Hop til indhold

Rejsenetværk?

Featured Replies

Skrevet
Nightwish skrev, for 3 minutter siden:

Hvor er han blevet af?

Skrevet
  • Author

Tak for det.

Jeg havde ikke inde på lystavlen at han trak sig helt fra debatterne.

Men held og lukke til ham!

Skrevet
Nightwish skrev, for 2 timer siden:

Hvor er han blevet af?

Rejse har fået en pause på EG af Moderatorerne. 

Skrevet
Nightwish skrev, for 3 timer siden:

Hvor er han blevet af?

Hvis du nu skrev @Rejsenetværk hvor er du blevet af, så ved han i hvert fald, at han er efterlyst næste gang han logger på og kan svare selv.

Han er jo nok den, der bedst ved, hvor han blev af

Skrevet

Rejsenetværk har fået karantæne for afsporing og han er usikker på, om han kommer tilbage når den udløber. Da han måske er tæt på at blive ekskluderet fra EG. 

Dette ville  jeg personligt anse som et tab kæmpe tab for EG, han har bidraget positivt til mange tråde og især efterlysninger.

Redigeret af ½angel

Skrevet

Egs moderatorer er blevet temmeligt resolutte. Jeg synes der ødelægger opslagene at der ikke også må komme nogle løse kommentarer her og der. En fyr som rejsenetvæk har bidraget rigtigt fint til Forum gennem tiden..... 

fx ved gang bangs må man ikke engang skrive det lyder fedt og man gerne ville have kommet men desværre er forhindret - jeg kan da godt se det er lidt ukonkret, men på den anden side skaber det også lidt sjov at der kommer lidt feedback til et event. Håber de slapper lidt af med advarsler og kommentarer om afsporinger - det er jo i sige selv også en afsporing at kommentere på små indlæg. 

Skrevet
  • Author

Tak til jer alle for at oplyse mig:) og held og lykke til Rejsenetværket:D

Redigeret af Nightwish

Skrevet
Anders2300 skrev, for 11 timer siden:

fx ved gang bangs må man ikke engang skrive det lyder fedt og man gerne ville have kommet men desværre er forhindret - jeg kan da godt se det er lidt ukonkret, men på den anden side skaber det også lidt sjov at der kommer lidt feedback til et event.

Det giver liv i trådene.

Nogen af os bruger lang tid på at skrive tråde og der er det rart at se folk reagerer på dem. Der må jeg tilstå at en kommentar betyder mere end en "synes godt om". 

Skrevet
½angel skrev, for 13 timer siden:

Det giver liv i trådene.

Nogen af os bruger lang tid på at skrive tråde og der er det rart at se folk reagerer på dem. Der må jeg tilstå at en kommentar betyder mere end en "synes godt om". 

Enig, måske kunne det give mening. At tage det op med admin ? Jeg det er sgu lidt træls det er blevet så "professionelt" 

Redigeret af Anders2300

Skrevet
Anders2300 skrev, for 12 timer siden:

Enig, måske kunne det give mening. At tage det op med admin ? Jeg det er sgu lidt træls det er blevet så "professionelt" 

Nu er denne tråd ikke tråden med vittigheder, for at forvente noget fra admin er da en vittighed, ham har vi ikke hørt fra i meget lang tid, og tvivler på vi kommer til det, og jeg tror ikke at det er noget som moderatorene bestemmer. 

Skrevet
Lovingthai skrev, 1 time siden:

Nu er denne tråd ikke tråden med vittigheder, for at forvente noget fra admin er da en vittighed, ham har vi ikke hørt fra i meget lang tid, og tvivler på vi kommer til det, og jeg tror ikke at det er noget som moderatorene bestemmer. 

Tror du har misforstået hvad jeg refererer til .

Skrevet

@Rejsenetværk. 
Tak for alle beretningerne og alt vel fremover. 

Redigeret af Storstrafferen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.