flink og venlig og det er nok hende på billederne. Jeg tror hun er ældre end 26 måske start 30 erne. Jeg blev sendt og og vaske hænder og skylle munden hvis jeg skulle slikke hende. Hun er tydelig in sin kommunikation omkring hvordan det skal foregå. Hun taler fint både tysk og engelsk. Alt i alt var det ikke den store op- og indlevelse men nu har jeg besøgt hende og kan fjerne hende fra min favoritliste på Sexnord. Genbesøg: Nej tak. Kan være du har en bedre oplevelse men jeg skal ikke prøve igen 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 27. Februar Tak for endnu en anmeldelse fra Flensburg. Det er værdsat og har fået mig til at sætte et par af pigerne på listen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 280 Skrevet 27. Februar Elprebsi skrev, 1 time siden: Tak for endnu en anmeldelse fra Flensburg. Det er værdsat og har fået mig til at sætte et par af pigerne på listen. Mange tak. Jeg sætter stor pris på tilbagemelding om at anmeldelserne kan bruges Jeg ville egentligt have besøgt Simina men hun svarede ikke på WhatsApp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1765 Skrevet 27. Februar HansenDanmark skrev, for 22 minutter siden: Mange tak. Jeg sætter stor pris på tilbagemelding om at anmeldelserne kan bruges Jeg ville egentligt have besøgt Simina men hun svarede ikke på WhatsApp Det kan de bestemt og Simina er også på min liste. Pt. Er finanserne dog ikke til så mange besøg for mit vedkommende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 130 Skrevet 27. Februar HansenDanmark skrev, for 2 timer siden: Mange tak. Jeg sætter stor pris på tilbagemelding om at anmeldelserne kan bruges Jeg ville egentligt have besøgt Simina men hun svarede ikke på WhatsApp Jeg har samme udfordring med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 27. Februar Være opmærksom på at hun skriver "News 27.02.2025 12:50 Die letzten zwei Tage in Flensburg" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 280 Skrevet 28. Februar lille_peter skrev, for 8 timer siden: Være opmærksom på at hun skriver "News 27.02.2025 12:50 Die letzten zwei Tage in Flensburg" @lille_peter Lørdag er skiftedag for stort set alle og hun fortalte hun skal hjem til Slovakiet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg