androme 6 Skrevet 20. Marts, 2014 Hej jeg har været på dette forum et stykke tid nu, og fra tid til anden dukker ordet FKK Club. Hvad jeg har kunne finde ud af so far ser det interessant ud, men nå ærligt sige at jeg stadig ikke er helt 100% på hvad det er og hvordan det forgår? En som kan enlighten me? Jeg har lidt en plan om at tage til Hamburg i denne weekend, noget som kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 20. Marts, 2014 Kig i Tysklandsforummet under FKK Sauna Klubber. Spørgsmålet er stillet og besvaret der inde masser af gange. http://www.eroguide.dk/forum/forum/64-fkk-sauna-klubber/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 20. Marts, 2014 (edited) Hej Hvis det er første gang du skal af sted vil jeg anbefale Harmony lidt syd Hamburg. Link til klubben: http://fkk-harmony.com/ En FKK klub betales der en entre for at komme ind. Og så kan du frit benyttet stedets faciliteter. Så som sauna, pool ,dampbad. Du får udleveret badekåbe og badetøfler. Og der er håndklæder ad libitum. Der er også fri mad og drikkevarer. (Dog ikke alkohol.) Du kan gå rundt i klubben og se pigerne an. Og snakke lidt med dem før du beslutter hvem der skal være den heldige. En god ide er at spørge ind til hvad hun tilbyder og evt. pris på ting som er udover basispakken før du går på værelset. Entréen dækker ikke for sex med pigerne. Håber du får en god tur Oralis Redigeret 20. Marts, 2014 af Oralis voluptatem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Marts, 2014 Hej jeg har været på dette forum et stykke tid nu, og fra tid til anden dukker ordet FKK Club. Hvad jeg har kunne finde ud af so far ser det interessant ud, men nå ærligt sige at jeg stadig ikke er helt 100% på hvad det er og hvordan det forgår? En som kan enlighten me? Jeg har lidt en plan om at tage til Hamburg i denne weekend, noget som kan anbefales? Ja det kan anbefales, prøv det og du bliver hooked Besøg Harmony og Atmos i Hamborg, Harmony er PT bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 20. Marts, 2014 Som førstegangsbesøgende kan du få en rundvisning af en af pigerne (helst en som taler godt tysk og/eller engelsk) og når du har fået klædt om og har gået lidt rundt i klubben kan det være en god ide, hvis ellers pigen falder i din smag at sætte dig og snakke lidt mere med hende og evt. at tage den første tur med hende (medmindre du på dine ture rundt har fået kontakt med en anden uimodståelig sag - ofte er det pigerne der selv skaber kontakten, men ellers må de ikke være påtrængende). Du er sikkert er lidt nervøs over hvordan det hele skal foregå, men rundviseren kender dig nu også lidt bedre og ved, hvor hun skal byde ind, forklare nærmere og hvad I skal lave aftaler om, så der ikke opstår misforståelser. Men normalt er du på FKK fri for alle de bondefanger tricks du ellers har hørt om fra f.eks Reeperbahn og div. Nightclubs. Pigerne ved jo også at et dårligt omdømme hurtigt smitter af på indtjeningen - eller at de må finde et andet sted at arbejde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Marts, 2014 Som førstegangsbesøgende kan du få en rundvisning af en af pigerne (helst en som taler godt tysk og/eller engelsk) og når du har fået klædt om og har gået lidt rundt i klubben kan det være en god ide, hvis ellers pigen falder i din smag at sætte dig og snakke lidt mere med hende og evt. at tage den første tur med hende (medmindre du på dine ture rundt har fået kontakt med en anden uimodståelig sag - ofte er det pigerne der selv skaber kontakten, men ellers må de ikke være påtrængende). Du er sikkert er lidt nervøs over hvordan det hele skal foregå, men rundviseren kender dig nu også lidt bedre og ved, hvor hun skal byde ind, forklare nærmere og hvad I skal lave aftaler om, så der ikke opstår misforståelser. Men normalt er du på FKK fri for alle de bondefanger tricks du ellers har hørt om fra f.eks Reeperbahn og div. Nightclubs. Pigerne ved jo også at et dårligt omdømme hurtigt smitter af på indtjeningen - eller at de må finde et andet sted at arbejde. Det er en generelt en dårlig ide at tage den første pige som du får kontakt med. Typisk newbie fejl, mænd er ofte for nemme og "forelsker" sig straks i pigen som giver ham lidt opmærksomhed.... Du skal tage det med ro, vis du er cool og kan bevare overblikket. Vær venlig og høflig, sig at du har brug for at falde til først og snakke med forskellige piger og vælg dem du har bedst kemi med. Pigerne på FKK har generelt et højt service niveau men de er der for at tjene penge og kan lugte frisk blod... (såkaldt sharks) så tro ikke at den hellige grav er bevaret på FKK. (der er FKK klubber hvor pigerne er meget aggressive) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 20. Marts, 2014 (edited) Vil anbefale dig, at svare Ja! når du bliver spurgt om det er første gang du er her; fordi alle lægger mærke til, når en ny gæst bliver vist rundt af en af pigerne og de aggressive piger har allerede udset sig et let offer. Det er meget enkelt. Du betaler entreen upfront og bliver derefter spurgt om din skostørrelse og om du vil have håndklæde eller badekåbe. Det oplyser du bare og tager tingene med til garderoben. Du ser dit skabsnummer på nøglen og smider tøjet for at bade. Husk at være sikker på, at låste dit skab med alle egendelene og penge i, inden du går i bad (ellers kan det være rippet for alt af værdi når du kommer tilbage) Tag så badekåbe eller bare et håndklæde omkring livet og gå en tur ned i baren. Lad være med at lade dig distrahere af piger der byder sig til på turen rundt - det er de dårlige piger, som har svært ved at få kunder af den ene eller anden grund. Her er det dig der bestemmer, fordi det er dig der betaler. Tag en kop kaffe, eller et glas et eller andet i baren og lad der falde lidt ro over dig. Gå så en tur rundt i klubben og se på pigerne, læg især mærke til hvem af dem der er sultne for at få kunder (det er de dårlige, dem som ikke har andet at lave en at hænge i klubben og så hurtigt som muligt få jappet et par kunder igennem så indtjeningen er på plads, det er ikke umuligt, at det er dem der ser bedst ud - pumpet og tusset osv) Du skal gå efter den pige som tænder dig og forsøge at skabe kontakt, så du kan forhøre dig om hun har det på programmet som du kan lide. Der går ikke længe før hun spørger, om du har lyst til et eller andet på værelset oven på. Sørg for at få ydelser, hvor langt tid og prisen på plads inden. Har du lyst, så er det bare at takke ja og følge efter hende....resten kender du vist. Man betaler med et knus efter seancen ved at sammen gå ned til ens skab. Til jer som af og til kommer i den slags klubber: Det er ikke altid at de faste piger (dem der har været der i flere år og som man kan genkende) er dårlige oplevelser. Det er ikke uden grund at de kan opretholde en så god indtjening at de kommer hver dag. Det gælder bare lige om at kikke dem ud. Men det er næsten uden undtagelse de meste aggressive der er de dårlige. Som eksempel vil jeg nævne Franceska på Atmos. En flot rumænsk pige som har været der i et par år. Jeg har aldrig set hende aggressiv for at kapre kunder. Derimod lusker hun lidt uskyldigt rundt og har travlt med at justere på sine trusser, så man får et glimt at missen gennem smilehullerne. Sidste weekend pjattede jeg lidt med hende i sofaen, i rygerummet ang. hende ydelser og som for det meste ender det op i, at alt er på programmet. På spørgmålet om det også gjaldt anal og slug, blev hun dog lidt tavs og sagde at anal havde hun forsøgt 2 gange og opgivet. Slug i et blowjob ville hun godt prøve da hun elsker at sutte. JA... den tøs forstår at sutte pik og at sluge fik hun også lært den dag. Det kostede 50 ekstra Redigeret 20. Marts, 2014 af Gaffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 22. Marts, 2014 Vil anbefale dig, at svare Ja! når du bliver spurgt om det er første gang du er her; fordi alle lægger mærke til, når en ny gæst bliver vist rundt af en af pigerne og de aggressive piger har allerede udset sig et let offer. Det er meget enkelt. Du betaler entreen upfront og bliver derefter spurgt om din skostørrelse og om du vil have håndklæde eller badekåbe. Det oplyser du bare og tager tingene med til garderoben. Du ser dit skabsnummer på nøglen og smider tøjet for at bade. Husk at være sikker på, at låste dit skab med alle egendelene og penge i, inden du går i bad (ellers kan det være rippet for alt af værdi når du kommer tilbage) Tag så badekåbe eller bare et håndklæde omkring livet og gå en tur ned i baren. Lad være med at lade dig distrahere af piger der byder sig til på turen rundt - det er de dårlige piger, som har svært ved at få kunder af den ene eller anden grund. Her er det dig der bestemmer, fordi det er dig der betaler. Tag en kop kaffe, eller et glas et eller andet i baren og lad der falde lidt ro over dig. Gå så en tur rundt i klubben og se på pigerne, læg især mærke til hvem af dem der er sultne for at få kunder (det er de dårlige, dem som ikke har andet at lave en at hænge i klubben og så hurtigt som muligt få jappet et par kunder igennem så indtjeningen er på plads, det er ikke umuligt, at det er dem der ser bedst ud - pumpet og tusset osv) Du skal gå efter den pige som tænder dig og forsøge at skabe kontakt, så du kan forhøre dig om hun har det på programmet som du kan lide. Der går ikke længe før hun spørger, om du har lyst til et eller andet på værelset oven på. Sørg for at få ydelser, hvor langt tid og prisen på plads inden. Har du lyst, så er det bare at takke ja og følge efter hende....resten kender du vist. Man betaler med et knus efter seancen ved at sammen gå ned til ens skab. Til jer som af og til kommer i den slags klubber: Det er ikke altid at de faste piger (dem der har været der i flere år og som man kan genkende) er dårlige oplevelser. Det er ikke uden grund at de kan opretholde en så god indtjening at de kommer hver dag. Det gælder bare lige om at kikke dem ud. Men det er næsten uden undtagelse de meste aggressive der er de dårlige. Som eksempel vil jeg nævne Franceska på Atmos. En flot rumænsk pige som har været der i et par år. Jeg har aldrig set hende aggressiv for at kapre kunder. Derimod lusker hun lidt uskyldigt rundt og har travlt med at justere på sine trusser, så man får et glimt at missen gennem smilehullerne. Sidste weekend pjattede jeg lidt med hende i sofaen, i rygerummet ang. hende ydelser og som for det meste ender det op i, at alt er på programmet. På spørgmålet om det også gjaldt anal og slug, blev hun dog lidt tavs og sagde at anal havde hun forsøgt 2 gange og opgivet. Slug i et blowjob ville hun godt prøve da hun elsker at sutte. JA... den tøs forstår at sutte pik og at sluge fik hun også lært den dag. Det kostede 50 ekstra Hej Gaffer, det var en rigtig god introduktion og jeg syntes den besvarede en mange af mine spørgsmål, ikke mindst med værdier og betaling af ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 23. Marts, 2014 Det lyder fantastisk, det må prøves en dag, hvad skal man forvente økonomisk at smide på en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 23. Marts, 2014 Helt enig med Nille. Harmony er klart bedre end Atmos. Super lækre lokaler, ok-god mad, fint udvalg af piger, og man kan sidde i fred. Og en lækker biograf med tre store madrasser bagest og hævet en meters penge over gulvplanet, hvor elskende par jævnligt ligger og hygger, hvis du kan lide at kikke. Der får man også tydeligt syn for, hvordan pigerne arbejder' og du kan udse dig piger du selv skal i kanen med eller ikke skal Atmos er klart mere slidt (i mine øjne trænger den til en grundig overhaling), maden ikke så god, og pigerne ikke nær så dejlige. Plus at pigerne på Atmos optager nogle af de gode sofagrupper i det store rum i stueplan, hvor det ellers ville være super, selv at kunne sidde og følge med i livet på klubben. Desuden er biografen decideret lurvet i mine øjne. Om sommeren har Atmos dog i mine øjne et klart bedre udeområde med jacuzzi og en lille svømmepøl,sofagrupper og solvogne hvor pigerne også ligger og slapper af og gør sig lækre at se på . Mht udeområdet mangler Harmony noget, men de arbejder pt på at bedre udeområdet til sommersæsonen. Der graves og bygges om udenfor. Men brug søgefunktionen på ordene harmony og Atmos. Så bliver du rigtig godt orienteret af flere brødre Venligst Frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 23. Marts, 2014 Frenchlover1 - det er vist langt id siden du har besøgt Atmos og jeg vil ikke give dig ret i at Harmony er bedre. Atmos er renoveret med ny og større biograf nu med store senge bagerest, Rygerummet er renoveret. Der er stor restaurant og baderummene er og renoveret. Der er tilført en ekstra etage med store hyggerum...ja alle værelser har fået nye store bløde senge med læder madras. Harmony er meget mindre og sidst jeg var der - en fredag aften var der ikke noget st skrive om. Meget få piger og nogle af dem i den lidt ældre ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 23. Marts, 2014 Hej gaffer Tak for opdateret Info om Atmos' bio. Glæder mig at bio er blevet renoveret. Det trængte virkelig. Glæder mig til at se hvordan den fungerer Restauranten på Atmos er større, ja, men størrelsen på testauranten er ikke det afgørende for mig Også dejligt at høre at Atmos har renoveret baderummene. Det var virkelig tiltrængt. Harmony er jo kun 3-4 pr gammel, og derfor er alt nyt og lækkert der. Og det holdes superrent. Fint at konkurrencen mellem klubberne gør, at kvaliteten højnes Var på Harmony for to uger siden. En torsdag. Det første hold piger fra kl 14-24 bestod af 10-12 stk. Kl 18, mener jeg det var, kom hold 2 med 10-12 piger ekstra, så der var over 20 at vælge mellem indtil kl 24, hvor det første hold piger gik hjem. Ældste piger var vel i midten af 30erne. Måske 2-3 stykker. Desuden var der 2-3 sidst i 20erne. Alle andre var vel cirka 20-25 år. Smukke piger alle som en - bortset fra 3/4 stykker. Men det er selvfølgelig smag og behag. Venligst Ftenchlovet1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 24. Marts, 2014 Harmony kan jeg på ingen måde anbefale Sidste gang jeg var der, blev jeg total rullet af alle de fantastiske piger! Ja det var rent held jeg ikke blev rullet i tjær og fjer kom derfra med en gæld både til min Wingman og pigerne Sidder der igen nu, for at teste om det kan lade sig gøre at have en hyggelig dag der, uden at blive rullet. Kommet yderst ringe fra start! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 24. Marts, 2014 Service meddelelse til Liderligfyr: Oprettet: 22. marts kl. 3.29lån ydes! pantelån se mere ...http://www.dba.dk/laan-ydes-pantelaan-se-mere/id-92371071/ Så kan du udskyde sandhedens øjeblik en stund Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Marts, 2014 Harmony kan jeg på ingen måde anbefale Sidste gang jeg var der, blev jeg total rullet af alle de fantastiske piger! Ja det var rent held jeg ikke blev rullet i tjær og fjer kom derfra med en gæld både til min Wingman og pigerne Sidder der igen nu, for at teste om det kan lade sig gøre at have en hyggelig dag der, uden at blive rullet. Kommet yderst ringe fra start! Haha LF, du har en rygrad som en regnorm... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 24. Marts, 2014 Haha liderlig Tror sgu du er en mand fuld af ironi . Dejligt. Men jeg er ikke sikker på, at alle brødrene her fanger ironien... Venligst Frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 24. Marts, 2014 Service meddelelse til Liderligfyr: Oprettet: 22. marts kl. 3.29lån ydes! pantelån se mere ...http://www.dba.dk/laan-ydes-pantelaan-se-mere/id-92371071/ Så kan du udskyde sandhedens øjeblik en stund Venlig hilsen Rejsenetværk RN Du behøver nu ikke bekymre dig om min økonomi selvom det kun er en uge siden jeg var her sidst, så går det nok... ja faktisk går det fantastisk Nille Ved ikke lige hvordan regnormen vil reagere på den udtalelse godt nok er det lidt af en grimrian som vil blive meget smigret over at blive sammenlignet med en smuk ung mand som mig, men den bliver nok lidt fornærmet over, du påstår den har lige så lidt ryggrad som mig, når jeg sidder med en lækker pige på skødet Frenchlover Tror de fleste kan se ironien og at jeg er en MEGET tilfreds mand lige nu god arbejdslyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 24. Marts, 2014 Nille Ved ikke lige hvordan regnormen vil reagere på den udtalelse godt nok er det lidt af en grimrian som vil blive meget smigret over at blive sammenlignet med en smuk ung mand som mig, men den bliver nok lidt fornærmet over, du påstår den har lige så lidt ryggrad som mig, når jeg sidder med en lækker pige på skødet Lad mig omformulere din regnorm har en rygrad som dig... Hvis du kun har pigen på skødet er er taxameteret jo ikke startet. Så enten spiller du ikke dine kort rigtig eller også er du blevet spist af hajer... et tip: Med 3 kreditkort i hånden løber man ikke tør for knaster God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 24. Marts, 2014 Der er nu ikke kommet nogen bidmærker i mig Jeg har gået med en drøm om at tage mig ynglingspige for hele dagen inklusiv alle de kinky ting hun tilbyder (og det er ikke så lidt) så har medbragt rigelig med Euro til, jeg var sikker på jeg kunne give hende et tilbud hun ikke kunne modstå… Men hun er her selvfølgelig ikke idag …… dette gør dog, at de andre piger ikke har en realistisk chance for at tørlægge mig idag (selvom de ikke holder sig tilbage) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Marts, 2014 Der er nu ikke kommet nogen bidmærker i mig Jeg har gået med en drøm om at tage mig ynglingspige for hele dagen inklusiv alle de kinky ting hun tilbyder (og det er ikke så lidt) så har medbragt rigelig med Euro til, jeg var sikker på jeg kunne give hende et tilbud hun ikke kunne modstå… Men hun er her selvfølgelig ikke idag …… dette gør dog, at de andre piger ikke har en realistisk chance for at tørlægge mig idag (selvom de ikke holder sig tilbage) Jamen så har du ikke brugt så mange penge... jeg hader faktisk at tage Euros med hjem fra tur, når de allerede er øremærket til sjov, det er lidt det samme som at gemme fyrværkeriet til næste nytår, nej det skal fyres af på samme tur, derfor bør man have en plan B og C og D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg